Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 222 громади!

Ліквідація КП КМР "УКОЖФ"

В особі мешканців багатоквартирних житлових будинків, які проживають на території, яку обслуговувало до 30.11.2016 ТОВ "СТЕЛЛА", та інших мешканців міста, які вимушені сплачувати за не отримані послуги КП КМР "УКОЖФ", звертаюся до мера міста Білоусова А.Л та всього депутатського корпусу, які приймали рішення про підняття тарифів за ЖК послуги в 2,5 рази.
За результатами конкурсу на право обслуговувати житловий фонд міста одержало перемогу підприємство КП КМР "УКОЖФ".
Комунальне підприємство взяло на себе ряд зобов'язань. Зокрема:
- прибирання прибудинкової території, підвалів та технічних поверхів;
- ТО ліфтів;
- ТО внутрішньобудинкових систем;
- обслуговування димовентканалів;
- ТО мереж електропостачання та електрообладнання;
- прибирання снігу, посипання прибудинкової території протиожеледною сумішшю та інше.
Ми, як споживачі були дуже здивовані, що підприємство, яке одержало перемогу на право надавати ЖК, фактично їх не надає в зв'язку з тим, що немає відповідних власних ресурсів, а користується послугами лише підрядних організацій. Тобто ми сплачуємо одній організації, щоби вона сплатила за якусь послугу іншій?
Не зрозуміло, що спонукало комісію віддати перемогу саме цьому підприємству? Низька ціна? За які послуги?
Крім цього, письмові відповіді директора КП КМР "УКОЖФ" Маханько Д.А. на скарги про не невиконання взятих на себе зобов’язань згідно з договором, носять образливий характер.
Керівник підприємства, не дивлячись на те, що споживач справно сплачує за ЖК послуги, просить взяти до відома мешканців багатоквартирних будинків, що якщо щось когось не влаштовує (а це відповідь на скаргу), вони можуть створити власне ОСББ. Зрозуміло, що сьогоднішнє законодавство це дозволяє. Але не всі можуть за різними обставинами створити ОСББ тому і уклали договір з КП КМР "УКОЖФ" і хотіли би просто отримувати те, за що сплачують.
Також рішенням міської ради від 11.10.2016 №291 було затверджено тарифи на житлово-комунальні послуги, які викликали обурення в мешканців міста.
Підняття тарифів зовсім не змінило ситуації та ніяким чином не відобразилося на якості надання ЖК послуг.
До прикладу хотілося би взяти послугу з прибирання прибудинкової території.
За письмовою інформацією заступника міського голови Масленкова О.В., КП КМР "УКОЖФ" повинно надавати послугу з прибирання прибудинкової території 3 рази на тиждень, а відповідно до письмової відповіді керівництва підприємства періодичність складає - 13 прибирань на місяць.
Вважаю, що вище зазначені керівники брешуть людям, тому що за фактом це не робиться в жодному дворі нашого міста!!!
Стосовно прибирання снігу в зимовий період взагалі немає про що говорити. Зима 2016-2017 року показала повну халатність в питанні прибирання снігу на прибудинкових територіях (особливо в районах віддалених від центральної частини міста). Сніг не прибирався, внаслідок чого у дворах виник суцільний каток.
Працівники ТОВ "ОСЕЛЯ", яке є підрядною організацією КП КМР "УКОЖФ" та обслуговує район вулиць Айвазовського, Костромська, Яворницького, Звенигородська, Грушевського тощо (хоча договір ми укладали не з ними) скаржаться, що на підприємстві відсутня та кількість двірників, які б могли обслуговувати цю територію тому після зими (в лютому та поточному періоді березня 2017 року жодного разу територія не прибиралася) у дворах й досі не прибирається сміття та пісок, яким посипалися інколи тротуари. Навіщо така підрядна організація тоді потрібна, яка сидить тільки на притоках фінансів?
Проходячи й іншими вулицями міста складається враження, що прибираються лише де не де двори, які наближені до центральної частини міста.
Питання виконання інших умов договору теж викликає сумніви.
Логічне запитання! За що ми тоді сплачуємо?!
В зв’язку з численними скаргами та петиціями і на цьому сайті, невдоволенням населення діяльністю КП КМР "УКОЖФ" вимагаємо:
1. Від міської влади, від депутатів міської ради здійснити перевірку (аудит) діяльності КП КМР "УКОЖФ", яке за 4,5 місяці своєї діяльності показало повну нездатність надавати ЖК послуги населенню, повну бездіяльність та халатність. Директор підприємтсва, який у всіх газетах критикував попередні ЖЕКи та звинувачував їх в розвалі ЖК фонду, нічим не краще і продовжує своєю бездіяльністю почате попередниками.
2. Проінформувати населення міста (споживачів підприємства) про наявні в підприємства ресурси для надання ЖК послуг (кількість власних двірників, електриків, сантехніків тощо).
3. Про результати перевірки (аудиту) розглянути питання доцільності подальшого перебування на ринку ЖКГ КП КМР "УКОЖФ" про що проінформувати населення через засоби масової інформації.
4. Переглянути рішення міської ради від 11.10.2016 №291, яким було затверджено тарифи на житлово-комунальні послуги, а саме розробити прозорий механізм формування тарифів, пояснити споживачам, за якими принципами та формулами вони формуються, за якими коефіцієнтами в наявністю фактів, коли будинки за конструктивними елементами, наявними приміщеннями, комунікаціями, прибудинковою територією та роком прийняття в експлуатацію практично однакові, а тарифи набагато різняться.

