Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 467 громад!
Пропозиція до міського голови та його заступників
Запропонувати міському голові та його заступникам один раз на тиждень, зранку (в годину "ПІК") доїжджати до місця роботи громадським транспортом. При цьому, кожного разу змінювати маршрути та вид транспорту. Після кожної такої моніторингової поїздки оприлюднювати громаді власні висновки щодо якості пасажирських перевезень.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко 6 лютого 2018 року здійснив спільний з представниками засобів масової інформації рейд по чернігівських автобусах. Разом з журналістами він оглянув рухомий склад міських автобусних маршрутів, звертаючи увагу на всі візуальні подробиці того, в якому стані перевізники випускають автотранспорт на лінію.
Оскільки рейд не був спланований завчасно, перевізники та водії не мали можливості підготувати автобуси до огляду. Головна мета обстеження – об’єктивна оцінка стану чернігівського громадського автотранспорту.
Міський голова разом з представниками ЗМІ обрали гірші за зовнішнім виглядом та старіші за віком автобуси та проїхали в них. Під пильну увагу потрапили автобуси двох маршрутів - № 30 «ЗАЗ – Пивзавод (кільцевий)» та № 7 «вул. Єськова – міст р. Десна».
Нещодавно в рухомому складі автобусного маршруту № 30 (ТОВ «Пассавто-ЛТД») виконано низку ремонтних робіт (здійснено заміну сидінь, відновлено покриття підлог, стін, стель), отже автобус отримав достойну оцінку комісії, не зважаючи на досить значний вік. Про недоліки, виявлені в автобусі маршруту № 7, повідомлено перевізнику ДП «Пассервіс» ВАТ «Чернігівавтосервіс». Договори про організацію пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах регламентують 10-ти денний термін для усунення порушень.
Звертаємо увагу, що, приймаючи участь у конкурсі з перевезення пасажирів на усіх автобусних маршрутах загального користування, перевізники взяли на себе зобов’язання оновлювати транспорт, який не відповідає сучасним вимогам. Терміни та об’єми інвестиційних зобов’язань зазначені у договорах з переможцями.
Але, зважаючи на велику кількість застарілих автобусів малої місткості, що досі обслуговують міські маршрути, оновлення відбувається поступово, щоб інвестиційне навантаження на автотранспортні підприємства міста було ефективно розподілено у часі.
Наразі перевізниками, не порушуючи терміни, виконуються інвестиційні зобов’язання з оновлення рухомого складу - у 2017 році здійснено заміну 23 застарілих транспортних засобів на автобусних маршрутах міста. Згідно з договорами на 2017 рік було заплановано 19 одиниць.
Зі свого боку працівники управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку міської ради за допомогою планових та позапланових перевірок, в процесі пересування містом, у тому числі на роботу та додому, здійснює постійний контроль зовнішнього вигляду водіїв громадського транспорту, поведінки за кермом (паління, розмови по телефону), роботи системи GPS-моніторингу, а також стану транспортних засобів з подальшим застосуванням до порушників системи штрафних санкцій. Керівництво управління періодично здійснює контроль виходу транспортних засобів на лінію та повернення після робочого дня на базу.
Заступник начальника управління –
начальник відділу електротранспорту,
зв’язку та безпеки дорожнього руху Н. М. Сікач
Оскільки рейд не був спланований завчасно, перевізники та водії не мали можливості підготувати автобуси до огляду. Головна мета обстеження – об’єктивна оцінка стану чернігівського громадського автотранспорту.
Міський голова разом з представниками ЗМІ обрали гірші за зовнішнім виглядом та старіші за віком автобуси та проїхали в них. Під пильну увагу потрапили автобуси двох маршрутів - № 30 «ЗАЗ – Пивзавод (кільцевий)» та № 7 «вул. Єськова – міст р. Десна».
Нещодавно в рухомому складі автобусного маршруту № 30 (ТОВ «Пассавто-ЛТД») виконано низку ремонтних робіт (здійснено заміну сидінь, відновлено покриття підлог, стін, стель), отже автобус отримав достойну оцінку комісії, не зважаючи на досить значний вік. Про недоліки, виявлені в автобусі маршруту № 7, повідомлено перевізнику ДП «Пассервіс» ВАТ «Чернігівавтосервіс». Договори про організацію пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах регламентують 10-ти денний термін для усунення порушень.
Звертаємо увагу, що, приймаючи участь у конкурсі з перевезення пасажирів на усіх автобусних маршрутах загального користування, перевізники взяли на себе зобов’язання оновлювати транспорт, який не відповідає сучасним вимогам. Терміни та об’єми інвестиційних зобов’язань зазначені у договорах з переможцями.
Але, зважаючи на велику кількість застарілих автобусів малої місткості, що досі обслуговують міські маршрути, оновлення відбувається поступово, щоб інвестиційне навантаження на автотранспортні підприємства міста було ефективно розподілено у часі.
Наразі перевізниками, не порушуючи терміни, виконуються інвестиційні зобов’язання з оновлення рухомого складу - у 2017 році здійснено заміну 23 застарілих транспортних засобів на автобусних маршрутах міста. Згідно з договорами на 2017 рік було заплановано 19 одиниць.
Зі свого боку працівники управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку міської ради за допомогою планових та позапланових перевірок, в процесі пересування містом, у тому числі на роботу та додому, здійснює постійний контроль зовнішнього вигляду водіїв громадського транспорту, поведінки за кермом (паління, розмови по телефону), роботи системи GPS-моніторингу, а також стану транспортних засобів з подальшим застосуванням до порушників системи штрафних санкцій. Керівництво управління періодично здійснює контроль виходу транспортних засобів на лінію та повернення після робочого дня на базу.
Заступник начальника управління –
начальник відділу електротранспорту,
зв’язку та безпеки дорожнього руху Н. М. Сікач
Категорія
ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИПетицію підписали 372 особи з 250 необхідних.