Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 410 громад!
Прокладання асфальтованого шляху вздовж садових товариств Юність 1 та Юність 2
Звертаюся до вас від імені товариств Юність 1 та 2. Наші товариства існують вже не один десяток років і складаються переважно з працівників або ветеранів гірничо-збагачувальних комбінатів та мешканців міста Горішні Плавні. Нажаль весь цей час нам доводиться користуватися ґрунтовою дорогою щоб дістатися до своїх ділянок. Кожного року дорога підсипається щебнем та розрівнюється грейдером. Але такого вирівнювання ледь вистачає на пару місяців потім шлях знов весь в ямках та горбах. А рівень щебню по обидва боки колій щороку зростає. Влітку ґрунтова дорога стає справжнім пеклом для власників велосипедів та власників крайніх ділянок, бо пил, піднятий колесами автовласників, осідає як на деревах та кущах так і на легенях . Це наносить шкоду здоров’ю власників дач та навколишньому середовищу. Після дощів рухатися такою дорогою небезпечно для всіх учасників руху, ями інколи настільки глибокі, що створюють перешкоди не тільки велосипедистам та пішим але й автобусу. Крім того дорога не освітлюється в темну пору, що ще більше ускладнює рух нею та підвищує ризик травмувань. З огляду на все вище сказане і на те, що більшість власників дачних ділянок віддала кращі роки комбінату та місту, а тепер знаходиться на законному відпочинку і не може собі дозволити таку розкіш як вкладання асфальту, прошу розглянути питання прокладання асфальтованого шляху та його освітлення вздовж садових товариств Юність 1 та Юність 2. Також було б доречно встановити на зупинках автобусу хоча б лави (все ж таки багато літніх людей).
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
На Вашу петицію стосовно прокладання асфальтового шляху вздовж садових товариств «Юність-1» та «Юність-2», його освітлення та встановлення лавок на автобусних зупинках повідомляємо наступне.
Асфальтування проїзду, зазначеного у Вашому зверненні, потребує значних фінансових вкладень (близько 50 млн грн). В умовах воєнного стану Державна казначейська служба України виконує свої повноваження в особливому режимі, тому дані роботи не фінансуються. Крім того, головні містоутворюючі підприємства компанії «Ferrexpo» працюють на 20% своєї потужності, що значно скоротило надходження до бюджету громади.
Садові товариства створювалися мешканцями міста для можливості колективного ведення садівництва та городництва, тому її члени повинні спільними зусиллями вирішувати господарчі потреби (забезпечення поливу, утримання територій загального користування, експлуатація електричних мереж, освітлення тощо). Садове товариство «Юність-1» у такий спосіб має освітлення центрального проїзду.
Виконавчий комітет Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області, розуміючи соціальну значущість, приділяє увагу питанням садових товариств, а саме: забезпечує пасажирські перевезення, які реалізуються у вигляді відкриття сезонних автобусних маршрутів. На цих маршрутах 45% вартості проїзду, близько 1,5 млн грн на сезон, компенсується з бюджету громади. Також надається допомога в поточному утриманні доріг.
Слід зауважити, що зі 191 км проїзної частини вулично-дорожньої мережі нашої територіальної громади, тільки 91 км має асфальтове покриття. Мікрорайони Низи та Піддубне, у яких налічується 2500 садибних ділянок, із 23 км проїздів, мають асфальтове покриття всього 5 км транзитної дороги по вул. Горького. Усі 36 садових товариств міста взагалі не мають доріг з асфальтовим покриттям.
Крім того, протягом 2021-2023 років Державне підприємство «Агенція місцевих доріг Полтавської області» (далі – Агенція) не виділяє достатньо коштів на утримання доріг загального користування місцевого значення, що перебувають на балансі даного підприємства, але проходять територією нашої громади. Тому міська влада вимушена виділяти з місцевого бюджету значні кошти на утримання доріг не тільки комунальної власності, а також і на дороги Агенції.
Тож, до питання виділення коштів на утримання і капітальний ремонт дорожньої мережі нашої громади можливо буде повернутися тільки після закінчення війни.
З повагою
Міський голова Дмитро БИКОВ
Асфальтування проїзду, зазначеного у Вашому зверненні, потребує значних фінансових вкладень (близько 50 млн грн). В умовах воєнного стану Державна казначейська служба України виконує свої повноваження в особливому режимі, тому дані роботи не фінансуються. Крім того, головні містоутворюючі підприємства компанії «Ferrexpo» працюють на 20% своєї потужності, що значно скоротило надходження до бюджету громади.
Садові товариства створювалися мешканцями міста для можливості колективного ведення садівництва та городництва, тому її члени повинні спільними зусиллями вирішувати господарчі потреби (забезпечення поливу, утримання територій загального користування, експлуатація електричних мереж, освітлення тощо). Садове товариство «Юність-1» у такий спосіб має освітлення центрального проїзду.
Виконавчий комітет Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області, розуміючи соціальну значущість, приділяє увагу питанням садових товариств, а саме: забезпечує пасажирські перевезення, які реалізуються у вигляді відкриття сезонних автобусних маршрутів. На цих маршрутах 45% вартості проїзду, близько 1,5 млн грн на сезон, компенсується з бюджету громади. Також надається допомога в поточному утриманні доріг.
Слід зауважити, що зі 191 км проїзної частини вулично-дорожньої мережі нашої територіальної громади, тільки 91 км має асфальтове покриття. Мікрорайони Низи та Піддубне, у яких налічується 2500 садибних ділянок, із 23 км проїздів, мають асфальтове покриття всього 5 км транзитної дороги по вул. Горького. Усі 36 садових товариств міста взагалі не мають доріг з асфальтовим покриттям.
Крім того, протягом 2021-2023 років Державне підприємство «Агенція місцевих доріг Полтавської області» (далі – Агенція) не виділяє достатньо коштів на утримання доріг загального користування місцевого значення, що перебувають на балансі даного підприємства, але проходять територією нашої громади. Тому міська влада вимушена виділяти з місцевого бюджету значні кошти на утримання доріг не тільки комунальної власності, а також і на дороги Агенції.
Тож, до питання виділення коштів на утримання і капітальний ремонт дорожньої мережі нашої громади можливо буде повернутися тільки після закінчення війни.
З повагою
Міський голова Дмитро БИКОВ
Категорія
ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИПетицію підписали 235 осіб з 225 необхідних.