Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 469 громад!
Впорядкувати зовнішню рекламу та вивіски у м. Кропивницькому
Наше місто має багату та різноманітну архітектуру, яку ми не помічаємо через рекламу та вивіски. Вони закривають та спотворюють значну частину фасадів,зменшують естетичну привабливість міста, а також створюють психологічний дискомфорт для містян.
Сучасне європейське місто має «відкрити» фасади своїх будівель для жителів, створити чіткі, зрозумілі та прозорі правила розміщення реклами та вивісок з повагою до жителів міста та власників бізнесу.
Багато українських міст вже почали впорядковувати розміщення зовнішньої реклами та вивісок, зокрема Львів, Вінниця, Івано-Франківськ. Окремої уваги заслуговує м. Дніпро, де наприкінці 2018 року затвердили Дизайн-код 1250, відповідно до якого шаленими темпами змінюється зовнішній вигляд міста.
Детальніше з Дизайн-кодом можна ознайомитись за посиланнями:
bit.ly/Principles1250
bit.ly/1250short
Для впорядкування розміщення рекламних елементів та вивісок на фасадах будівель, пропоную:
1. Створити комісію із залученням профільного заступника міського голови, управління містобудування та архітектури, депутатів, представників місцевого бізнесу, громадських організацій та громадськості для розробки Принципів візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок і табличок на фасадах будівель м. Кропивницького (Далі – Принципів);
2. Запросити до участі у розробці Принципів та презентації власних напрацювань уповноважених представників Дніпровської міської ради (за згодою);
3. Організувати круглий стіл із представниками громадських організацій для напрацювання співпраці із виявлення та ліквідації самовільно розміщених рекламних елементів та вивісок на фасадах будівель та елементах вуличної мережі.
Сучасне європейське місто має «відкрити» фасади своїх будівель для жителів, створити чіткі, зрозумілі та прозорі правила розміщення реклами та вивісок з повагою до жителів міста та власників бізнесу.
Багато українських міст вже почали впорядковувати розміщення зовнішньої реклами та вивісок, зокрема Львів, Вінниця, Івано-Франківськ. Окремої уваги заслуговує м. Дніпро, де наприкінці 2018 року затвердили Дизайн-код 1250, відповідно до якого шаленими темпами змінюється зовнішній вигляд міста.
Детальніше з Дизайн-кодом можна ознайомитись за посиланнями:
bit.ly/Principles1250
bit.ly/1250short
Для впорядкування розміщення рекламних елементів та вивісок на фасадах будівель, пропоную:
1. Створити комісію із залученням профільного заступника міського голови, управління містобудування та архітектури, депутатів, представників місцевого бізнесу, громадських організацій та громадськості для розробки Принципів візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок і табличок на фасадах будівель м. Кропивницького (Далі – Принципів);
2. Запросити до участі у розробці Принципів та презентації власних напрацювань уповноважених представників Дніпровської міської ради (за згодою);
3. Організувати круглий стіл із представниками громадських організацій для напрацювання співпраці із виявлення та ліквідації самовільно розміщених рекламних елементів та вивісок на фасадах будівель та елементах вуличної мережі.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Управлінням містобудування та архітектури Кропивницької міської ради не підтриману електронну петицію щодо впорядкування зовнішньої реклами та вивісок у місті Кропивницькому розглянуто.
Необхідно зазначити, що оскільки електронна петиція не набрала необхідної кількості голосів у термін, який визначено Статутом територіальної громади міста Кропивницького, затвердженим рішенням міської ради від 31.01.2019 року № 2303, та відповідно до положень статті 231 Закону України «Про звернення громадян», останню розглянуто, як звернення громадян.
Повідомляємо, що рішенням виконавчого комітету міської ради від 09.02.2009 р. № 195 затверджені Правила розміщення зовнішньої реклами в м. Кропивницькому (далі – Правила), якими встановлено вимоги до розміщення зовнішньої реклами на території міста. Управління містобудування та архітектури Кропивницької міської ради, в межах наданих повноважень регулює діяльність у сфері розміщення зовнішньої реклами у місті Кропивницькому, виявляє самовільно розміщену зовнішню рекламу, направляє приписи про усунення порушень Правил. З метою координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території м. Кропивницького, розгляду пропозицій щодо розміщення зовнішньої реклами та надання відповідних рекомендацій управлінню містобудування та архітектури у 2015 році створена комісія з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території міста Кропивницького.
Пунктом 2 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067 (далі – Типові правила) встановлено, що вивіска – це елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою.
Пунктом 48 Типових правил також встановлено вимоги до розміщення вивісок, зокрема, останні повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються; не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків; не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва; площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів. Для розміщення вивісок від суб’єктів господарювання забороняється вимагати будь-які документи, не передбачені законодавством.
Наразі, управлінням містобудування та архітектури Кропивницької міської ради за участі досвідчених, провідних спеціалістів, художників та дизайнерів міста триває робота з розробки документа, який буде регламентувати розміщення вивісок на території міста Кропивницького.
Необхідно зазначити, що оскільки електронна петиція не набрала необхідної кількості голосів у термін, який визначено Статутом територіальної громади міста Кропивницького, затвердженим рішенням міської ради від 31.01.2019 року № 2303, та відповідно до положень статті 231 Закону України «Про звернення громадян», останню розглянуто, як звернення громадян.
Повідомляємо, що рішенням виконавчого комітету міської ради від 09.02.2009 р. № 195 затверджені Правила розміщення зовнішньої реклами в м. Кропивницькому (далі – Правила), якими встановлено вимоги до розміщення зовнішньої реклами на території міста. Управління містобудування та архітектури Кропивницької міської ради, в межах наданих повноважень регулює діяльність у сфері розміщення зовнішньої реклами у місті Кропивницькому, виявляє самовільно розміщену зовнішню рекламу, направляє приписи про усунення порушень Правил. З метою координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території м. Кропивницького, розгляду пропозицій щодо розміщення зовнішньої реклами та надання відповідних рекомендацій управлінню містобудування та архітектури у 2015 році створена комісія з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території міста Кропивницького.
Пунктом 2 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067 (далі – Типові правила) встановлено, що вивіска – це елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою.
Пунктом 48 Типових правил також встановлено вимоги до розміщення вивісок, зокрема, останні повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються; не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків; не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва; площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів. Для розміщення вивісок від суб’єктів господарювання забороняється вимагати будь-які документи, не передбачені законодавством.
Наразі, управлінням містобудування та архітектури Кропивницької міської ради за участі досвідчених, провідних спеціалістів, художників та дизайнерів міста триває робота з розробки документа, який буде регламентувати розміщення вивісок на території міста Кропивницького.
Категорія
БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВОСтаном на 18 червня петицію підписали 154 особи з 450 необхідних.