Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 410 громад!
Зміна умов для перевізних компаній : Заміна БАЗ-2215 на більш комфорний та габаритний варіант
Доброго дня , з усією повагою до перевізних компаній міста Кропивницький але є пропозиція до влади міста вирішити проблеми з перевезенням громадян .
З можливістю підвищення тарифу на перевезення по місту у громадян виникає питання комфорту та дотримання чистоти до перевізників. Зараз маршрутні таксі типу БАЗ-2215 яких у нас більшість, не є якісними та комфортними , взимку холодно , влітку душно , в дощову погоду з криші капотить , в деяких аварійний( задні двері) вихід заблокований , звичайно, коли ціль є заробити в транспорті постійно знаходиться людей більше дозволеного , так що двері тяжко зачинити, графіка руху як правило у більшості немає , у кожного він свій. З маршруту з’їжджають на свій розсуд, GPS трекера в них немає , тож дізнатися де і скільки зараз курсують авто – неможливо. Людям з обмеженими можливостями не потрапити до таких авто.
Від громадян, які підписали петицію пропонуємо міській владі звернути увагу на такі проблеми при розгляді пропозицій перевізників « про підвищення ціни» та просимо міську владу змінити умови для перевезення :
1) Замінити БАЗ-2215 на БАЗ-А081.10 ( приклад в місті маршрут 1Ц) або на більшу серію БАЗ-А081.20 ( Це як приклад ) можливо є варіанти інших автобусів Українського виробництва для підтримки вітчизняного виробника (« Богдан» , « Еталон» « Електрон» ….)
2) Чіткий графік курсування містом ( виїзд/відстій/ чергові авто/кінець дня)
3) Підключення GPS та до програми EasyWay
Для запобігання безквитковому проїзду в містах Європи та вже в Україні ( Мукачево , Київ ) запроваджують в автобусах вхід через турнікет з можливістю оплати готівкою, карткою, PayPass ( на фото Мукачевський автобус), якщо буде збережено пільги на проїзд , можливо зробити з допомогою Управління соціального захисту населення отримання « Картки містянина» з функцією безконтактної взаємодії для пільгового проїзду через турнікет. Можливо навіть запровадження ліміту кількості проїзду на місяць для таких верств населення , для того щоб не було зловживання пільгами ( наприклад 63 поїздки на місяць = 2 поїздки на день та + 3-4 ).
« Картка містянина » наддасть змогу перевізникам: 1)контроль кількості перевезень пільговиків 2) чітка компенсація за їх проїзд по тарифу
Для міста це Точна компенсація проїзду без переплати.
Курс ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ запропонований ПРЕЗИДЕНТОМ можна втілювати в сферу перевезень .
- спостереження за транспортом в телефоні
- оплата телефоном
- контроль влади за перевезенням пільговиків
ДЯКУЮ ЗА ПІДТРИМКУ ІДЕЇ
З можливістю підвищення тарифу на перевезення по місту у громадян виникає питання комфорту та дотримання чистоти до перевізників. Зараз маршрутні таксі типу БАЗ-2215 яких у нас більшість, не є якісними та комфортними , взимку холодно , влітку душно , в дощову погоду з криші капотить , в деяких аварійний( задні двері) вихід заблокований , звичайно, коли ціль є заробити в транспорті постійно знаходиться людей більше дозволеного , так що двері тяжко зачинити, графіка руху як правило у більшості немає , у кожного він свій. З маршруту з’їжджають на свій розсуд, GPS трекера в них немає , тож дізнатися де і скільки зараз курсують авто – неможливо. Людям з обмеженими можливостями не потрапити до таких авто.
Від громадян, які підписали петицію пропонуємо міській владі звернути увагу на такі проблеми при розгляді пропозицій перевізників « про підвищення ціни» та просимо міську владу змінити умови для перевезення :
1) Замінити БАЗ-2215 на БАЗ-А081.10 ( приклад в місті маршрут 1Ц) або на більшу серію БАЗ-А081.20 ( Це як приклад ) можливо є варіанти інших автобусів Українського виробництва для підтримки вітчизняного виробника (« Богдан» , « Еталон» « Електрон» ….)
