Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 410 громад!
Заборонити діяльність упц мп на території області та м. Кропивницький
Потрібно заборонити діяльність упц мп на території області та м. Кропивницький як це роблять в інших містах та громадах, областях.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
На електронну петицію від 17.04.2023 щодо заборони діяльності упц мп на території області та м. Кропивницького повідомляємо наступне.
На виконання статті 231 Закону України «Про звернення громадян», відповідно до Порядку розгляду електронної петиції, адресованої Кропивницькій міській раді, її виконавчому комітету, затвердженого рішенням міської ради від 29.03.2016 № 142 (з урахуванням змін), петицію направлено на розгляд всіх постійних комісій Кропивницької міської ради з метою всебічного та об’єктивного попереднього розгляду депутатами піднятого питання.
Одночасно петиція направлена на опрацювання до відділу комунікацій з громадськістю та юридичного управління Кропивницької міської ради.
Про дату, час та місце проведення чергових засідань постійних комісій міської ради буде повідомлено додатково на е-mail: statehell@gmail.com.
Про можливість щодо присутності автора петиції на засіданнях постійних комісій можна повідомити за телефонами 35 83 92, 35 83 93 (управління апарату міської ради).
Про результати розгляду електронної петиції, з урахуванням пропозицій постійних комісій міської ради, буде оголошено на офіційному вебсайті Кропивницької міської ради.
Дякуємо Вам за активну громадську позицію та небайдужість.
В доповнення до раніше наданої відповіді від 27.04.2023 № Ко-3286/30-п на електронну петицію щодо заборони діяльності упц мп на території області та м. Кропивницького, повідомляємо наступне.
З метою всебічного та об’єктивного попереднього розгляду депутатами піднятого питання електронну петицію розглянуто в період з 26.04.2023 по 02.05.2023 на засіданнях всіх постійних комісій Кропивницької міської ради:
з питань охорони здоров'я, освіти, соціальної політики, культури та спорту;
з питань місцевого самоврядування, прав і свобод людини, депутатської етики та регламенту;
з питань бюджету та податкової політики;
з питань житлово-комунального господарства та транспорту;
з питань екології, земельних відносин та комунальної власності;
з питань архітектурної діяльності, містобудування та капітального будівництва;
з питань економічного розвитку, промисловості, підприємництва, інвестицій та регуляторної політики.
Під час розгляду електронної петиції керівниками профільних виконавчих органів Кропивницької міської ради була надана наступна інформація.
У відповідності до положень частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Спеціальним законом, який регулює правовідносини, пов'язані із свободою совісті і діяльністю релігійних організацій, є Закон України «Про свободу совісті та релігійні організації» (далі – Закон). Цей Закон не передбачає заборони діяльності релігійної організації. Натомість статтею 16 Закону визначено, що діяльність релігійної організації може бути припинено у зв'язку з її реорганізацією (поділом, злиттям, приєднанням) або ліквідацією. Реорганізація або ліквідація релігійної організації здійснюється відповідно до її власних настанов.
У разі порушення релігійною організацією, що є юридичною особою, положень цього Закону та інших законодавчих актів України її діяльність також може бути припинена за рішенням суду. У судовому порядку діяльність релігійної організації припиняється лише у випадках, встановлених частиною четвертою статті 16 Закону, зокрема у разі:
1) вчинення релігійною організацією дій, недопустимість яких передбачена статтями 3, 5 і 17 цього Закону;
2) поєднання обрядової чи проповідницької діяльності релігійної організації з посяганнями на життя, здоров’я, свободу і гідність особи;
3) систематичного порушення релігійною організацією встановленого законодавством порядку проведення публічних релігійних заходів (богослужінь, обрядів, церемоній, походів тощо);
4) спонукання громадян до невиконання своїх конституційних обов'язків або дій, які супроводжуються грубими порушеннями громадського порядку чи посяганням на права і майно державних, громадських або релігійних організацій;
5) засудження її уповноважених осіб за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 1111 Кримінального кодексу України.
Таким чином, вирішення питання, піднятого в електронній петиції, потребує урегулювання на законодавчому рівні та внесення змін у діючі закони України.
