Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 469 громад!

Затвердження і втілення програми "New Kherson"

Громадська організація ГРУППА – це нова історія нашої держави. І Херсон, наше рідне місто, яке є невід’ємною її частиною, має стати прикладом змін на краще.
Сьогодні стан міста жахливий у всіх галузях. Ми не станемо розповідати місцевим мешканцям про ці проблеми. Ви і самі про них прекрасно знаєте. Спільно з креативним колективом рекламної агенції «Ікс два» ми запропонуємо нові ідеї. Це план дій, як зробити з захаращеного процвітаюче та успішне місто.
По-перше, пропонуємо перейти за посиланням https://drive.google.com/file/d/1_INZPMqm-Bc8bKAaqf0W1SnIGD_MsU0u/view?usp=sharing , і відкрити презентацію. Дивлячись на неї, і читаючи пояснення, Вам легше буде сприймати інформацію.
Програма «NEW Kherson»
#1 The Game. За останні роки місто стало дуже брудним. Сміття валяється всюди! І не треба звинувачувати комунальні служби, адже одна людина не може робити чистоту, коли десять регулярно смітять. У всьому винуваті ми самі! Тож це проект під гаслом «Чисто не там де прибирають, а там де не смітять». Всі ми родом з дитинства, а отже всі страхи, комплекси, і, звичайно, виховання, веде корні звідти. В дитинстві людину набагато легше привчити до якихось дій, в тому числі і до порядку. А з дорослих ми просто трохи «скрутимо пробіг») Як зробити це найефективніше? Створити гру. Максимально просту, але захоплюючу та цікаву. Ми відтворимо образ героя, який любить їсти сміття (особливо жуйки, недопалки, фантики та інше, від чого найбільше страждають вулиці). Пояснимо, що кожен сміттєвий бак – це паща героя. Кидаючи сміття до баку – Ви його годуєте. Погодьтесь, яка дитина не захоче підгодувати супер героя Клін Клінича? До цього ми додаємо анімаційний промо ролик, який в деталях буде розповідати про гру. Стратегічна пропаганда – один з найефективніших методів впливу. Звідки фінансування? З миру по нитці. Звичайно, ми не відмовимося від державної допомоги та благодійних пожертв, але сильно на них розраховувати не будемо. Основними джерелами фінансування проекту стануть спонсорські внески (на всіх матеріалах, брошурах, наклейках, фігурах будуть розміщені логотипи компанії спонсорів (реклама)) а також дохід з продажів фірмових продуктів програми запатентованого образу (іграшки, браслети, футболки, сміттєві пакети).
#2 KhersON/IN. Херсонщина – чудовий край з безліччю визначних пам’яток, неймовірних пейзажів та доброзичливим населенням. Чому ж місцевий туризм не процвітає, не поповнюючи гаманці місцевих жителів та бюджету? Проблем дійсно багато. А ще до них додалась пандемія Корона вірусу. Та вирішення є! Одна з головних причин – це необізнаність населення, в тому числі і місцевого. Створюємо рекламний відеоролик, а також невеличкий презентаційний фільм про Херсонщину туристичну. І розповідаємо всьому світу! Додатково втілюємо програми «The Game» та «NO DRUGS», приводимо місто до ладу. Паралельно, залучаючи місцеві туристичні агенції, створюємо авторські програми з подорожей місцевістю. Результат – Херсон та його жителі збагачуються, інвестиційний клімат росте.
#3 Public Transport. Громадський транспорт – це стара головна біль населення. Відсутність перевізників у нічний та вечірній час, застарілий рухомий склад, хамовиті водії, просякнута наскрізь система корупцією і, як наслідок, вічні намагання збільшити вартість проїзду. Ми пропонуємо зробити проїзд у комунальному транспорті (тролейбусах) безкоштовним! Як? Робимо громадський транспорт рекламною відео платформою. Інакшими словами, пасажири платять за проїзд не живими грошима, а переглядом реклами. Це набагато дохідніше, ніж продаж квитків. До того ж, можна зменшити навантаження на місцевий бюджет, адже основним донором фінансування є саме він. Роблячи систему більш прозорою, ми зможемо залучити нові інвестиції, провести переговори з кредитними та лізинговими установами, оновити автопарк, придбати сучасні електробуси, і тим самим реанімувати галузь. Теж саме можемо використати і в маршрутному транспорті. Доходи з реклами покриють деяку статтю витрат, але є одне але… Треба негайно втілювати в життя систему електронних квитків. Це нарешті викорінить тіньові потоки, а саму систему зробить прозорою та відкритою.
