Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 467 громад!
Гостомелю потрібен лісопарковий ансамбль
Ми, мешканці та гості селища Гостомель (Ірпінь), своїми підписами нижче повторно просимо вас облаштувати лісопаркову зону (надалі - Парк №1) для відпочинку мешканців та гостей смт Гостомель, а також гостей з найближчих міст Ірпінь та Буча у лісовій смузі, що знаходиться на перетині вулиць Свято-Покрівська, Варшавське шосе (Е373 (Київ-Люблін)) та Мальовничого провулку. Розташування лісової смуги на мапі що розглядається для Парку № 1 та пропоноване бачення схеми парку (в т.ч. алей, облаштованих стежок) наведено у Додатках 1 та 2 відповідно.
Також ми просимо надати план розвитку та збереження паркової зони (Парк №2) в смт. Гостомель на вул. Свято-Покровська, розташованної навпроти будинків (вул. Свято-Покровська 66-42А) див. Додаток 3. Для комплексного благоустрою найближчих лісових ділянок та створення зручної зони відпочинку, пропонується об’єднати облаштування двох лісових ділянок, а саме територію Парку №1 та територію в смт. Гостомель на вул. Свято-Покровській навпроти будинків 66-42а (надалі - Парк №2). Розташування лісової смуги на мапі, що розглядається для Парку № 2, та пропоноване бачення схеми парку (в т.ч. алей, облаштованих стежок) наведено у Додатках 3 та 4 відповідно.
Запропоновані кроки із збереження лісових ділянок та облаштування в них сучасних парків/скверів надасть можливість примножити принади Гостомеля та створити “зелені ворота” селища та майбутнього ОТГ. Користуючись досвідом найрозвинутіших країн Європи, збереження зелених зон та створення парків/скверів є одним із пріоритетних напрямків містобудування. Такі місця зазвичай є не лише місцями активного відпочинку громадян, але і стають візитівками міст. Близьким та яскравим прикладом вдалого та ефективного менеджменту зелених ресурсів та створення паркових зон є сусідні міста Буча та Ірпінь. Саме завдяки якості та кількості паркових та рекреаційних зон Буча є одним із лідерів у продажу квадратних метрів житлової нерухомості серед передмість Києва та загальної привабливості міста серед гостей.
Слід зауважити, що наразі ці лісові смуги є єдиними місцями відпочинку для найближчих густонаселених кварталів: багатоповерхові будинки (>3 буд.) та приватні будинки (>20 буд.) по вулиці Свято-Покровській, ЖК Чеський двір (>140 домогосподарств), ЖК Семпра (>100 домогосподарств), багатоповерхові будинки у ЖК Авіатор, що будується. Таким чином, збереження лісопарку та облаштування запропонованих відпочинкових зон у Парку №1 та Парку № 2 є необхідним заходом для забезпечення можливості проживаючих мешканців та гостей селища для проведення активного відпочинку, прогулянок із дітьми, домашніми тваринами та інших рекреакційних заходів.
Крім того, Парк №1, що розташований в безпосередній близькості до траси міжнародного значення Е373 (Київ-Люблін), може служити як зона для відпочинку для подорожуючих.
А в умовах розвиненої транспортної інфраструктури траси Е373 (Київ-Люблін) та наявності сполучного вузла саме в цьому районі, збереження зеленої смуги (Парк №1) дасть можливість захистити мешканців домівок від зайвого шуму та забруднення від транзитного транспорту.
Ці парки стануть яскравою візитівкою та в довготривалій перспективі працюватимуть на закріплення позитивного іміджу Гостомеля та Гостомельської ОТГ, адже саме ці рекреаційні зони та, відповідно, високий рівень благоустрою вкупі із щасливими відпочиваючими мешканцями та гостями буде в першу чергу помітно великій кількості пасажирів та водіїв, які прямують міжнародною трасою Е373 (Київ-Люблін).
Приклад ініціатив можна знайти у додатках.
На сьогодні, ми як активні мешканці громади, активно працюємо над збереженням цієї зеленої оази (Парк №1) на в’їзді до нашого селища. (Прибирання, засадження дерев, організація смітників, дитячі майданчики). Однак наших зусиль недостатньо, адже необхідна політична воля, юридична підтримка для належного оформлення цільового призначення земель та відповідне фінансування заходів із благоустрою.
