Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 453 громади!
Про скасування заборони продажу алкогольних напоїв в нічний час
28 листопада 2014 року Чернігівська міська рада минулого скликання прийняла рішення «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території м. Чернігова у нічний час».
Вказане рішення нібито мало сприяти зменшенню правопорушень в місті.
На наше глибоке переконання прийняття рішення пролобіювали особи, що «кришують» або займаються незаконним продажем у нічний час контрафактної горілки.
Алкогольні напої сумнівної якості продаються на «точках», від чого зиск отримує не громада, а криміналітет та міліціянти, які «кришують» такий «бізнес».
І це державницький підхід? Закрити ті підприємства, що працюють законно, сплачують податки до місцевого бюджету, надають робочі місця, регулярно виплачують заробітну платню.
Може міським державним мужам спочатку треба уважно порахувати на кого працюютьт такі рішення, громаді гарно подумати, а потім приймати рішення, а не навпаки?
Так ось, при обмеженні торгівлі алкогольними напоями у одному невеличкому магазині місцевий бюджет не доотримає за рік приблизно 200 000 грн. тільки акцизного податку, плюс податок на заробітну плату, тощо. Крім того, підприємство вимушене буде звільнити з одного магазину 5-6 працівників (продавці, прибиральниці, охорона). Ці люди підуть до центру зайнятості. Це ще близько 105 000 грн. Отже, одне невеличке підприємство - мінус 305 000 грн. Помножимо на всю кількість працюючих магазинчиків. Сума немала – майже 2500 000 грн. за рік.
Чому бідні?...
Може просто треба всім виконувати свої посадові обов’язки.
Якщо хтось п’є на вулиці чи вчиняє неправомірні дії, то нехай покаже свій професіоналізм новостворена поліція. Може таких треба активніше штрафувати (знову ж поповнення бюджету) або притягувати до відповідальності у вигляді громадських робіт (знову ж для громади).
Напевно розумно у такий нелегкий час не заважати тому, хто працює, забезпечує робочі місця, сплачує податки не до інших міст України, а до свого місцевого бюджету. Може тоді менше прийдеться перейматися, скажімо, безкоштовним харчування дітей у садочках чи школах, більше буде у нашому міст безкоштовних дитячих центрів, чи полагодимо дороги та дахи… Недоотримана сума місцевим бюджетом дорівнює сумі на безкоштовне харчування майже ПЯТИДЕСЯТИ ГРУП В ДИТЯЧИХ САДОЧКАХ.
І ще… Чим же так завинили саме магазини, якщо поруч працюють кафе, бари, ресторани ?… Невже це рівні умови для працюючих?
Прошу скасувати вказане рішення або доповнивши його словами «особам, що мають зовнішні ознаки алкогольного спяніння».
Вказане рішення нібито мало сприяти зменшенню правопорушень в місті.
На наше глибоке переконання прийняття рішення пролобіювали особи, що «кришують» або займаються незаконним продажем у нічний час контрафактної горілки.
Алкогольні напої сумнівної якості продаються на «точках», від чого зиск отримує не громада, а криміналітет та міліціянти, які «кришують» такий «бізнес».
І це державницький підхід? Закрити ті підприємства, що працюють законно, сплачують податки до місцевого бюджету, надають робочі місця, регулярно виплачують заробітну платню.
Може міським державним мужам спочатку треба уважно порахувати на кого працюютьт такі рішення, громаді гарно подумати, а потім приймати рішення, а не навпаки?
Так ось, при обмеженні торгівлі алкогольними напоями у одному невеличкому магазині місцевий бюджет не доотримає за рік приблизно 200 000 грн. тільки акцизного податку, плюс податок на заробітну плату, тощо. Крім того, підприємство вимушене буде звільнити з одного магазину 5-6 працівників (продавці, прибиральниці, охорона). Ці люди підуть до центру зайнятості. Це ще близько 105 000 грн. Отже, одне невеличке підприємство - мінус 305 000 грн. Помножимо на всю кількість працюючих магазинчиків. Сума немала – майже 2500 000 грн. за рік.
Чому бідні?...
Може просто треба всім виконувати свої посадові обов’язки.
Якщо хтось п’є на вулиці чи вчиняє неправомірні дії, то нехай покаже свій професіоналізм новостворена поліція. Може таких треба активніше штрафувати (знову ж поповнення бюджету) або притягувати до відповідальності у вигляді громадських робіт (знову ж для громади).