#4 DO what YOU want. Стратегічна програма зайнятості населення та розвитку бізнеса. Людина стає максимально ефективною, коли займається улюбленою справою. Та що робити, коли справа не приносить бажаного прибутку? Вчитись і діяти! Засновуємо академію бізнесу та практичного діловодства, де успішні підприємці будуть ділитися досвідом, а фахові спеціалісти – секретами ведення справ на практиці. Це допомога і кураторство, початкове фінансування із залученням інвесторів та фондів, а головне – це робота над помилками. Всі говорять лише про успішні проекти, а ми будемо розбирати всі! Адже на них треба вчитися, і не припускатись їх у майбутньому. Також ми пропонуємо заснувати інтелектуальний фонд ідей і пропозицій. Він стане домівкою для всіх бажаючих змінювати світ на краще. Це і обмін цікавими ідеями, і вирішення місцевих та загальнонаціональних питань, втілення найграндіозніших і, безперечно, гарантуватиме цікаве і корисне спілкування людей за інтересами. Приносячи користь собі, Ви приносите користь суспільству. А одним з перших кроків має стати програма державно – приватного партнерства. Тема дуже велика, та для загального розуміння приведемо приклад: держава передає захаращені будівлі, склади, споруди та майданчики концесіонеру – інвестор реставрує об’єкти і починає здавати приміщення в оренду, при цьому сплачуючи певний відсоток місту, як концесійний збір – створюються промислові парки, бізнес центри, підприємство процвітає, місто вшляхетнюється.
#5 NO DRUGS. Розповсюдження наркотиків стало справжньою раковою пухлиною міста. Мало того, що вони руйнують життя людей, та ще і потворять будівлі своїми написами з адресами сайтів, де можна зробити замовлення. Тож будемо діяти безжалісно, впливаючи прямо на підсвідомість) Назва цій системі – «ОКО». Чому? Насправді ми нічого не вигадували, а вирішили взяти випробуваний британським університетом експеримент. Співробітники цього закладу сплачували за чай чи каву, які випивали на протязі робочого дня, складаючи гроші у спільну скарбничку. Біля скарбнички висів список запропонованих цін. Одного разу над списком запропонованих цін без попередження та пояснення повісили фотокартку. На протязі десяти тижнів фотокартка кожного тижня оновлювалась: це були або квіти, або очі які дивляться на спостерігача. Нове оформлення ніхто не обговорював, та розмір внесків значно змінився. В середньому в «очні» тижні внески виявились втричі більші, чим в «квіткові». Очевидно, що чисто символічне нагадування про те, що за ними спостерігають, підштовхувало людей вести себе пристойно. Цілком очевидно, що все це відбувається несвідомо. Висновок – використовуючи у малюнках зображення людського ока, викликає у людей підсвідоме відчуття, що за ними спостерігають. Це призводить до більш свідомої та пристойної поведінки. А вже розмальовані ділянки будівель підпадуть під програму «Graphic City». Що це? Мешканці міста надсилають нам заявки на реставрацію, вказуючи точну адресу і підтверджуючи фото. Профільна комісія оцінює стан пошкодження, і, при можливості, знищує їх за допомогою новітніх засобів очищення. Якщо ні – ми залучаємо вуличних художників, професіоналів та волонтерів тощо, і на місці потворних написів виникають твори мистецтва. Звідки фінансування? Схема та ж, що і в The Game: благодійні внески + дотації держави + ГОЛОВНЕ, залучення спонсорів. На всіх малюнках буде розташовуватися логотипи компаній – спонсорів. Погодьтесь, краще споглядати емблему успішної компанії на гарному малюнку, чим написи руйнівників людських життів.
Поки що все, але це лише початок. У нас ще багато чого цікавого! Підтримайте наші ідеї та пропозиції – і ми почнемо їх втілювати. Змінимо світ на краще разом.
Приєднуйтесь до нашої команди: gruppa.go.ukraine@gmail.com / @gruppa_go_ukraine

Категорія

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

Станом на 30 травня петицію підписали 16 осіб з 250 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Харитонов Микола Геннадійович

Дата створення:

30 березня 2021 р.