Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 416 громад!
Вимога: посприяти в завершенні будівництва або відшкодування збитків Інвесторам ЖК «Північний»
Ми являємося інвесторами житлового будинку №3 (далі – Інвестори), що входить до житлового комплексу "Північний", який знаходиться за будівельною/поштовою адресою: м. Чернігів, пр-т Миру, суміжно з АЗС «САТКО»/м. Чернігів, пр-т Миру, буд. 273 (мікрорайон Заз). Раніше, ми – Інвестори, вже звертались письмово до міської влади щодо сприяння у вирішенні «нашої проблеми», проте наше звернення було перенаправлено на структурні підрозділи, які безпосередньо займаються питанням будівництва м. Чернігова та результату та просування ніякого не дало, тому звертаємось повторно вже у вигляді місцевої петиції.
Ми – Інвестори – 140 сімей, просто вже у відчаї, ми покинуті напризволяще, ми по суті позбавлені будь-яких прав на нормальне існування, не кажучи вже про повноцінне життя.
Близько 140 сімей до початку повномасштабного вторгнення країни-агресорки інвестували у будівництво вищевказаного будинку, введення будинку в експлуатацію повинно було бути навесні 2022 року, але за відомих причин цього не сталося. Після подій, які мали місце 13 березня 2022 року наш, майже готовий будинок, зазнав дороговартісних пошкоджень, але тим не менш, за висновками технічних експертів підлягає відновленню. З забудовником підтримуємо зв’язок, але його позиція така: «відбудуємо коли закінчиться війна і коли отримаємо компенсацію від держави», в реаліях сучасного життя це може означати – через 10 років, або взагалі ніколи. Таку ж відповідь отримали і інвестори будинку #4, за тією ж адресою, чий будинок мали здати в серпні 2023 року,враховуючи це кількість постраждалих сімей значно зростає. Забудовник відразу окреслив свою позицію по будинку #3: «коштів на відновлення за свій рахунок він не має, а суму збитків оголосив в 40-50 мільйонів гривень». Це просто шалені кошти для нас, як для простих людей. Також, від нас – Інвесторів, була направлена пропозиція забудовнику допомогти фінансово у відбудові, спочатку він розглядав цю пропозицію, але в решті-решт відкинув і її.
Тобто, ситуація склалася таким чином, що навіть за свої кошти ми не можемо розпочати будівництво, бо ми просто до повномасштабного вторгнення не встигли вступити в право власності. Так як не маємо права власності – не маємо права отримати хоча б якусь допомогу від місцевої влади і держави, не кажучи вже за компенсацію за зруйноване житло. Інвестори, у яких є життєва необхідність, навіть не можуть звернутись з проханням про виділення модульних будинків, бо на «паперах» ми не є визнаними постраждалими, а в реальності ми «мабуть» постраждали більше всіх, бо наші права ніхто не захищає. Виходить, що гроші вклали і не маємо права ні на що. Забудовника на ринок нерухомості пустили, а контролювати і стимулювати його сумлінну роботу ніхто не береться?
Отже,звертаємось ще раз до місцевої влади за допомогою, вимагаємо втрутитись, знайти шляхи вирішення нашого питання, взяти справу на пильний контроль. Просимо знайти механізми вплинути на забудовника і захистити наші права і інтереси,просимо допомогти у відновленні нашого будинку.
Зі своєї сторони готові до будь якого формату співпраці і комунікації,готові надати всі документи, які маємо на руках.
Ми – Інвестори – 140 сімей, просто вже у відчаї, ми покинуті напризволяще, ми по суті позбавлені будь-яких прав на нормальне існування, не кажучи вже про повноцінне життя.
Близько 140 сімей до початку повномасштабного вторгнення країни-агресорки інвестували у будівництво вищевказаного будинку, введення будинку в експлуатацію повинно було бути навесні 2022 року, але за відомих причин цього не сталося. Після подій, які мали місце 13 березня 2022 року наш, майже готовий будинок, зазнав дороговартісних пошкоджень, але тим не менш, за висновками технічних експертів підлягає відновленню. З забудовником підтримуємо зв’язок, але його позиція така: «відбудуємо коли закінчиться війна і коли отримаємо компенсацію від держави», в реаліях сучасного життя це може означати – через 10 років, або взагалі ніколи. Таку ж відповідь отримали і інвестори будинку #4, за тією ж адресою, чий будинок мали здати в серпні 2023 року,враховуючи це кількість постраждалих сімей значно зростає. Забудовник відразу окреслив свою позицію по будинку #3: «коштів на відновлення за свій рахунок він не має, а суму збитків оголосив в 40-50 мільйонів гривень». Це просто шалені кошти для нас, як для простих людей. Також, від нас – Інвесторів, була направлена пропозиція забудовнику допомогти фінансово у відбудові, спочатку він розглядав цю пропозицію, але в решті-решт відкинув і її.
