Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 215 громад!

Заборонити підвищувати тарифи на пасажирські перевезення в м.Дніпро до встановлювання підприємством-перевізником електронного обладнання, фіксуючого реальний пасажиропотік на кожний з автобусів

Ми, мешканці м.Дніпро, кожного дня стикаємося з порушенням нашого права на безпечні перевезення в маршрутному транспорті: автобусах та мікроавтобусах ( Mercedes Sprinter та інших, аналогічного комфорту):
1) Водії перевозять більше пасажирів, ніж дозволено документами на транспортний засіб.
2) Інтервал руху не витримується - маршрутки доводиться чекати довше, тому на зупинках створюються черги.
3) На маршруті недостатня кількість автобусів або іх місткість не задоволняє кількості пасажиропотіку.

В той же час, компанії перевізники розповідають які вони бідні і які низькі тарифи на пасажирські перевезення в нашому місті на фоні зростання цін та мінімальної зарплати. Свою позицію перевізники аргументують даними обстеження пасажиропотоку, яким ми не віримо - бо ці дані занижені в десятки разів і зібрані не прозоро, без залучення громадськості! Ми кожного дня користуємось маршрутками і їздимо друг у друга на головах - маршрутки практично постійно забиті вщент!

Наразі знов планується підвищення тарифів, якого ми, мешканці м.Дніпро бажаємо уникнути допоки перевізники не виконають нашу вимогу щодо прозорості та справедливості розрахунку реального пасажиропотоку!

Згідно з п.2.3 МЕТОДИКИ розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту:
Під час розрахунку тарифу загальний обсяг транспортної
роботи та загальна кількість перевезених пасажирів, у тому числі з
урахуванням пільгових категорій пасажирів, які відповідно до
законодавства користуються такими правами, обґрунтовуються
Перевізником на підставі фактичних показників роботи або
встановлюються за результатами обстеження пасажиропотоків.

Ми вимагаємо зобовїязати перевізників встановити на кожен з автобусів свого маршруту обладнання для фіксації фактичних показників роботи: пасажиропотоку. Можливо з підтримкою електронних платежів чи считування електронного білета - щоб уникнути маніпуляцій з боку АТП. Функціюювання обладнання повинно бути прозорим для органів контролю та, при моживості - громадськості. І тільки після цього може йти мова про корегування вартості проїзду.

Якщо це відбудеться, буде досягнуто одразу кілька цілей:
1) Можна буде відстежувати реальний пасажиропотік.
2) Стане можливо фіксувати порушення з кількістю "стоячих" пасажирів. Штрафи за порушення правил безпеки перевезень поповнять бюджет міста.
3) Покращиться комфорт перевезень та їх безпека.
4) Зникнуть спекулювання щодо підвищення тарифів на перевезення - все буде прозоро. Зміцниться довіра до влади міста.
5) Ціни проїзду стануть справедливими.
6) Вивід грошей із тіні, поповнення бюджету за рахунок стягнення належних податків (при наявності можливостей електронної оплати проїзду).

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Розглянувши за дорученням міського голови електронну петицію про зниження тарифів на послуги перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради повідомляє таке.
Визначення тарифів на послуги перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування здійснюється відповідно до статті 10 Закону України „Про автомобільний транспорт” та Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту (далі – Методика), затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 № 1175 (зі змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27.11.2009 за № 1146/17162. Органами місцевого самоврядування Методика є обов’язковою для застосування під час установлення регульованого тарифу на послуги перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.
Відповідно до підпункту 1.6 Методики перегляд рівня тарифів повинен здійснюватись у зв’язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності перевізника, у тому числі в разі зміни вартості пального більш ніж на 10 %.
Станом на 01.07.2019 ціни на пально-мастильні матеріали та матеріальні ресурси зросли більш ніж на 10 % у порівнянні з 2018 роком.
Таким чином, зниженння тарифів на послуги перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Дніпрі не є можливим, оскільки це призведе до порушення норм чинного законодавства.
Повідомляємо також, що чинним законодавством в сфері автомобільного транспорту не передбачено обов’язкове встановлення обладнання для фіксації фактичних показників роботи: пасажиропотоку в салонах рухомого складу (автобусів), що обслуговує міські автобусні маршрути загального користування.
Відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачено, що органи місцевого самоврядування запроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду (АСООП).
Департаментом транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради направлено листи автотранспортним підприємствам, які здійснюють пасажирські перевезення в м. Дніпрі, з рекомендацією щодо встановлення обладнання для вимірювання пасажиропотоку в салонах транспортних засобів (автобусів), які залучено для обслуговування міських автобусних маршрутів загального користування.
Додаток до рішення

Категорія

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Петицію підписали 1026 осіб з 3000 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Ільїн Олександр Олександрович

Початок збору підписів:

18 червня 2019 р.

Відповідь дана:

25 липня 2019 р.