Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 246 громад!

Висловлення недовіри Кам'янському міському голові Білоусову А.Л.

В місті Кам'янському складається політична ситуація, що знищує права мешканців передбачені Конституцією України на місцеве самоврядування та народовладдя ст.5 та ст.7, перетворюючи місто в корупційний осередок одноосібного правителя.
Попри демонстрації демократичних намірів в ЗМІ в місті відбувається повна узурпація влади.
Мер міста Білоусов Андрій Леонідович використовує:
- прямий та не прямий підкуп депутатів місцевої ради, перешкоджаючи депутатській діяльності інших депутатів,що мають свою позицію.
- впливає на працівників комунальних підприємств, установ та закладів через адміністративний тиск. Майже всі керівні посади надаються лише за одної умови бути в політичній партії ,яка підконтрольна меру - "Бджола" або бути прихильником мера та ПП "Бджола"
- займаеться піар компанією ПП "Бджола" за кошти міського бюджету у навчальних закладах міста.
Саме такими діями мер міста Білоусов А.Л. планує залишитись міським головою на наступних виборах до міської ради, підкуповуючи мешканців подарунками від партії, а не своєю ефективною роботою як мера.

Що відбувається в місті?
За період своєї діяльності мер міста Білоусов А.Л. допустив майже повне фінансове знищення комунальних підприємств міста через свою політику призначень керівниками підприємств людей не за фаховими здібностями, а через політичну прихильність чи особисті домовленості.
Через таку політику більшість комунальних підприємств збанкрутіла, або перебувають на межі банкрутства. Станом на травень 2019 року, комунальне підприємство КМР «Міськводоканал» має наступні боргові зобов`язання: перед АТ «ДТЕК Дніпровській електромережі» - 105 млн. грн.; перед КП ДОР «Аульський водовід» - 67 млн. грн.; перед ГУ ДФС у Дніпропетровській області - 54 млн. грн.; перед КП КМР «Тепломережі» - 200 млн. грн. і ці борги постійно ставлять під загрозу водопостачання вже всієї області.
На КП КМР «Тепломережі» через скрутний фінансовий стан робітникам не виплачують регулярно заробітну плату, Державною аудиторською компанією зафіксовані порушення трудового законодавства на КП КМР «Трамвай», але для відмови від виплат прийнято рішення збанкротувати це підприємство та створити нове, порушення тендерного законодавства зафіксовано на КАТП 042802 під час купівлі автобусів, відбуваються систематичні порушення законодавства в гуманітарному департаменті,які фіксують і доводять в судах незалежні профспілки, а мер міста не реагує на це, або очолює це.
Надзвичайної ситуації вимагає стан житлового фонду міста, але КП КМР «УКОЖФ», що повинно обслуговувати житловий фонд міста ігнорує звернення мешканців міста, а сплачені кошти використовує на завищені заробітні плати керівного складу КП
Мешканці міста не можуть потрапити на прийом до міського голови,через те що доступ до нього можливий лише тим, хто звертається з копійчаними проханнями але забезпечить потужній потік вдячності та піар.

Відсутність чіткої стратегії розвитку міста дозволяє корупції існувати в нашому місті в усіх сферах діяльності: земельні питання (земельні ділянки виділяються лише після корупційної сплати від 1000 долл. під МАФи (за інформацією підприємців) і значно вищі суми за великі ділянки).
Майже всі тендери проводяться за попереднім погодженням сум кеш беку тим, хто забезпечує перемогу на тендерах. Тим поодиноким переможцям, які здобули перемогу чесно без кеш беку - місцевою владою навмисно затягуються терміни оплати,що спотворює конкуренцію в місті,знищує бізнес середовище в місті.
Значних обсягів набула корупція на питаннях децентралізації опалення в місті, коли міська рада спочатку забороняє автономне опалення, вимагаючи додатковий платіж за дозвіл (близько 15000 гривень), а потім через деякий час примушує мешканців перейти на АО, сплачуючи кошти з завищеними сумами з міського бюджету для соціальних верств населення, як за прилади для АО так і додаткові потужності ДТЕК.