Тобто, ситуація склалася таким чином, що навіть за свої кошти ми не можемо розпочати будівництво, бо ми просто до повномасштабного вторгнення не встигли вступити в право власності. Так як не маємо права власності – не маємо права отримати хоча б якусь допомогу від місцевої влади і держави, не кажучи вже за компенсацію за зруйноване житло. Інвестори, у яких є життєва необхідність, навіть не можуть звернутись з проханням про виділення модульних будинків, бо на «паперах» ми не є визнаними постраждалими, а в реальності ми «мабуть» постраждали більше всіх, бо наші права ніхто не захищає. Виходить, що гроші вклали і не маємо права ні на що. Забудовника на ринок нерухомості пустили, а контролювати і стимулювати його сумлінну роботу ніхто не береться?
Отже,звертаємось ще раз до місцевої влади за допомогою, вимагаємо втрутитись, знайти шляхи вирішення нашого питання, взяти справу на пильний контроль. Просимо знайти механізми вплинути на забудовника і захистити наші права і інтереси,просимо допомогти у відновленні нашого будинку.
Зі своєї сторони готові до будь якого формату співпраці і комунікації,готові надати всі документи, які маємо на руках.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Вашу електронну петицію щодо сприяння у завершенні будівництва або відшкодування збитків Інвесторам ЖК «Північний», яка була підписана 259 особами, розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи
державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Пунктом 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання
містобудівної діяльності» визначено, що замовник будівництва – фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт.
За даними реєстру будівельної діяльності наявні дані щодо реєстрації Дозволу на виконання будівельних робіт №ЧГ112200100597 на об’єкт будівництва: «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з приміщеннями соціально-побутового призначення на суборендованій земельній
ділянці по просп. Миру суміжно з автозаправною станцією «САТКО» в м. Чернігові з виділенням черговості будівництва», місце розташування об’єкта будівництва: 14000, Чернігівська область, м. Чернігів, просп. Миру, суміжно з автозаправною станцією «САТКО», кадастровий номер 7410100000:02:006:0110. Замовник будівництва: Приватне акціонерне товариство «Олімп» (код ЄДРПОУ 31500999). Генеральний підрядник ТОВ «ЕВЕРЕСТ БМ» (код ЄДРПОУ 41842151), відповідальним виконавцем робіт є
Житкий Микола Петрович, наказ від 25.11.2019 року № 62.
Згідно частини 2 статті 34 Закону України «Про регулювання
містобудівної діяльності» виданий дозвіл на виконання будівельних робіт є чинним до звершення будівництва об’єкта.
Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю
Чернігівської міської ради в період дії воєнного стану на зазначеному об’єкті будівництва перевірки не проводились, приписи про зупинення будівельних робіт не видавались.
Станом на дату розгляду даної петиції замовник будівництва не звертався до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Чернігівської міської ради щодо отримання сертифікату на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Водночас, на виконання пункту 6 Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 року №473, комісією з обстеження будівель та
споруд, які належать суб’єктам господарювання, пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації, створеною розпорядженням міського голови від 09.03.2023 року №42-р «Про створення комісії з обстеження», за заявою власника Приватного акціонерного товариства «Олімп» було проведено комісійне обстеження пошкодженого об’єкта «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з приміщеннями соціально-побутового призначення на суборендованій земельній ділянці по просп. Миру суміжно з автозаправною станцією «САТКО» в м. Чернігові з виділенням черговості (об’єкт незавершеного будівництва)» за адресою: м. Чернігів, просп. Миру, 273.
За результатами обстеження складено Акт комісійного обстеження
об’єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації від 18.09.2023 року №185, який занесено до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації (копії акта та витягу додаються).
