Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 222 громади!
Перевірка роботи УК Ладіс у зв'язку з невиконанням обов'язків компанії перед абонентами;
УК Ладіс підіймає тарифи, попереджує за відсотки про невчасну оплату. Але не виконує свої забов'язання у повному обсязі. Не реагує на скарги громадян, ігнорує їх.
Пропоную:
Перевірити і тримати на контролі виконання УК Ладіс послуг для населення. Вжити заходів за для добросовісного виконання робіт УК Ладіс передбачених Типовим договором про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Пропоную:
Перевірити і тримати на контролі виконання УК Ладіс послуг для населення. Вжити заходів за для добросовісного виконання робіт УК Ладіс передбачених Типовим договором про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Відповідь виконавчого комітету Краматорської міської ради на електронну петицію №1037 (К-3117-8-1) «Перевірка роботи УК Ладіс у зв'язку з невиконанням обов'язків компанії перед абонентами;», розміщену на веб-сайті Єдиної системи місцевих петицій від 19.08.2019 громадянкою Кореновською А.А.
Шановна Аліно Андріївно!
На Вашу електронну петицію щодо перевірки роботи ТОВ «УК «Ладіс» у зв’язку з невиконанням обов’язків перед абонентами виконком міської ради повідомляє наступне.
Розглянувши петицію, відділ житлового господарства підготував та розмістив на офіційному веб-сайті Краматорської міської ради (http://www/krm/gov/ua) відповідний проект рішення Краматорської міської ради.
Заступник міського голови
С.О.Боєвський
Шановна Аліно Андріївно!
На Вашу електронну петицію щодо перевірки роботи ТОВ «УК «Ладіс» у зв’язку з невиконанням обов’язків перед абонентами виконком міської ради повідомляє наступне.
Розглянувши петицію, відділ житлового господарства підготував та розмістив на офіційному веб-сайті Краматорської міської ради (http://www/krm/gov/ua) відповідний проект рішення Краматорської міської ради.
Заступник міського голови
С.О.Боєвський
Категорія
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВОПетицію підписали 268 осіб з 250 необхідних.