Підсумовуючи вищенаведене, просимо вас, Юрію Іллічу, за підтримки депутатів селищної ради та інших задіяних установ, підтримати громадян селища та допомогти у створенні відпочинкових зон в межах Парку №1 та розробити детальний план розвитку та захисту паркової зони по вул. Свято-Покровська (Парку №2. У свою чергу ми готові допомагати своїм досвідом та часом на шляху до створення спільної зеленої справи.
У свою чергу ми пропонуємо плідну взаємодію, щодо покращення і втілення цих планів у життя та готові підтримати місцеву владу своїм досвідом та часом на шляху до створення спільної зеленої справи, а саме, приймати участь у робочих групах, ініціативних заходах та, наразі, пропонуємо на розгляд бачення схеми парку у Додатках.
Дякуємо та сподіваємося на ефективну співпрацю.
Також просимо вас зробити все аби унеможливити подальшу незаконну вирубку дерев у зазаначенних місцях.
З повагою, та великим запитанням
мешканці та гості селища Гостомель.
Також ми просимо надати план розвитку та збереження паркової зони (Парк №2) в смт. Гостомель на вул. Свято-Покровська, розташованної навпроти будинків (вул. Свято-Покровська 66-42А) див. Додаток 3. Для комплексного благоустрою найближчих лісових ділянок та створення зручної зони відпочинку, пропонується об’єднати облаштування двох лісових ділянок, а саме територію Парку №1 та територію в смт. Гостомель на вул. Свято-Покровській навпроти будинків 66-42а (надалі - Парк №2). Розташування лісової смуги на мапі, що розглядається для Парку № 2, та пропоноване бачення схеми парку (в т.ч. алей, облаштованих стежок) наведено у Додатках 3 та 4 відповідно.
Запропоновані кроки із збереження лісових ділянок та облаштування в них сучасних парків/скверів надасть можливість примножити принади Гостомеля та створити “зелені ворота” селища та майбутнього ОТГ. Користуючись досвідом найрозвинутіших країн Європи, збереження зелених зон та створення парків/скверів є одним із пріоритетних напрямків містобудування. Такі місця зазвичай є не лише місцями активного відпочинку громадян, але і стають візитівками міст. Близьким та яскравим прикладом вдалого та ефективного менеджменту зелених ресурсів та створення паркових зон є сусідні міста Буча та Ірпінь. Саме завдяки якості та кількості паркових та рекреаційних зон Буча є одним із лідерів у продажу квадратних метрів житлової нерухомості серед передмість Києва та загальної привабливості міста серед гостей.
Слід зауважити, що наразі ці лісові смуги є єдиними місцями відпочинку для найближчих густонаселених кварталів: багатоповерхові будинки (>3 буд.) та приватні будинки (>20 буд.) по вулиці Свято-Покровській, ЖК Чеський двір (>140 домогосподарств), ЖК Семпра (>100 домогосподарств), багатоповерхові будинки у ЖК Авіатор, що будується. Таким чином, збереження лісопарку та облаштування запропонованих відпочинкових зон у Парку №1 та Парку № 2 є необхідним заходом для забезпечення можливості проживаючих мешканців та гостей селища для проведення активного відпочинку, прогулянок із дітьми, домашніми тваринами та інших рекреакційних заходів.
Крім того, Парк №1, що розташований в безпосередній близькості до траси міжнародного значення Е373 (Київ-Люблін), може служити як зона для відпочинку для подорожуючих.
А в умовах розвиненої транспортної інфраструктури траси Е373 (Київ-Люблін) та наявності сполучного вузла саме в цьому районі, збереження зеленої смуги (Парк №1) дасть можливість захистити мешканців домівок від зайвого шуму та забруднення від транзитного транспорту.
Ці парки стануть яскравою візитівкою та в довготривалій перспективі працюватимуть на закріплення позитивного іміджу Гостомеля та Гостомельської ОТГ, адже саме ці рекреаційні зони та, відповідно, високий рівень благоустрою вкупі із щасливими відпочиваючими мешканцями та гостями буде в першу чергу помітно великій кількості пасажирів та водіїв, які прямують міжнародною трасою Е373 (Київ-Люблін).
Приклад ініціатив можна знайти у додатках.
На сьогодні, ми як активні мешканці громади, активно працюємо над збереженням цієї зеленої оази (Парк №1) на в’їзді до нашого селища. (Прибирання, засадження дерев, організація смітників, дитячі майданчики). Однак наших зусиль недостатньо, адже необхідна політична воля, юридична підтримка для належного оформлення цільового призначення земель та відповідне фінансування заходів із благоустрою.