Хто підтримує нашого мера:
- "бізнес кола" ,які зацікавлені при підтримці діючого мера міста продовжувати отримувати над прибутки підтримуючи корупційну схему створену за часів попередників,
-партія "Бджола", яка прагне створити культ особистості в місті та знищити всі інші опозиційні до них партії та думки, отримавши повну та довічну владу
- релігійно налаштовані певні кола,яких підтягнули для підтримки мера міста та його партії "Бджола", через їх підтримку мера у фінансовому та не фінансовому плані,
- деякі робітники навчальних закладів міста, робітники медичних закладів та інших комунальних установ під адміністративним тиском, що встановлений в місті, чи під обіцянками премій чи додаткових доплат, що їм колись відремонтують приміщення їх закладів та установ, чи просто залишать їх на своїх посадах.
Чи готові Ви за свою невелику заробітну платню підтримувати корупцію в місцевому самоврядуванні і далі? Чи подобається Вам за невелике фінансування відчувати себе рабами тієї системи, яку ви ненавидите вечорами на кухнях?

Може досить терпіти такого мера що виключно піарить свою політичну партію "Бджола" за бюджетні кошти та кошти отриманні корупційним шляхом з міського бюджету.

Ваш депутат, Кам'янської міської ради, Іванченко Андрій Григорович.


ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Вашу електронну петицію щодо висловлення недовіри Кам’янському міському голові Білоусову А.Л. розглянуто керівництвом міської ради та опрацьовано юридичним відділом міської ради спільно з відділом запобігання корупції та взаємодії з правоохоронними органами міської ради.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.10. ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» прийняття рішення про недовіру міському голові віднесено до компетенції міської ради.
Відповідно до ч.2 ст. 42 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» «повноваження міського голови можуть бути припинені достроково у випадках передбачених цим Законом».
Згідно ч.2 ст.79 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» «повноваження міського голови можуть бути достроково припинені, якщо він порушує Конституцію або закони України, права і свободи громадян, не забезпечує здійснення наданих йому повноважень».
Доказом про порушення міським головою Конституції та законів України як підставою для дострокового припинення повноважень може слугувати лише рішення суду, що набрало законної сили, та в резолютивній частині якого визнано дії міського голови незаконними або такими, що свідчать про його бездіяльність чи перевищення своїх повноважень, наданих Законом, або
не відповідають вимогам ч.2 ст.19 Конституції України.
Відповідно до ч.3 ст.79 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження міського голови за наявності підстав, передбачених ч.2 цієї статті можуть бути припинені достроково за рішенням місцевого референдуму або за рішенням відповідної ради, прийнятим шляхом таємного голосування не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу ради. Порядок проведення місцевого референдуму щодо дострокового припинення повноважень сільського, селищного, міського голови визначається законом
про місцеві референдуми.
Частиною 5 ст. ст.79 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» сільський, селищний, міський голова може бути відкликаний з посади за народною ініціативою в порядку, визначеному Законом України «Про статус депутатів місцевих рад» з особливостями, передбаченими частинами шостою - десятою цієї статті, не раніше як через рік з моменту набуття ним повноважень.
Додатково інформуємо:
Щодо «…перешкоджання депутатській діяльності…»
Повідомляємо, що за інформацією відділу секретаріату міської ради за період 2018-2019 років проходили реєстрацію лише Ваші депутатські звернення за змістом яких в наявності невдоволення діями керівництва міської ради.
Інших звернень з критикою керівництва міста від 41 депутата міської ради не надходило.
Щодо «призначень керівників підприємств людей не за фаховими здібностями.»
Проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчих органах Кам’янської міської ради здійснюється відповідно до Порядку проведення конкурсу та іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в Кам’янській міській раді, затвердженого розпорядженням міського голови від 16.08.2016 №334-р (зі змінами), який розміщено на офіційному Веб-сайті Кам’янської міської ради.
Укладення контракту при призначенні на посаду керівника комунального підприємства, закладу та установи міста здійснюється відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 19.03.1997 №170 «Про впорядкування застосування контрактної форми трудового договору», від 02.08.1995 №597 «Про типову форму контракту з керівником підприємства, що є у державній власності».
Укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №792 «Про затвердження Порядку укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я та типових форм контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я» та від 27.12.2017 №1094 »Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я».
Укладення контракту з керівником комунального закладу (підприємства) культури міста здійснюється відповідно до Закону України від 28.01.2016 №955-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури».
Щодо «фінансового становища комунальних підприємств»
Протягом останніх років мережа комунальних підприємств міста збільшується, відповідно до їх звітності спостерігається постійне збільшення доходів від реалізації товарів, робіт, послуг та інших доходів, поряд з цим кількість збиткових майже не змінюється. Найбільша питома вага загального збитку припадає на збиток підприємств, які надають соціально важливі послуги, на вартість яких впливає ряд загальнодержавних чинників. Основними причинами, що призвели до наявності збиткових підприємств стали відсутність 100%-го рівня оплати споживачами за наданні послуги, постійне зростання вартості енергоносіїв, які є основними складовими собівартості послуг, обмеженість обігових коштів, застарілі та енергоємні технології надання послуг, несвоєчасне приведення тарифів на послуги підприємств до рівня економічно обґрунтованих витрат та встановлення тарифів нижче їх фактичної собівартості.
Щодо порушень тендерного законодавства на КАТП 042802 під час купівлі автобусів
За інформацією департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради, повідомляємо, що за висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів, 30 штук), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-12-002075-a (далі – Висновок) встановлено порушення законодавства в частині оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, застосування процедури закупівлі.
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Не погоджуючись з Висновком, Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (03341701) надало аргументовані заперечення до Висновку.
Висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів, 30 штук), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-12-002075-a наразі оскаржується у судовому засіданні.
Щодо діяльності КП «УКОЖФ»
Рішенням виконавчого комітету Кам’янської міської ради №242 від 13.09.2016 року, комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» було визнано управителем багатоквартирних будинків у місті Кам’янське.
Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» надає послуги з управління багатоквартирними будинками виключно до тарифу з управління багатоквартирними будинками та затвердженою періодичністю їх надання.
Зазначаємо, що незважаючи на низьку сплату співвласниками багатоквартирних будинків за отримані житлово – комунальні послуги, підприємством своєчасно розглядаються звернення громадян та постійно в межах своїх повноважень вживаються заходи, щодо належного утримання будинків та задоволення потреб співвласників багатоквартирних будинків.
Повідомляємо, що заробітна плата працівникам комунального підприємства Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» виплачується відповідно до затвердженого штатного розпису та умов колективної угоди.
Для ефективного та зручного задоволення потреб співвласників багатоквартирних будинків, комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» було створено офіційну веб – сторінку підприємства (upravitel.dp.ua), на якій співвласники багатоквартирних будинків можуть ознайомлюватись з нормативно – правовими актами у сфері надання послуг з управління багатоквартирними будинками, діяльністю підприємства, подавати заяви та пропозиції до підприємства.
Також для найбільш зручного обслуговування населення, співвласники багатоквартирних будинків можуть звертатись до представників підприємства, які знаходяться в центрах надання адміністративних послуг, за адресами м. Кам’янське, вул. Затишна,3, пр. Василя Стуса 10/12, пр. Перемоги,63.
Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» здійснює свою господарську діяльність виключно до вимог діючого законодавства України та статуту підприємства.
Щодо особистих прийомів міського голови
За період з 01.01.2018 по теперішній час міським головою було проведено 17 особистих прийомів громадян.
На особистих прийомах було зареєстровано 268 звернень, з них колективних – 39, з урахуванням яких прийоми відвідали 332 громадянина.
За категоріями авторів на прийом до міського голови звернулося:
- учасників війни – 7;
- учасників бойових дій – 14;
- дітей війни – 11;
- ветеранів праці – 27;
- інвалідів війни – 5;
- осіб з інвалідністю І групи – 6;
- осіб з інвалідністю ІІ групи – 9;
- осіб з інвалідністю ІІІ групи – 10;
- одиноких матерів – 7;
- багатодітні родини – 4;
- особа, що потерпіла від Чорнобильскої катастрофи – 1.
За соціальним станом особистий прийом відвідало 133 пенсіонери, 46 робітників, 4 працівники бюджетної сфери, 2 військовослужбовця, 5 підприємців, 25 безробітних.
За вказаний період на особистих прийомах міського голови громадянами порушено 455 питань, з них:
Питання, порушені громадянами Кількість
Аграрна політика і земельні відносини 9
Транспорт і зв'язок 14
Економічна, цінова, інвестиційна, регіональна політика та будівництво 11
Фінансова, податкова, митна політика 2
Соціальний захист 60
Праця і заробітна плата 2
Охорона здоров'я 15
Комунальне господарство 293
Житлова політика 20
Екологія та природні ресурси 1
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації 3
Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт 4
Культура та культурна спадщина, туризм 2
Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність 2
Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації 9
Діяльність об'єднань громадян, релігій та межконфесійних відносин 3
Діяльність органів місцевого самоврядування 5
РАЗОМ: 455

