Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 246 громад!

коли запрацює електронний кабінет абонента

на сайті міськводоканалу та УКпоОЖФ створені .але не працюють кабІнети абонента.Коли можна буде скористатися ціею послугою?Раніше була відповідь на петицію стосовно того.що кабінет абонента міськводоканалу працює,але це не так.

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ


Вашу електронну петицію щодо роботи електронних кабінетів абонентів на сайтах водоканалу та УКОЖФ, було розглянуто особисто та опрацьовано в межах наданих повноважень департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради.
Повідомляємо, що відповідно до листа КП КМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду», для ефективного та зручного задоволення потреб співвласників багатоквартирних будинків, комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» було створено офіційну веб – сторінку підприємства (upravitel.dp.ua), на якій співвласники багатоквартирних будинків можуть ознайомлюватись з нормативно – правовими актами у сфері надання послуг з управління багатоквартирними будинками, діяльністю підприємства, подавати заяви та пропозиції до підприємства.
У зв’язку із технічними неполадками, на сьогоднішній день нажаль тимчасово не працює особистий електронний кабінет абонентів, однак підприємством вживаються всі можливі заходи та найближчим часом будуть усунуті технічні неполадки на веб – сторінці підприємства.
Також для найбільш зручного обслуговування населення, співвласники багатоквартирних будинків можуть звертатись до представників підприємства, які знаходяться в центрах надання адміністративних послуг, за адресами м. Кам’янське, вул. Затишна,3, просп. Василя Стуса 10/12,
просп. Перемоги,63.
КВП КМР «Міськводоканал» повідомляє, що з 15 травня 2017 року робота електронного кабінету абонентів на сайті КВП КМР «Міськводоканал» відновиться.
На теперішній час абоненти мають змогу передавати показання водолічильників будь-яким зручним для них способом, а саме:
1-варіант. Зателефонувати на телефони:
3-03-10, 53-59-56, для мешканців Заводського району
9-70-53 - для мешканців Дніпровського району
067-986-55-25- для мешканців Південного району
2-варіант. Передати дані водоміра за допомогою SMS (абонентам треба вказати: П.І.Б., адресу, показання водоміра).
Телефони для прийому SMS повідомлень:
067-843-35-43 - для мешканців Заводського району
067-843-39-98 - для мешканців Дніпровського району
067-986-55-25 - для мешканців Південного району
3-варіант. Переслати дані на пошту gorvoda@ukr.net вказавши дату, особистий рахунок власника або (адреса), П.І.Б.
Додаток до рішення

Категорія

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Петицію підписали 262 особи з 250 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Адигамова Наталья Евгеньевна

Початок збору підписів:

8 лютого 2017 р.

Відповідь дана:

27 березня 2017 р.