Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 453 громади!

Заборона підвищення комунальних тарифів без проведення відкритого аудіту

Досить дурити народ! Жодного разу місцева влада не надала вмотивованого рішення про необхідність або доцільність підвищення комунальних тарифів або проїзду в транспорті міста!
Терпець від вигаданих "відмазок" вже урвався, в звязку з чим необхідно:
1.Забезпечити ОБОВЯЗКОВЕ проведення відкритого аудіту діяльності кожного підприємства, по якому розглядається рішення про підвищення тарифу.
2.Доручити проведення такого аудіту відповідним компаніям із досвідом роботи в країнах ЄС.
3.При відкритому розгляді висновків аудіту розглядати питання про бездіяльність або злочинну діяльність керівників відповідного підприємства та про дисциплінарної відповідальності відповідного куратору з числа службових осіб міськвиконкому, як таких, що не зправилися з виконанням своїх службових обовязків.
4.Заборонити розглядати питання підвищення тарифів, в тому числі і на проїзд, без обгрунтованого висновку про таку доцільність від аудиторської компанії.

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Ваша електронна петиція стосовнозаборони підвищення комунальних тарифів без проведення відкритого аудиту розглянута особисто та опрацьована департаментом економічного розвитку Кам’янської місьої ради.
Інформуємо, що згідно з ч.8 ст. 78 Господарського кодексу України річна фінансова звітність комунального унітарного підприємства може підлягати обов’язковій перевірці незалежним аудитором в порядку, передбаченому рішенням відповідної місцевої ради. Критерії відбору незалежного аудитора та критерії віднесення комунальних унітарних підприємств до таких, фінансова звітність яких підлягає обов’язковій перевірці незалежним аудитором, встановлюються рішенням відповідної місцевої ради.
Комунальне унітарне підприємство оприлюднює інформацію про свою діяльність, крім випадків, установлених законом, шляхом розміщення її на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством, у строки та в порядку, визначені рішенням відповідної місцевої ради. Доступ до таких веб-сторінок та веб-сайтів є цілодобовим і безоплатним.
Порядком доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженимнаказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 №390 передбачено, що суб’єктами господарювання, що надають комунальні послуги, з метою прийняття зауважень і пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, до відома споживачів доводиться така інформація:
-загальний розмір планованого тарифу, поданого до органу, уповноваженого встановлювати тарифи, та його структура (плановані витрати за елементами, прибуток, податок на додану вартість);
- обґрунтування причин зміни тарифу (зазначення розміру діючого тарифу та відсотка відшкодування затвердженим тарифом собівартості, планового економічно обґрунтованого тарифу, дати, коли тариф востаннє переглядався, причин перегляду тарифу, зазначення відсотка зростання основних складових тарифу (заробітної плати, електроенергії, паливо-мастильних матеріалів), визначення відсотка підвищення тарифу тощо);
- інша додаткова інформація, визначена суб’єктом господарювання та/або органом, уповноваженим встановлювати тарифи.
Зазначена інформація доводиться до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет (за наявності), у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери, веб-сайті суб’єкта господарювання (за наявності), на інформаційних стендах в абонентських відділах суб’єктів господарювання, за необхідності, та шляхом розміщення на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування в населених пунктах, де споживачі отримують відповідні послуги.
Таким чином, законодавством передбачена можливість споживачів завчасно ознайомлюватись з запланованими тарифами на житлово-комунальні послуги та право надавати пропозиції і зауваження до затвердження відповідних тарифів в установленому порядку.
Додаток до рішення

Категорія

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Петицію підписали 314 осіб з 250 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Перекрест Олексій Миколайович

Початок збору підписів:

16 березня 2018 р.

Відповідь дана:

23 квітня 2018 р.