2) Чіткий графік курсування містом ( виїзд/відстій/ чергові авто/кінець дня)
3) Підключення GPS та до програми EasyWay
Для запобігання безквитковому проїзду в містах Європи та вже в Україні ( Мукачево , Київ ) запроваджують в автобусах вхід через турнікет з можливістю оплати готівкою, карткою, PayPass ( на фото Мукачевський автобус), якщо буде збережено пільги на проїзд , можливо зробити з допомогою Управління соціального захисту населення отримання « Картки містянина» з функцією безконтактної взаємодії для пільгового проїзду через турнікет. Можливо навіть запровадження ліміту кількості проїзду на місяць для таких верств населення , для того щоб не було зловживання пільгами ( наприклад 63 поїздки на місяць = 2 поїздки на день та + 3-4 ).
« Картка містянина » наддасть змогу перевізникам: 1)контроль кількості перевезень пільговиків 2) чітка компенсація за їх проїзд по тарифу
Для міста це Точна компенсація проїзду без переплати.
Курс ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ запропонований ПРЕЗИДЕНТОМ можна втілювати в сферу перевезень .
- спостереження за транспортом в телефоні
- оплата телефоном
- контроль влади за перевезенням пільговиків
ДЯКУЮ ЗА ПІДТРИМКУ ІДЕЇ
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Розглянувши електронну петицію від 12.05.2020 щодо зміни умов для перевізних компаній: заміна БАЗ-2215 на більш комфортний та габаритний варіант, повідомляємо наступне.
На виконання статті 231 Закону України «Про звернення громадян», відповідно до рішення міської ради від 29.03.2016 № 142 «Про електронну петицію, адресовану Кіровоградській міській раді, її виконавчому комітету» (з урахуванням змін), дана петиція розглянута 26.05.2020 на засіданні постійної комісії Міської ради міста Кропивницького з питань промисловості, транспорту, зв’язку, торгівлі, сфери послуг, захисту прав споживачів.
У результаті розгляду електронну петицію підтримано.
Підняте питання буде перебувати в компетенції управління розвитку транспорту та зв’язку Міської ради міста Кропивницького.
Дякуємо Вам за активну громадську позицію та небайдужість.
В доповнення до раніше наданої відповіді на електронну петицію щодо зміни умов для перевізних компаній: заміна БАЗ-2215 на більш комфортний та габаритний варіант повідомляємо наступне.
1. Відповідно до положень статті 35 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі - Закон), перевезення пасажирів автобусами в режимі регулярних пасажирських перевезень здійснюють автомобільні перевізники на автобусних маршрутах загального користування на договірних умовах з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Перевезення пасажирів на автобусному режимі загального користування може здійснюватись у режимах: звичайному, експресному, маршрутного таксі.
За результатами обстеження пасажиропотоків у місті Кропивницькому та їх опрацювання Харківським національним автомобільно - дорожнім університетом, рішенням Виконавчого комітету міської ради від
08.11.2012 року № 942 (зі змінами) було затверджено маршрутну мережу міста. Слід зазначити, що вищезазначена мережа розроблена з урахуванням необхідності максимального виключення дублювання автобусних маршрутів та відповідно до якої передбачено використання автобусів класу І, ІІ та класу А.
Також зазначаємо, що відповідно до положень Наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.2007 року № 285 «Про затвердження порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху» (далі - Наказ) використання транспортних засобів І-ІІІ класів для обслуговування автобусних маршрутів в режимі руху «маршрутне таксі» не передбачено.
Враховуючи вищевикладене, у разі заміни транспортних засобів
БАЗ-2215, які відносяться до класу А, на транспортні засоби І-ІІІ класів, які зазначені в тексті електронної петиції, здійснення перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в режимі руху «маршрутне таксі» буде неможливим, оскільки це буде суперечити положенням Наказу.
