Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 388 громад!

Будівництво об'їзної дороги за межами Чернігова

Будівництво нової об'їзної дороги у Чернігові - на часі. Але чи варто її просто переносити з одного району до іншого, який у повідомленнях називається "малозаселеним"? Район активно розбудовується і люди тут є! Тим більше, що пропускна спроможність нової дороги буде меншою, ніж у існуючої, через вузьку ділянку дороги в районі перехрестя вулиць Олександрівської та 1 Травня.
Перед тим, як витрачати гроші на спорудження нової об'їзної, варто було б ознайомитись з умовами на місцевості. Щоразу, коли повз хати проїжджає навантажена фура чи лісовоз, будинки тріщать і потроху руйнуються. Бо тут на метр углиб чорнозем, а далі глей. Навесні грунтові води стоять високо, у погрібах буває вода, а тротуарна плитка у дворах піднімається, коли талі води замерзають після відлиги. Тож після першої ж зими нова дорога покриється тріщинами і ямами. Вулиця вузька. Раптом біля чийогось двору стане автівка - транспортний колапс? Була свідком, як розминалися дві фури. Це страшно! Поворот на 1-Травня крутий і погано проглядається. Про це добре знають пасажири 27 автобуса, які не раз падали, коли водій, перетинаючи перехрестя, тис на гальма, раптово помітивши машину, яку треба пропустити. Тротуари вузькі і то лише до вул. Садової, а далі - взагалі немає. Пішоходи (а це мешканці вулиць Єфремова, Балицького, Григоренка, Садової та інших, які йдуть на автобусну зупинку по вул. 1 Травня) можуть іти лише один за одним. А коли пройде дощ - змушені йти по проїжджій частині, ризикуючи бути збитими або облитими брудом з калюж, який розбризкують машини. Коли пройде сніг - тротуарів взагалі немає, бо весь сніг з дороги згрібається на них. Йти треба по дорозі. Ввечері дорога не освітлюється. Були випадки наїздів машин на пішоходів та в'їздів у паркани. Проїжджа частина і тротуари вулиці Олександрівської потребують ремонту, але пускати сюдою великогабаритний транспорт не можна! І водії з пасажирами, і пішоходи наражаються на велику небезпеку, а нова дорога на цій ділянці швидко зруйнується через несприятливі гідро-геологічні умови, так само як і житлові будинки - через струси, які спричиняють великі машини.

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Шановна Наталія Олександрівна!

За результатами розгляду електронної петиції щодо будівництва дороги по вул. Олександрівська, яка набрала відповідно до п. 8 ст. 51-1 Статуту територіальної громади необхідну кількість голосів, повідомляємо наступне.
Однією з складних проблем, які необхідно вирішувати в місті є надмірна завантаженість транспортними потоками вулично-дорожньої мережі. Як правило, збільшення кількості транспортних засобів відбувається значно швидше, ніж розвиток магістральних мереж міста.
Це приводить до наступних негативних явищ: виникненню заторів, збільшення кількості дорожньо-транспортних пригод, порушення графіків руху громадського транспорту, росту витрат часу на пересування транспорту. несвоєчасності доставки товарів і пасажиропотоків та ін.
Вирішення цих проблем є необхідною умовою для формування здорового міського середовища. Основними обов'язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міста є забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулично-дорожньою мережею. Виконавчі органи Чернігівської міської ради, в межах своїх повноважень, щорічно впроваджують заходи по розширенню вуличної мережі, удосконаленню організації дорожнього руху шляхом будівництва нових доріг, облаштування на перехрестях вулиць розв’язок кільцевого типу та упорядкування транспортних потоків, в тому числі і транзитного транспорту. Тривалий час піднімалося нагальне питання розвантаження від великовагового транзитного транспорту значної ділянки вулиці Шевченка.
Для його вирішення було опрацьовано комплекс заходів, виготовлено робочі проекти: «Реконструкцію перехрестя вул. Кільцева з вул. 1-го Травня в м. Чернігів», «Реконструкція перехрестя вул. Малиновського з вул. Шевченка в м. Чернігів» та «Поточний середній ремонт ділянок доріг вулиць Кільцева, 1-го Травня, Олександрівська, Малиновського в м. Чернігів» в складі яких розроблені схеми організації дорожнього руху, що погоджені з управлінням патрульної поліції в Чернігівській області. Безпосередньо по вул. Олександрівська для безпечного руху транспортних засобів та пішоходів робочим проектом передбачено зміну конструкції дорожнього одягу, облаштування тротуарів та встановлення бар’єрного огородження.
На виконання законів України «Про автомобільні дороги», «Про джерела фінансування дорожнього господарства України», «Про Державний бюджет України на 2021 рік», «Про місцеві державні адміністрації», статті 1031 Бюджетного кодексу України, та враховуючи лист-погодження Державного агентства автомобільних доріг України від 19.01.2020 року № 312/1/5.1-6-74/08-21 затверджено перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2021 році, до якого включено вищезазначені об’єкти. На сьогоднішній день у відповідності до закону України «Про публічні закупівлі» проведено процедури відкритих торгів, за результатами яких укладено договори з генпідрядними організаціями, отримано необхідні дозвільні документи та розпочато роботи з реконструкції та поточного середнього ремонту вулиць.
Враховуючи викладене вище вважаємо за доцільне продовжити реалізацію розпочатих робочих проектів.


Заступник міського голови В. ГЕРАЩЕНКО
Додаток до рішення

Категорія

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Петицію підписали 261 особа з 250 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Алєшугіна Наталія Олександрівна

Початок збору підписів:

26 квітня 2021 р.

Відповідь дана:

25 серпня 2021 р.