Підсумовуючи вищенаведене, просимо вас, Юрію Іллічу, за підтримки депутатів селищної ради та інших задіяних установ, підтримати громадян селища та допомогти у створенні відпочинкових зон в межах Парку №1 та розробити детальний план розвитку та захисту паркової зони по вул. Свято-Покровська (Парку №2. У свою чергу ми готові допомагати своїм досвідом та часом на шляху до створення спільної зеленої справи.
У свою чергу ми пропонуємо плідну взаємодію, щодо покращення і втілення цих планів у життя та готові підтримати місцеву владу своїм досвідом та часом на шляху до створення спільної зеленої справи, а саме, приймати участь у робочих групах, ініціативних заходах та, наразі, пропонуємо на розгляд бачення схеми парку у Додатках.
Дякуємо та сподіваємося на ефективну співпрацю.
Також просимо вас зробити все аби унеможливити подальшу незаконну вирубку дерев у зазаначенних місцях.
З повагою, та великим запитанням
мешканці та гості селища Гостомель.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Розглянувши колективне звернення (електронну петицію), Гостомельська селищна рада повідомляє наступне.
Відповідно до ст. 41 Конституції України, кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
Згідно зі ст. 319 Цивільного кодексу України, власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Держава не втручається у здійснення власником права власності.
Згідно зі ст. 316 ЦК України, правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших.
Статтею 328 ЦК України встановлено, що право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
Відповідно до ст. 14 Конституції України, право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Порядок отримання земельної ділянки у власність визначений Земельним кодексом України.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Виходячи з вище викладеного, селищна рада не вправі приймати будь-які рішення щодо земельних ділянок, які знаходяться в приватній власності.
Згідно зі ст. 31 Закону України «Про оренду землі», розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або цим договором.
За загальним правилом договір оренди землі розірвати в односторонньому порядку неможливо. В односторонньому порядку розірвання договору оренди землі можливе лише в тому випадку, якщо це прямо передбачено в договорі оренди землі (наприклад, умовами розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку можуть бути: передача в суборенду земельної ділянки без письмової згоди орендодавця, несплата розміру орендної плати протягом більш ніж три місяці тощо).
Положення статті 31 Закону України «Про оренду землі» передбачають два варіанти розірвання договору оренди землі:
1) Договір оренди землі може бути розірваний за згодою сторін.
2) На вимогу однієї із сторін договір оренди може бути достроково розірваний за рішенням суду в порядку, встановленому законом.
В першому випадку (за згодою сторін), відповідно до ст.188 Господарського кодексу України, сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
У разі якщо сторони досягли згоди потрібно скласти додаткову угоду до договору оренди, в якій передбачити розірвання договору з певної дати та покладення на одну зі сторін (зазвичай орендаря) обов’язку здійснити державну реєстрацію припинення права оренди. Якщо договір припиняється до закінчення періоду, за який сплачується орендна плата (зазвичай це рік), бажано також прописати порядок і строк виплати орендної плати за фактичний період оренди.
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про оренду землі», у разі розірвання договору оренди землі за погодженням сторін кожна сторона має право вимагати в іншої сторони відшкодування понесених збитків відповідно до закону.
Другий випадок (розірвання договору за рішенням суду) дещо деталізований у статті 32 Закону України «Про оренду землі»: на вимогу однієї із сторін договір оренди землі може бути достроково розірваний за рішенням суду:
- в разі невиконання сторонами обов'язків, передбачених статтями 24 і 25 цього Закону та умовами договору,
- в разі випадкового знищення чи пошкодження об'єкта оренди, яке істотно перешкоджає передбаченому договором використанню земельної ділянки,
- також на підставах, визначених Земельним кодексом України та іншими законами України.
Так, наприклад, підставами для дострокового розірвання договору оренди землі можуть бути: якщо ініціатором витупає власник земельної ділянки (орендодавець) - нецільове використання земельної ділянки, несплата орендної плати, екологічна шкода ділянці від діяльності орендаря, її забруднення тощо, якщо ініціатором виступає орендар - створення перешкод орендареві у користуванні земельною ділянкою тощо.
