Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 406 громад!
Жителі прифронтового міста Чернігів вимагають всі вільні, резервні, надлишкові кошти на забезпечення ЗСУ!
Жителі прифронтового міста Чернігів вимагають всі вільні, резервні, надлишкові кошти на забезпечення ЗСУ!
Ми жителі міста Чернігів вимагаємо внесення змін до цільових програм та Програми економічного і соціального розвитку Чернігова, аби відмовитися від проектів, які не є нагальними і терміновими для життєдіяльності міста, котрі не стосуються забезпечення безпеки містян та їх соціального захисту. Разом з тим ми вимагаємо збільшення видатків на допомогу ЗСУ і потреб фронту, на забезпечення лікування і реабілітації поранених військовослужбовців в закладах охорони здоров’я міста, забезпечення безпеки мешканців міста і соціального захисту вразливих і соціально незахищених груп населення. Влада має бути з народом. Незважаючи на політичні інтриги, незважаючи на штучно створене двовладдя: місцева законно обрана влада і створена військова адміністрація, їх мета має бути одна – перемога у цій війні за незалежність України.
Дев’ятий рік в країні триває війна. Останні 20 місяців уся територія України знаходиться під постійними ракетними обстрілами країни-агресора. Але деякі місцеві чиновники чи не помічають, чи не хочуть помічати цього і замість того, аби спрямувати чималі кошти, на допомогу військовослужбовцям, ПРОВОДЯТЬ ЗАКУПІВЛІ НЕПОТРІБНИХ нікому під час війни товарів та послуг. Зокрема ці кошти до місцевого бюджету надходять і від самих військовослужбовців у вигляді податку на доходи фізичних осіб (далі - ПДФО). Ці кошти давно було потрібно направити на підтримку ЗСУ: закупівлю зброї, обладнання, техніки, медпрепаратів екстреної допомоги пораненим, реабілітацію,тощо.
Не може прифронтове місто бути таким безвідповідальним у прийнятті простих рішень: захист державного кордону і безпека жителів міста чи новий асфальт і бруківка для окупантів. Вкладати десятки мільйонів бюджетних гривень в об’єкти НЕКРИТИЧНОЇ інфраструктури, по яким щохвилини може вдарити ворожа ракета, це не раціонально, безвідповідально і не відповідає потребам народу! Безумовно, що є невідкладні потреби: медицина, освіта, підтримка чистоти та правопорядку. Але програми озеленення вулиць, ремонту тротуарів чи будівництва парків потрібно робити лише після нашої перемоги.
Саме тому, ми як платники податків, що наповнюють бюджет міста і як виборці, що обирали місцеву владу маємо право вимагати від неї зміни підходів до витрачання бюджетних коштів (наших податків) і планування бюджету чернігівської територіальної громади на 2024 рік та наступні роки. Тим більше місцева влада маючи на те повноваження може це легко здійснити, потрібно лише бажання.
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування» виключно міська рада на пленарних засіданнях затверджує місцевий бюджет, вносить до нього зміни, затверджує звіт про виконання бюджету, а також ухвалює рішення щодо передачі коштів з відповідного місцевого бюджету. Жителі прифронтового міста вимагають всі вільні, резервні, надлишкові кошти на забезпечення ЗСУ!
Згідно з ч. 8 ст. 4 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» військові адміністрації населених пунктів, районні, обласні військові адміністрації здійснюють свої повноваження протягом дії воєнного стану та 30 днів після його припинення чи скасування. До повноважень військових адміністрацій населених пунктів, зокрема і м. Чернігів, відповідно до ч. 2 статті 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», серед іншого має право на складання та затвердження місцевого бюджету, внесення змін до нього, забезпечення виконання бюджету. Отже, виділення коштів на військові потреби підрозділів ЗСУ повністю відповідає повноваженням органів місцевого самоврядування.