Всі звернення заявників на особистому прийомі розглянуто
з дотриманням строків, визначених чинним законодавством, за результатами розгляду:
- вирішено позитивно – 19;
- дано роз’яснення – 214;
- перебувають на контролі до повного вирішення – 35.
Щодо стратегії розвитку міста
Рішенням міської ради від 26.12.2014 №1162-58/VI затверджено Стратегію економічного і соціального розвитку міста на період до 2020 року, яка визначає цілі, завдання, пріоритети, напрями сталого економічного і соціального розвитку, з урахуванням загальнодержавних та обласних пріоритетів яку розміщено на офіційному сайті Кам'янської міської ради за посиланням
http://kam.gov.ua/ekonomichniy_rozvitok/strategiya_rozvitku_mista.
Щодо «корупції в земельних питаннях»
Згідно до п. 34, ч.1, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», передбачено, що до виключної компетенції міських рад відноситься вирішення питань регулювання земельних відносин.
З метою спрощення діяльності малого бізнесу у процесі провадження підприємницької діяльності щодо розміщення тимчасових споруд на території міста Кам’янське, міською радою було прийнято рішення від 04.10.2019
№1551-36/VII «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.09.2017
№833-19/VII (зі змінами)», яким виключено укладання договору
про встановлення особистого строкового сервітуту на право користування земельною ділянкою під тимчасовою спорудою. Всі прийняті рішення Кам’янської міської ради розміщено на офіційному сайті Кам’янської міської ради http://kam.gov.ua.
Станом на теперішній час всі договори про встановлення особистого земельного сервітуту, дія яких скінчилась, не підлягають продовженню
і відповідно всі наявні діють до моменту закінчення строку дії договору. Таким чином відсутні умови які можливо було б використовувати як корупційну складову в земельних питаннях.
Також, за інформацією Кам’янського відділу поліції, відповідно до даних Інформаційного порталу Національної поліції України в період з 01.01.2018 по теперішній час в Кам’янському ВП відсутня інформація щодо вимагання коштів при виділенні земельних ділянок під МАФи чи інші земельні ділянки.
Щодо «децентралізації опалення в місті»
Перехід мешканців на індивідуальне опалення здійснюється на добровільних засадах та з ініціативи самих мешканців.
24.07.2019 Кам’янська міська рада затвердила рішенням №195 щодо Порядку встановлення індивідуального опалення. Згідно якого відключенням займається спеціалізований виконавець послуги, абонент сам має право обрати виконавця. КП КМР «Південні тепломережі» надає цільові консультації з вказаного питання та безкоштовно після виконання всіх робіт перевіряє їх на відповідність.
За рішенням Кам`янської міської ради від 27.03.2019р. № 108 КП КМР «Південні тепломережі» визначені надавачем послуг з організації встановлення індивідуального електричного опалення в будинках та приміщеннях
м. Кам`янського.
Згідно затвердженого Порядку встановлення індивідуального опалення в будинках та приміщеннях правобережної частини м. Кам`янського від 24.07.2019р. №195 КП КМР «Південні тепломережі» після отримання актів про виконання монтажних робіт системи індивідуального опалення та відключення від системи централізованого опалення направляє інженера для перевірки відповідності виконаних робіт по проекту та складання остаточного акту обстеження будинків та приміщень щодо виконання відключення від системи централізованого опалення та проведення монтажних робіт з встановлення індивідуального опалення безкоштовно.
Також, на офіційному веб-сайті міської ради опубліковано звіт міського голови за 2019 за посиланням http://kam.gov.ua/ua/news/pg/261219373111899_p13/.
Таким чином інформація у Вашому зверненні не знайшла свого ґрунтовного підтвердження.
Скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.
Додаток до рішення

Категорія

ІНШІ

Петицію підписали 265 осіб з 250 необхідних.

Переглянути список

Автор:

ІВАНЧЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Початок збору підписів:

2 грудня 2019 р.

Відповідь дана:

16 січня 2020 р.