Напевно розумно у такий нелегкий час не заважати тому, хто працює, забезпечує робочі місця, сплачує податки не до інших міст України, а до свого місцевого бюджету. Може тоді менше прийдеться перейматися, скажімо, безкоштовним харчування дітей у садочках чи школах, більше буде у нашому міст безкоштовних дитячих центрів, чи полагодимо дороги та дахи… Недоотримана сума місцевим бюджетом дорівнює сумі на безкоштовне харчування майже ПЯТИДЕСЯТИ ГРУП В ДИТЯЧИХ САДОЧКАХ.
І ще… Чим же так завинили саме магазини, якщо поруч працюють кафе, бари, ресторани ?… Невже це рівні умови для працюючих?
Прошу скасувати вказане рішення або доповнивши його словами «особам, що мають зовнішні ознаки алкогольного спяніння».
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Шановна Світлано Олексіївно!
Обмеження роздрібної торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (окрім безалкогольного) в підприємствах торгівлі, крім закладів ресторанного господарства з 22.00 години вечора до 08.00 години ранку щоденно, враховуючи вихідні дні та свята, введено рішенням Чернігівської міської ради від 28 листопада 2014 року (45 сесія 6 скликання).
Запровадження зазначеної заборони зумовлено негативною статистикою правоохоронних органів та необхідністю вжиття комплексу заходів на місцевому рівні, спрямованих на досягнення балансу інтересів сфери підприємництва та населення у частині профілактики та протидії проявам пияцтва на території міста, забезпечення громадського порядку та благоустрою у нічний час доби, пропаганди здорового способу життя.
Питання скасування заборони продажу алкогольних напоїв в нічний час, з одного боку, зачіпає інтереси жителів територіальної громади, з іншого, сферу інтересів підприємців, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (окрім безалкогольного) в підприємствах торгівлі, крім закладів ресторанного господарства.
Одним із завдань регуляторної політики на місцевому рівні є врегулювання та досягнення балансу інтересів всіх зацікавлених сторін при прийнятті актів органів місцевого самоврядування.
Оптимальний для всіх сторін механізм, за допомогою якого можна розв’язати порушену у петиції проблему, буде напрацьований спеціалістами відповідних служб виконавчого комітету міської ради на оперативній нараді в найближчий час.
Крім того, повідомляємо, що рішення міської ради про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (окрім безалкогольного) є регуляторним актом, а тому внесення до нього змін та доповнень потребує проходження регуляторної процедури з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Про всі кроки з реалізації зазначеного питання на практиці громадськість буде проінформована в установленому порядку.
Заступник начальника управління,
начальник відділу споживчого ринку М. І. Приходько
Обмеження роздрібної торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (окрім безалкогольного) в підприємствах торгівлі, крім закладів ресторанного господарства з 22.00 години вечора до 08.00 години ранку щоденно, враховуючи вихідні дні та свята, введено рішенням Чернігівської міської ради від 28 листопада 2014 року (45 сесія 6 скликання).
Запровадження зазначеної заборони зумовлено негативною статистикою правоохоронних органів та необхідністю вжиття комплексу заходів на місцевому рівні, спрямованих на досягнення балансу інтересів сфери підприємництва та населення у частині профілактики та протидії проявам пияцтва на території міста, забезпечення громадського порядку та благоустрою у нічний час доби, пропаганди здорового способу життя.
Питання скасування заборони продажу алкогольних напоїв в нічний час, з одного боку, зачіпає інтереси жителів територіальної громади, з іншого, сферу інтересів підприємців, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (окрім безалкогольного) в підприємствах торгівлі, крім закладів ресторанного господарства.
Одним із завдань регуляторної політики на місцевому рівні є врегулювання та досягнення балансу інтересів всіх зацікавлених сторін при прийнятті актів органів місцевого самоврядування.
Оптимальний для всіх сторін механізм, за допомогою якого можна розв’язати порушену у петиції проблему, буде напрацьований спеціалістами відповідних служб виконавчого комітету міської ради на оперативній нараді в найближчий час.
Крім того, повідомляємо, що рішення міської ради про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (окрім безалкогольного) є регуляторним актом, а тому внесення до нього змін та доповнень потребує проходження регуляторної процедури з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Про всі кроки з реалізації зазначеного питання на практиці громадськість буде проінформована в установленому порядку.
Заступник начальника управління,
начальник відділу споживчого ринку М. І. Приходько
Категорія
ЕКОНОМІКА ТА ФІНАНСИПетицію підписали 453 особи з 250 необхідних.