Принагідно повідомляємо, що на розгляді у Верховній Раді України перебувають, зокрема законопроєкт реєстраційні № 8371 та інші законопроєкти, в яких напрацьовано питання процедури заборони релігійних організацій, які афілійовані (пов’язані) із центрами впливу релігійної організації, керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка здійснює збройну агресію проти України, які встановлять підстави та порядок припинення права користування комунальним майном, у тому числі земельними ділянками, релігійними організаціями Української Православної Церкви.
Внесення Верховною Радою України необхідних змін до законів, сприятиме припиненню діяльності Української Православної Церкви (московського патріархату) в Україні, а також дозволить органам місцевого самоврядування припинити право користування комунальним майном, в тому числі земельними ділянками, релігійними організаціями УПЦ.
За результатами розгляду електронної петиції, враховуючи пропозиції, рекомендації та зауваження постійних комісій міської ради, виходячи з повноважень Кропивницької міської ради, відділом комунікацій з громадськістю спільно з юридичним управлінням міської ради розроблено та підготовлено проєкт рішення міської ради «Про звернення депутатів Кропивницької міської ради восьмого скликання до Верховної Ради України,
Кабінету Міністрів України, народних депутатів України» та відповідний проєкт Звернення депутатів Кропивницької міської ради восьмого скликання до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, народних депутатів України, обраних на територіальних округах, до меж яких входить Кропивницька міська територіальна громада, О.Дануци та І.Мурдія щодо невідкладного доопрацювання та розгляду проєкту Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо діяльності релігійних організацій» (реєстраційний № 8371 від 19 січня 2023 року) та законопроєктів, які встановлять підстави та порядок припинення права користування комунальним майном, у тому числі земельними ділянками, релігійними організаціями Української Православної Церкви.
Також цей проєкт рішення та Звернення було обговорено 03.05.2023 на засіданні погоджувальної ради секретаря міської ради з головами депутатських фракцій, груп та постійних комісій міської ради і запропоновано винести на розгляд депутатів дванадцятого засідання дев’ятої сесії Кропивницької міської ради.
Як результат активної та плідної роботи депутатського корпусу, враховуючи, що підняте питання викликає значний суспільний інтерес, депутатами підтримано вищезазначений проєкт та прийнято рішення Кропивницької міської ради від 04 травня 2023 року.
Після підписання це рішення буде опубліковано на офіційному вебсайті Кропивницької міської ради в розділі «Публічна інформація».
На виконання статті 231 Закону України «Про звернення громадян», відповідно до Порядку розгляду електронної петиції, адресованої Кропивницькій міській раді, її виконавчому комітету, затвердженого рішенням міської ради від 29.03.2016 № 142 (з урахуванням змін), петицію направлено на розгляд всіх постійних комісій Кропивницької міської ради з метою всебічного та об’єктивного попереднього розгляду депутатами піднятого питання.
Одночасно петиція направлена на опрацювання до відділу комунікацій з громадськістю та юридичного управління Кропивницької міської ради.
Про дату, час та місце проведення чергових засідань постійних комісій міської ради буде повідомлено додатково на е-mail: statehell@gmail.com.
Про можливість щодо присутності автора петиції на засіданнях постійних комісій можна повідомити за телефонами 35 83 92, 35 83 93 (управління апарату міської ради).
Про результати розгляду електронної петиції, з урахуванням пропозицій постійних комісій міської ради, буде оголошено на офіційному вебсайті Кропивницької міської ради.
Дякуємо Вам за активну громадську позицію та небайдужість.
В доповнення до раніше наданої відповіді від 27.04.2023 № Ко-3286/30-п на електронну петицію щодо заборони діяльності упц мп на території області та м. Кропивницького, повідомляємо наступне.
З метою всебічного та об’єктивного попереднього розгляду депутатами піднятого питання електронну петицію розглянуто в період з 26.04.2023 по 02.05.2023 на засіданнях всіх постійних комісій Кропивницької міської ради:
з питань охорони здоров'я, освіти, соціальної політики, культури та спорту;
з питань місцевого самоврядування, прав і свобод людини, депутатської етики та регламенту;
з питань бюджету та податкової політики;
з питань житлово-комунального господарства та транспорту;
з питань екології, земельних відносин та комунальної власності;
з питань архітектурної діяльності, містобудування та капітального будівництва;
з питань економічного розвитку, промисловості, підприємництва, інвестицій та регуляторної політики.
Під час розгляду електронної петиції керівниками профільних виконавчих органів Кропивницької міської ради була надана наступна інформація.