Ми жителі міста Чернігів вимагаємо внесення змін до цільових програм та Програми економічного і соціального розвитку Чернігова, аби відмовитися від проектів, які не є нагальними і терміновими для життєдіяльності міста, котрі не стосуються забезпечення безпеки містян та їх соціального захисту. Разом з тим ми вимагаємо збільшення видатків на допомогу ЗСУ і потреб фронту, на забезпечення лікування і реабілітації поранених військовослужбовців в закладах охорони здоров’я міста, забезпечення безпеки мешканців міста і соціального захисту вразливих і соціально незахищених груп населення. Влада має бути з народом. Незважаючи на політичні інтриги, незважаючи на штучно створене двовладдя: місцева законно обрана влада і створена військова адміністрація, їх мета має бути одна – перемога у цій війні за незалежність України.
Дев’ятий рік в країні триває війна. Останні 20 місяців уся територія України знаходиться під постійними ракетними обстрілами країни-агресора. Але деякі місцеві чиновники чи не помічають, чи не хочуть помічати цього і замість того, аби спрямувати чималі кошти, на допомогу військовослужбовцям, ПРОВОДЯТЬ ЗАКУПІВЛІ НЕПОТРІБНИХ нікому під час війни товарів та послуг. Зокрема ці кошти до місцевого бюджету надходять і від самих військовослужбовців у вигляді податку на доходи фізичних осіб (далі - ПДФО). Ці кошти давно було потрібно направити на підтримку ЗСУ: закупівлю зброї, обладнання, техніки, медпрепаратів екстреної допомоги пораненим, реабілітацію,тощо.
Не може прифронтове місто бути таким безвідповідальним у прийнятті простих рішень: захист державного кордону і безпека жителів міста чи новий асфальт і бруківка для окупантів. Вкладати десятки мільйонів бюджетних гривень в об’єкти НЕКРИТИЧНОЇ інфраструктури, по яким щохвилини може вдарити ворожа ракета, це не раціонально, безвідповідально і не відповідає потребам народу! Безумовно, що є невідкладні потреби: медицина, освіта, підтримка чистоти та правопорядку. Але програми озеленення вулиць, ремонту тротуарів чи будівництва парків потрібно робити лише після нашої перемоги.
Саме тому, ми як платники податків, що наповнюють бюджет міста і як виборці, що обирали місцеву владу маємо право вимагати від неї зміни підходів до витрачання бюджетних коштів (наших податків) і планування бюджету чернігівської територіальної громади на 2024 рік та наступні роки. Тим більше місцева влада маючи на те повноваження може це легко здійснити, потрібно лише бажання.
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування» виключно міська рада на пленарних засіданнях затверджує місцевий бюджет, вносить до нього зміни, затверджує звіт про виконання бюджету, а також ухвалює рішення щодо передачі коштів з відповідного місцевого бюджету. Жителі прифронтового міста вимагають всі вільні, резервні, надлишкові кошти на забезпечення ЗСУ!
Згідно з ч. 8 ст. 4 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» військові адміністрації населених пунктів, районні, обласні військові адміністрації здійснюють свої повноваження протягом дії воєнного стану та 30 днів після його припинення чи скасування. До повноважень військових адміністрацій населених пунктів, зокрема і м. Чернігів, відповідно до ч. 2 статті 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», серед іншого має право на складання та затвердження місцевого бюджету, внесення змін до нього, забезпечення виконання бюджету. Отже, виділення коштів на військові потреби підрозділів ЗСУ повністю відповідає повноваженням органів місцевого самоврядування.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Шановний Вікторе Миколайовичу!
Чернігівська міська рада розглянула петицію “Жителі прифронтового міста Чернігів вимагають всі вільні, резервні, надлишкові кошти на забезпечення ЗСУ!”, яку підписали 254 особи, та повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України “Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо забезпечення підтримки обороноздатності держави та розвитку оборонно-промислового комплексу України” від 08.11.2023 № 3428-IX, податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового та військового складу з 1 жовтня 2023 року до 31 грудня року, в якому буде завершено воєнний стан, зараховується до державного бюджету у повному обсязі. Тому, у 2024 році ці надходження у обсязі близько 800 млн гривень не будуть зараховуватись до бюджету Чернігівської міської територіальної громади, а будуть спрямовані на потреби ЗСУ з державного бюджету. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що протягом IV кварталу 2023 року вже спрямовано 212,5 млн грн такого податку з бюджету Чернігівської міської територіальної громади на потреби ЗСУ.