2. Згідно з положеннями статті 1 Закону перевезення пасажирів у режимі руху «маршрутне таксі» - перевезення пасажирів на міському чи приміському автобусному маршруті загального користування за розкладом руху, в якому визначається час відправлення автобусів з початкового та кінцевого пунктів маршруту з висадкою і посадкою пасажирів чи громадян на їх вимогу на шляху прямування автобуса в місцях, де це не заборонено правилами дорожнього руху. В свою чергу, час відправлення з кінцевих пунктів маршрутів визначається відповідним паспортом міського автобусного маршруту регулярних перевезень.
3. Відповідно до пропозицій, зазначених у Вашій електронній петиції, транспортні засоби, які обслуговують міські автобусні маршрути загального користування в режимі руху «маршрутне таксі», обладнано електронними пристроями GPS-навігації. Доступ до GPS-даних кожного транспортного засобу надано Управлінню розвитку транспорту та зв’язку Міської ради міста Кропивницького (далі - Управління), як організатору пасажирських перевезень на території міста Кропивницького. В свою чергу Управління не є оператором даних GPS-навігації та не має технічної можливості оприлюднювати вищезазначені дані у загальнодоступних Інтернет сервісах, в тому числі на безкоштовному веб-сервісі Easy Way. Разом з цим, упродовж 2021 року Управлінням буде проведено роботу щодо визначення єдиного оператора супутникового моніторингу роботи міського громадського пасажирського транспорту для вирішення вищевказаного питання.
В доповнення до раніше наданої відповіді на електронну петицію
від 30.12.2020 року № КО-5011/47п щодо зміни умов перевізних компаній: заміна БАЗ-2215 на більш комфортний та габаритний варіант повідомляємо наступне.
Внаслідок збройної агресії Російської Федерації від 24.02.2022 року, Кабінетом Міністрів України затверджено постанову від 03.01.2023 року № 27 «Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», якою передбачена можливість продовження термінів дії договорів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. Після закінчення дії військового стану на території України, Організатором пасажирських перевезень - Управлінням транспорту та зв’язку Кропивницької міської ради будуть оголошені конкурси на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування міста Кропивницького. Умовами цих конкурсів буде оновлення підприємствами-перевізниками свого рухомого складу, який буде задіяний для роботи на маршрутах, можливість в режимі реального часу здійснювати моніторинг роботи автобусів підприємств-перевізників за допомогою систем GPS навігації.
Питання впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду потребує постійного та безперебійного з’єднання валідаторів, які знаходяться в салонах транспортних засобів та здійснюють реєстрацію електронних квитків, з програмно-технічним комплексом обробки даних, що в умовах регулярного та систематичного відключення електроенергії реалізувати не має можливості.
Враховуючи вищевикладене, пропозиції, які запропоновані в тексті Вашої електронної петиції, будуть враховані в роботі Управлінням транспорту та зв’язку Кропивницької міської ради після закінчення строку дії воєнного стану на території України.
На виконання статті 231 Закону України «Про звернення громадян», відповідно до рішення міської ради від 29.03.2016 № 142 «Про електронну петицію, адресовану Кіровоградській міській раді, її виконавчому комітету» (з урахуванням змін), дана петиція розглянута 26.05.2020 на засіданні постійної комісії Міської ради міста Кропивницького з питань промисловості, транспорту, зв’язку, торгівлі, сфери послуг, захисту прав споживачів.
У результаті розгляду електронну петицію підтримано.
Підняте питання буде перебувати в компетенції управління розвитку транспорту та зв’язку Міської ради міста Кропивницького.
Дякуємо Вам за активну громадську позицію та небайдужість.
В доповнення до раніше наданої відповіді на електронну петицію щодо зміни умов для перевізних компаній: заміна БАЗ-2215 на більш комфортний та габаритний варіант повідомляємо наступне.
1. Відповідно до положень статті 35 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі - Закон), перевезення пасажирів автобусами в режимі регулярних пасажирських перевезень здійснюють автомобільні перевізники на автобусних маршрутах загального користування на договірних умовах з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Перевезення пасажирів на автобусному режимі загального користування може здійснюватись у режимах: звичайному, експресному, маршрутного таксі.