Однією з найпоширеніших підстав розірвання договору оренди земельної ділянки є заборгованість з орендної плати. За змістом статей 1, 13 Закону України «Про оренду землі» основною метою договору оренди земельної ділянки та одним із визначальних прав орендодавця є своєчасне отримання останнім орендної плати в установленому розмірі. Разом з тим доводи про наявність заборгованості з орендної плати мають підтверджуватись належними доказами, наприклад довідкою про наявність (або відсутність) заборгованості із земельного податку та оренди землі.
В той же час, слід зазначити, що згідно Генерального плану селища Гостомель, дана територія передбачена як рекреаційна зона озеленених територій загального користування, яка призначається для повсякденного відпочинку населення і включає парки, сквери, сади, бульвари, водойми, лісопарки, гідропарки.
Відповідно до ст. 41 Конституції України, кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
Згідно зі ст. 319 Цивільного кодексу України, власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Держава не втручається у здійснення власником права власності.
Згідно зі ст. 316 ЦК України, правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших.
Статтею 328 ЦК України встановлено, що право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
Відповідно до ст. 14 Конституції України, право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Порядок отримання земельної ділянки у власність визначений Земельним кодексом України.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Виходячи з вище викладеного, селищна рада не вправі приймати будь-які рішення щодо земельних ділянок, які знаходяться в приватній власності.
Згідно зі ст. 31 Закону України «Про оренду землі», розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або цим договором.
За загальним правилом договір оренди землі розірвати в односторонньому порядку неможливо. В односторонньому порядку розірвання договору оренди землі можливе лише в тому випадку, якщо це прямо передбачено в договорі оренди землі (наприклад, умовами розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку можуть бути: передача в суборенду земельної ділянки без письмової згоди орендодавця, несплата розміру орендної плати протягом більш ніж три місяці тощо).
Положення статті 31 Закону України «Про оренду землі» передбачають два варіанти розірвання договору оренди землі:
1) Договір оренди землі може бути розірваний за згодою сторін.
2) На вимогу однієї із сторін договір оренди може бути достроково розірваний за рішенням суду в порядку, встановленому законом.
В першому випадку (за згодою сторін), відповідно до ст.188 Господарського кодексу України, сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
У разі якщо сторони досягли згоди потрібно скласти додаткову угоду до договору оренди, в якій передбачити розірвання договору з певної дати та покладення на одну зі сторін (зазвичай орендаря) обов’язку здійснити державну реєстрацію припинення права оренди. Якщо договір припиняється до закінчення періоду, за який сплачується орендна плата (зазвичай це рік), бажано також прописати порядок і строк виплати орендної плати за фактичний період оренди.
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про оренду землі», у разі розірвання договору оренди землі за погодженням сторін кожна сторона має право вимагати в іншої сторони відшкодування понесених збитків відповідно до закону.
Другий випадок (розірвання договору за рішенням суду) дещо деталізований у статті 32 Закону України «Про оренду землі»: на вимогу однієї із сторін договір оренди землі може бути достроково розірваний за рішенням суду:
- в разі невиконання сторонами обов'язків, передбачених статтями 24 і 25 цього Закону та умовами договору,
- в разі випадкового знищення чи пошкодження об'єкта оренди, яке істотно перешкоджає передбаченому договором використанню земельної ділянки,
- також на підставах, визначених Земельним кодексом України та іншими законами України.
Так, наприклад, підставами для дострокового розірвання договору оренди землі можуть бути: якщо ініціатором витупає власник земельної ділянки (орендодавець) - нецільове використання земельної ділянки, несплата орендної плати, екологічна шкода ділянці від діяльності орендаря, її забруднення тощо, якщо ініціатором виступає орендар - створення перешкод орендареві у користуванні земельною ділянкою тощо.
Однією з найпоширеніших підстав розірвання договору оренди земельної ділянки є заборгованість з орендної плати. За змістом статей 1, 13 Закону України «Про оренду землі» основною метою договору оренди земельної ділянки та одним із визначальних прав орендодавця є своєчасне отримання останнім орендної плати в установленому розмірі. Разом з тим доводи про наявність заборгованості з орендної плати мають підтверджуватись належними доказами, наприклад довідкою про наявність (або відсутність) заборгованості із земельного податку та оренди землі.
В той же час, слід зазначити, що згідно Генерального плану селища Гостомель, дана територія передбачена як рекреаційна зона озеленених територій загального користування, яка призначається для повсякденного відпочинку населення і включає парки, сквери, сади, бульвари, водойми, лісопарки, гідропарки.
Категорія
БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВОПетицію підписали 387 осіб з 300 необхідних.