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Вашу електронну петицію щодо ліквідації КП КМР «УКОЖФ» (заявники вимагають здійснити перевірку діяльності вказаного підприємства, проінформувати споживачів про наявні в підприємства ресурси для надання послуг, за результатами перевірки розглянути питання доцільності подальшого існування КП КМР «УКОЖФ», переглянути рішення виконавчого комітету міської ради від 11.10.2016 №291 стосовно затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги), було розглянуто особисто та опрацьовано в межах наданих повноважень департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради.
Повідомляємо, наступне:
1. КП КМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» є комунальним унітарним підприємством, створеним міською радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законодавчих актів України.
КП КМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» є окремий суб’єкт господарювання, має всі права та обов’язки юридичної особи, передбачені чинним законодавством, здійснює господарську діяльність та несе відповідальність за наслідки цієї діяльності відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до ст.17 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах
їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.
Згідно до ч.4,5 ст.19 Господарського кодексу України органи державної влади і посадові особи, уповноважені здійснювати державний контроль
і державний нагляд за господарською діяльністю, їх статус та загальні умови і порядок здійснення контролю і нагляду визначаються законами. Незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються.
Статтею 23 Господарського кодексу України передбачено, що органи місцевого самоврядування здійснюють свої повноваження щодо суб'єктів господарювання виключно в межах, визначених Конституцією України, законами про місцеве самоврядування та іншими законами, що передбачають особливості здійснення місцевого самоврядування в містах Києві та Севастополі, іншими законами. Органи місцевого самоврядування можуть здійснювати щодо суб'єктів господарювання також окремі повноваження органів виконавчої влади, надані їм законом. Незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб'єктів господарювання забороняється.
Враховуючи вищевикладене до компетенції міської ради та депутатів місцевих ради не належить повноваження щодо проведення перевірки (аудиту) підприємства.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З даного питання рекомендуємо зврнутися до Державних органів, які згідно з чинним законодавством мають право здійснювати перевірки (аудит) підприємств.
2. Між комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» та підрядними організаціями укладено договори про надання послуг, згідно тарифу
з управління багатоквартирними будинками.
Також для швидкого реагування на звернення співвласників багатоквартирних будинків та усунення аварійних ситуацій, на підприємстві працюють робітники з комплексного обслуговування – 9 осіб,
трактористи – 9 осіб, інспектори з контролю за якістю обслуговування житлового фонду – 3 особи.
3. На теперішній час між департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради та КП КМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» за результатами конкурсу укладено договори на надання послуг з управління багатоквартирними будинками зі строком дії 1 рік до 01 листопада 2017 року.
Кам’янською міською радою (засновником) на сьогоднішній день підстав для ліквідації КП КМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» не вбачається, оскільки статутом підприємства передбачено різні види господарської діяльності.
4. Тарифи на послуги з утримання будинків і споруд
та прибудинкових територій у м. Кам’янському, що надаються комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Управляюча компанія
по обслуговуванню житлового фонду» затверджені рішенням виконавчого комітету Кам’янської міської ради №291 від 11.10.2016 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги». Розрахунок тарифу здійснено побудинково, як це передбачено зазначеною вище Постановою. Тариф затверджено відповідно до норм чинного законодавства, тому наразі не вбачається підстав для його зміни.
Додаток до рішення

Категорія

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Петицію підписали 276 осіб з 250 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Єрмаков Микита Євгенович

Початок збору підписів:

13 березня 2017 р.

Відповідь дана:

28 березня 2017 р.