Одночасно зауважуємо, що частиною першою статті 18 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлено, що відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що не перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на договірній і податковій основі та на засадах підконтрольності у
межах повноважень, наданих органам місцевого самоврядування законом.
Частиною 4 статті 23 Господарського кодексу України також визначено, що незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб’єктів господарювання забороняється.
Враховуючи викладене вище, Чернігівська міська рада як орган місцевого самоврядування не є суб’єктом, який наділений повноваженнями щодо будьякого втручання у договірні відносини фізичних та/або юридичних осіб із підприємствами, установами та організаціями, що не перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Чернігова, а також не наділена повноваженнями щодо втручання у діяльність суб’єктів
господарювання. Повторно наголошуємо, що органи місцевого
самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зауважуємо, що відповідно до частини 1 статті 16 Цивільного кодексу України ви маєте право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.
Заступник міського голови Олександр АТРОЩЕНКО
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи
державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Пунктом 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання
містобудівної діяльності» визначено, що замовник будівництва – фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт.
За даними реєстру будівельної діяльності наявні дані щодо реєстрації Дозволу на виконання будівельних робіт №ЧГ112200100597 на об’єкт будівництва: «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з приміщеннями соціально-побутового призначення на суборендованій земельній
ділянці по просп. Миру суміжно з автозаправною станцією «САТКО» в м. Чернігові з виділенням черговості будівництва», місце розташування об’єкта будівництва: 14000, Чернігівська область, м. Чернігів, просп. Миру, суміжно з автозаправною станцією «САТКО», кадастровий номер 7410100000:02:006:0110. Замовник будівництва: Приватне акціонерне товариство «Олімп» (код ЄДРПОУ 31500999). Генеральний підрядник ТОВ «ЕВЕРЕСТ БМ» (код ЄДРПОУ 41842151), відповідальним виконавцем робіт є
Житкий Микола Петрович, наказ від 25.11.2019 року № 62.
Згідно частини 2 статті 34 Закону України «Про регулювання
містобудівної діяльності» виданий дозвіл на виконання будівельних робіт є чинним до звершення будівництва об’єкта.
Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю
Чернігівської міської ради в період дії воєнного стану на зазначеному об’єкті будівництва перевірки не проводились, приписи про зупинення будівельних робіт не видавались.
Станом на дату розгляду даної петиції замовник будівництва не звертався до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Чернігівської міської ради щодо отримання сертифікату на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Водночас, на виконання пункту 6 Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 року №473, комісією з обстеження будівель та
споруд, які належать суб’єктам господарювання, пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації, створеною розпорядженням міського голови від 09.03.2023 року №42-р «Про створення комісії з обстеження», за заявою власника Приватного акціонерного товариства «Олімп» було проведено комісійне обстеження пошкодженого об’єкта «Будівництво багатоквартирних житлових будинків з приміщеннями соціально-побутового призначення на суборендованій земельній ділянці по просп. Миру суміжно з автозаправною станцією «САТКО» в м. Чернігові з виділенням черговості (об’єкт незавершеного будівництва)» за адресою: м. Чернігів, просп. Миру, 273.
За результатами обстеження складено Акт комісійного обстеження
об’єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації від 18.09.2023 року №185, який занесено до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації (копії акта та витягу додаються).
Одночасно зауважуємо, що частиною першою статті 18 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлено, що відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що не перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на договірній і податковій основі та на засадах підконтрольності у
межах повноважень, наданих органам місцевого самоврядування законом.
Частиною 4 статті 23 Господарського кодексу України також визначено, що незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб’єктів господарювання забороняється.
Враховуючи викладене вище, Чернігівська міська рада як орган місцевого самоврядування не є суб’єктом, який наділений повноваженнями щодо будьякого втручання у договірні відносини фізичних та/або юридичних осіб із підприємствами, установами та організаціями, що не перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Чернігова, а також не наділена повноваженнями щодо втручання у діяльність суб’єктів
господарювання. Повторно наголошуємо, що органи місцевого
самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зауважуємо, що відповідно до частини 1 статті 16 Цивільного кодексу України ви маєте право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.
Заступник міського голови Олександр АТРОЩЕНКО
Категорія
БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВОПетицію підписали 259 осіб з 250 необхідних.