Також, слід зазначити, що військові формування, утворені відповідно до законів України, Збройні Сили України та Державна прикордонна служба України відповідно до рішення Чернігівської міської ради від 30 березня 2023 року № 30/VIII – 16 звільнені зі сплати земельного податку до бюджету Чернігівської міської територіальної громади у 2024 році.
Проте, навіть при зменшенні надходжень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади у 2024 році, виходячи з фінансових можливостей, планується додатково спрямувати кошти на заходи з підтримки обороноздатності, військовослужбовців та їх родин, створення ефективної інтегрованої системи реабілітаційної допомоги для військових загальним обсягом 314,8 млн грн, та плануємо збільшити ці видатки протягом поточного року.
Крім того, повідомляємо, що за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади у 2024 році передбачено окремі соціальні виплати для дітей, які мають статус члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, а саме: забезпечення безкоштовним харчуванням у закладах освіти міста Чернігова, виплата допомоги за успіхи у навчанні, придбання подарунків, виплата допомоги випускникам загальноосвітніх навчальних закладів, допомога (у натуральному або грошовому виразі) дітям, які мають статус члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, які ідуть до першого класу, соціальні стипендії учням закладів професійної (професійно-технічної) освіти, а також звільнення від плати за навчання у закладах позашкільної мистецької освіти міста. Загальна сума видатків у 2024 році запланована у обсязі 1,2 млн гривень.
І надалі Чернігівська міська рада у межах фінансових можливостей бюджету Чернігівської міської територіальної громади буде здійснювати фінансову підтримку підрозділів Збройних Сил України, заходи із реабілітації військових, соціальний захист військовослужбовців та членів їх родин тощо.
Чернігівська міська рада розглянула петицію “Жителі прифронтового міста Чернігів вимагають всі вільні, резервні, надлишкові кошти на забезпечення ЗСУ!”, яку підписали 254 особи, та повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України “Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо забезпечення підтримки обороноздатності держави та розвитку оборонно-промислового комплексу України” від 08.11.2023 № 3428-IX, податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового та військового складу з 1 жовтня 2023 року до 31 грудня року, в якому буде завершено воєнний стан, зараховується до державного бюджету у повному обсязі. Тому, у 2024 році ці надходження у обсязі близько 800 млн гривень не будуть зараховуватись до бюджету Чернігівської міської територіальної громади, а будуть спрямовані на потреби ЗСУ з державного бюджету. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що протягом IV кварталу 2023 року вже спрямовано 212,5 млн грн такого податку з бюджету Чернігівської міської територіальної громади на потреби ЗСУ.
Також, слід зазначити, що військові формування, утворені відповідно до законів України, Збройні Сили України та Державна прикордонна служба України відповідно до рішення Чернігівської міської ради від 30 березня 2023 року № 30/VIII – 16 звільнені зі сплати земельного податку до бюджету Чернігівської міської територіальної громади у 2024 році.
Проте, навіть при зменшенні надходжень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади у 2024 році, виходячи з фінансових можливостей, планується додатково спрямувати кошти на заходи з підтримки обороноздатності, військовослужбовців та їх родин, створення ефективної інтегрованої системи реабілітаційної допомоги для військових загальним обсягом 314,8 млн грн, та плануємо збільшити ці видатки протягом поточного року.
Крім того, повідомляємо, що за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади у 2024 році передбачено окремі соціальні виплати для дітей, які мають статус члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, а саме: забезпечення безкоштовним харчуванням у закладах освіти міста Чернігова, виплата допомоги за успіхи у навчанні, придбання подарунків, виплата допомоги випускникам загальноосвітніх навчальних закладів, допомога (у натуральному або грошовому виразі) дітям, які мають статус члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, які ідуть до першого класу, соціальні стипендії учням закладів професійної (професійно-технічної) освіти, а також звільнення від плати за навчання у закладах позашкільної мистецької освіти міста. Загальна сума видатків у 2024 році запланована у обсязі 1,2 млн гривень.
І надалі Чернігівська міська рада у межах фінансових можливостей бюджету Чернігівської міської територіальної громади буде здійснювати фінансову підтримку підрозділів Збройних Сил України, заходи із реабілітації військових, соціальний захист військовослужбовців та членів їх родин тощо.
Категорія
БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВОПетицію підписали 254 особи з 250 необхідних.