Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 254 громади!

Попередження про перебої у постачанні комунальних послуг (вода, електроенергія, опалення, інтернет, тощо)

У місті Дніпро нерідко трапляються перебої з постачанням різних комунальних послуг. Найчастіше це відключення водопостачання. Наприклад, через ремонтні роботи чи аварію.
Інколи про це попереджують в новинах, що є незручним та може бути несвоєчасним. Такі попередження не покривають всі перебої та всі адреси.

Якщо люди попереджені то вони можуть наприклад набрати води, зарядити пристрої, завершити роботу, або перепланувати свій час.

Пропонуємо зобов'язати постачальників комунальних послуг у м. Дніпро попереджувати про перебої у постачанні послуг кожного користувача окремо (якщо користувач не відмовиться від таких нагадувань). За допомогою наступних засобів (за вибором користувача):
- Електронна пошта (бажано з відміткою в календарі)
- SMS повідомлення
- Мобільний додаток
- інші варіанти...
Користувач послуг може обрати відразу декілька способів оповіщення та використати один спосіб для декількох контактних даних. Наприклад, декілька email адрес, декілька телефонних номерів. Це необхідно у випадку, якщо у будинку живе декілька людей, родина наприклад. Всі мешканці повинні мати можливість бути оповіщеними окремо.

Встановити обмеження за який час повинно бути попередження про попередження у випадку планового відключення та негайне інформування у випадку аварії. Не менше 2 діб до часу планової зупинки постачання послуг.

Попередження повинно містити планований час відновлення постачання послуг. У випадку затримки негайно оновлювати інформацію.

Заборонити використовувати аварійне (негайне) повідомлення про перебій у постачанні у разі планових робіт.

Категорія

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Станом на 28 січня петицію підписали 25 осіб з 3000 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Рудь Вячеслав Васильович

Початок збору підписів:

12 січня 2022 р.

До кінця збору підписів залишилось: