Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 467 громад!

Отмена подорожания проезда в маршрутках

После того как перевозчики повысили проезд до 4,50грн к ним были выставлены условия по поводу новых транспортных средств на маршрутах, улучшение комфорта в маршрутках, форма и тд. Не спорю, несколько новых машин появилось на нескольких маршрутах, но в целом ничего не изменилось. Форму я наблюдал у одного водителя из двадцати, так же прокурено в салонах, больше чем у половины машин протекает крыша во время дождя, порванные сиденья, хамство от водителей. После 20:00 интервал у маршруток составляет около 20-30 минут, а то и больше, в час пик люди едут как скот, происходит дикая давка, были даже случаи выпадения людей на ходу и они хотели повысить цену до 7-9грн? Я предлагаю прежде чем поднимать цену на проезд до 5грн пусть они выполнят хотя бы половину того чего пообещали, новые сиденья, двери, поручни и тд, потому что просить больше, а самому ничего не делать это уже хамство со стороны перевозчиков.

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Ваша електронна петиція щодо відміни підняття тарифу на проїзд у автобусах міського пасажирського транспорту уважно розглянуто управлінням транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку Чернігівської міської ради, стосовно порушеного питання повідомляємо наступне.
Механізм формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, автобусних маршрутах спеціальних перевезень та автобусних маршрутах нерегулярних перевезень, а також тарифів на послуги з перевезення пасажирів у таксі та легковими автомобілями на замовлення визначається Методикою розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженою наказом Міністерства транспорту України від 17.11.2009 № 1175. яка є обов’язковою для застосування під час встановлення регульованого тарифу органами виконавчої влади та місцевого самоврядування на послуги пасажирського автомобільного транспорту.
Відповідно до п. 1.6 Методики перегляд рівня тарифів повинен здійснюватись у зв’язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності Перевізника, в тому числі в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%.
Розрахунок тарифів здійснюється відповідно до запланованих на рік (на підставі фактичних} обсягів транспортної роботи, характерних для даного виду перевезень Перевізника в регіоні, та кількості перевезених пасажирів з використанням економічно обґрунтованих планових витрат, визначених з урахуванням вимог законодавства, на підставі галузевих норм, ставок податків і зборів (обов’язкових платежів), прогнозного індексу цін виробників промислової продукції у плановому періоді. До розрахунку тарифу включається плановий прибуток. необхідний для розвитку Перевізника і сплати ним податкових зобов'язань.
Процес встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування підпадає під визначення регуляторної діяльності, яка регламентується Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Орган місцевого самоврядування в цьому випадку є регуляторним органом, а рішення виконавчого комітету - регуляторним актом.
Відповідно до ст. 6 Закону суб’єкти господарювання мають право подавати до регуляторних органів пропозиції про необхідність підготовки проектів регуляторних актів, а також про необхідність їх перегляду. Тобто у зв'язку зі зміною зовнішніх умов виробничої діяльності та реалізації послуг перевізник може подавати розрахунки тарифу до регуляторного органу — міської ради з метою підготовки регуляторного акту. Управління економічного розвитку міської ради обробляє надані розрахунки та надає висновки.
Відповідно до ст. 8. 9 Закону, стосовно кожного проекту регуляторного акта його розробником готується аналіз регуляторного, впливу до оприлюднення з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб. їх об’єднань.
Строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються зауваження та пропозиції, встановлюється розробником проекту регуляторного акта і не може бути меншим ніж один місяць та більшим ніж три місяці з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу. За результатами розгляду зауважень І пропозицій розробник проекту регуляторного акта повністю чи частково враховує одержані зауваження і пропозиції або мотивовано їх відхиляє.
При даному формуванні розміру тарифу перевізники врахували інфляційну складову, яка вплинула на індексацію розміру мінімальної заробітної плати, підвищення соціальних виплат тощо.
Отже процедура встановлення тарифу на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування регламентується чинними нормативно-правовими актами України.

Начальник управління О. М. Рижий
Додаток до рішення

Категорія

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Петицію підписали 425 осіб з 250 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Штырхун Богдан Михайлович

Початок збору підписів:

16 липня 2018 р.

Відповідь дана:

10 серпня 2018 р.