У відповідності до положень частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Спеціальним законом, який регулює правовідносини, пов'язані із свободою совісті і діяльністю релігійних організацій, є Закон України «Про свободу совісті та релігійні організації» (далі – Закон). Цей Закон не передбачає заборони діяльності релігійної організації. Натомість статтею 16 Закону визначено, що діяльність релігійної організації може бути припинено у зв'язку з її реорганізацією (поділом, злиттям, приєднанням) або ліквідацією. Реорганізація або ліквідація релігійної організації здійснюється відповідно до її власних настанов.
У разі порушення релігійною організацією, що є юридичною особою, положень цього Закону та інших законодавчих актів України її діяльність також може бути припинена за рішенням суду. У судовому порядку діяльність релігійної організації припиняється лише у випадках, встановлених частиною четвертою статті 16 Закону, зокрема у разі:
1) вчинення релігійною організацією дій, недопустимість яких передбачена статтями 3, 5 і 17 цього Закону;
2) поєднання обрядової чи проповідницької діяльності релігійної організації з посяганнями на життя, здоров’я, свободу і гідність особи;
3) систематичного порушення релігійною організацією встановленого законодавством порядку проведення публічних релігійних заходів (богослужінь, обрядів, церемоній, походів тощо);
4) спонукання громадян до невиконання своїх конституційних обов'язків або дій, які супроводжуються грубими порушеннями громадського порядку чи посяганням на права і майно державних, громадських або релігійних організацій;
5) засудження її уповноважених осіб за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 1111 Кримінального кодексу України.
Таким чином, вирішення питання, піднятого в електронній петиції, потребує урегулювання на законодавчому рівні та внесення змін у діючі закони України.
Принагідно повідомляємо, що на розгляді у Верховній Раді України перебувають, зокрема законопроєкт реєстраційні № 8371 та інші законопроєкти, в яких напрацьовано питання процедури заборони релігійних організацій, які афілійовані (пов’язані) із центрами впливу релігійної організації, керівний центр (управління) якої знаходиться за межами України в державі, яка здійснює збройну агресію проти України, які встановлять підстави та порядок припинення права користування комунальним майном, у тому числі земельними ділянками, релігійними організаціями Української Православної Церкви.
Внесення Верховною Радою України необхідних змін до законів, сприятиме припиненню діяльності Української Православної Церкви (московського патріархату) в Україні, а також дозволить органам місцевого самоврядування припинити право користування комунальним майном, в тому числі земельними ділянками, релігійними організаціями УПЦ.
За результатами розгляду електронної петиції, враховуючи пропозиції, рекомендації та зауваження постійних комісій міської ради, виходячи з повноважень Кропивницької міської ради, відділом комунікацій з громадськістю спільно з юридичним управлінням міської ради розроблено та підготовлено проєкт рішення міської ради «Про звернення депутатів Кропивницької міської ради восьмого скликання до Верховної Ради України,
Кабінету Міністрів України, народних депутатів України» та відповідний проєкт Звернення депутатів Кропивницької міської ради восьмого скликання до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, народних депутатів України, обраних на територіальних округах, до меж яких входить Кропивницька міська територіальна громада, О.Дануци та І.Мурдія щодо невідкладного доопрацювання та розгляду проєкту Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо діяльності релігійних організацій» (реєстраційний № 8371 від 19 січня 2023 року) та законопроєктів, які встановлять підстави та порядок припинення права користування комунальним майном, у тому числі земельними ділянками, релігійними організаціями Української Православної Церкви.
Також цей проєкт рішення та Звернення було обговорено 03.05.2023 на засіданні погоджувальної ради секретаря міської ради з головами депутатських фракцій, груп та постійних комісій міської ради і запропоновано винести на розгляд депутатів дванадцятого засідання дев’ятої сесії Кропивницької міської ради.
Як результат активної та плідної роботи депутатського корпусу, враховуючи, що підняте питання викликає значний суспільний інтерес, депутатами підтримано вищезазначений проєкт та прийнято рішення Кропивницької міської ради від 04 травня 2023 року.
Після підписання це рішення буде опубліковано на офіційному вебсайті Кропивницької міської ради в розділі «Публічна інформація».
Категорія
ІНШІПетицію підписали 514 осіб з 450 необхідних.