За результатами обстеження пасажиропотоків у місті Кропивницькому та їх опрацювання Харківським національним автомобільно - дорожнім університетом, рішенням Виконавчого комітету міської ради від
08.11.2012 року № 942 (зі змінами) було затверджено маршрутну мережу міста. Слід зазначити, що вищезазначена мережа розроблена з урахуванням необхідності максимального виключення дублювання автобусних маршрутів та відповідно до якої передбачено використання автобусів класу І, ІІ та класу А.
Також зазначаємо, що відповідно до положень Наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.2007 року № 285 «Про затвердження порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху» (далі - Наказ) використання транспортних засобів І-ІІІ класів для обслуговування автобусних маршрутів в режимі руху «маршрутне таксі» не передбачено.
Враховуючи вищевикладене, у разі заміни транспортних засобів
БАЗ-2215, які відносяться до класу А, на транспортні засоби І-ІІІ класів, які зазначені в тексті електронної петиції, здійснення перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в режимі руху «маршрутне таксі» буде неможливим, оскільки це буде суперечити положенням Наказу.
2. Згідно з положеннями статті 1 Закону перевезення пасажирів у режимі руху «маршрутне таксі» - перевезення пасажирів на міському чи приміському автобусному маршруті загального користування за розкладом руху, в якому визначається час відправлення автобусів з початкового та кінцевого пунктів маршруту з висадкою і посадкою пасажирів чи громадян на їх вимогу на шляху прямування автобуса в місцях, де це не заборонено правилами дорожнього руху. В свою чергу, час відправлення з кінцевих пунктів маршрутів визначається відповідним паспортом міського автобусного маршруту регулярних перевезень.
3. Відповідно до пропозицій, зазначених у Вашій електронній петиції, транспортні засоби, які обслуговують міські автобусні маршрути загального користування в режимі руху «маршрутне таксі», обладнано електронними пристроями GPS-навігації. Доступ до GPS-даних кожного транспортного засобу надано Управлінню розвитку транспорту та зв’язку Міської ради міста Кропивницького (далі - Управління), як організатору пасажирських перевезень на території міста Кропивницького. В свою чергу Управління не є оператором даних GPS-навігації та не має технічної можливості оприлюднювати вищезазначені дані у загальнодоступних Інтернет сервісах, в тому числі на безкоштовному веб-сервісі Easy Way. Разом з цим, упродовж 2021 року Управлінням буде проведено роботу щодо визначення єдиного оператора супутникового моніторингу роботи міського громадського пасажирського транспорту для вирішення вищевказаного питання.
В доповнення до раніше наданої відповіді на електронну петицію
від 30.12.2020 року № КО-5011/47п щодо зміни умов перевізних компаній: заміна БАЗ-2215 на більш комфортний та габаритний варіант повідомляємо наступне.
Внаслідок збройної агресії Російської Федерації від 24.02.2022 року, Кабінетом Міністрів України затверджено постанову від 03.01.2023 року № 27 «Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», якою передбачена можливість продовження термінів дії договорів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. Після закінчення дії військового стану на території України, Організатором пасажирських перевезень - Управлінням транспорту та зв’язку Кропивницької міської ради будуть оголошені конкурси на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування міста Кропивницького. Умовами цих конкурсів буде оновлення підприємствами-перевізниками свого рухомого складу, який буде задіяний для роботи на маршрутах, можливість в режимі реального часу здійснювати моніторинг роботи автобусів підприємств-перевізників за допомогою систем GPS навігації.
Питання впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду потребує постійного та безперебійного з’єднання валідаторів, які знаходяться в салонах транспортних засобів та здійснюють реєстрацію електронних квитків, з програмно-технічним комплексом обробки даних, що в умовах регулярного та систематичного відключення електроенергії реалізувати не має можливості.
Враховуючи вищевикладене, пропозиції, які запропоновані в тексті Вашої електронної петиції, будуть враховані в роботі Управлінням транспорту та зв’язку Кропивницької міської ради після закінчення строку дії воєнного стану на території України.
Категорія
ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИПетицію підписали 462 особи з 450 необхідних.