Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 215 громад!

Створення та проведення курсів з фінансової , юридичної та математичної грамотності для мешканців Лисичанську

При Відділі Освіти ВЦА міста Лисичанськ виділити кошти для підвищення фінансової обізнаності та освіти, гідності (dignity) та просто здорового глузду мешканців.
Пояснити що таке бюджет, як він формується, які існують статті витрат та доходів.
Розказати про фіскальну політику, про податки, які податки куди прямують.

Пояснювати що "неформальний хабар" цукром коштує 100 грн, а фактично голос кожного мешканця вартує 45000 грн (згідно пропорції бюджету на 5 років та кількості населення у Лисичанську 4,5 мільярди грн на сто тисяч населення).
Тобто це як купити лотерею за 45000 і виграти 100 грн. тобто об’єктивно залишитися
на низькому рівні добробуту та бідністю.

Розказати що депутати або бургомістр, держ.посадовці у будь-якій категорії у разі неможливості виконання своїх обов'язків мають подавати у відставку, як це зробив Яків Смолій, якій намагався деякій коротких час працювати під тиском але все ж такі зберіг свою репутацію і подав у відставку, замість того щоб триматися на кріслі якомога більше і не чекати 5 років і шукати виправдань стосовно того чому він не може працювати, дякуючи такому рішенню ми практично не нічого не забугили адже навіть під тиском були виконані основні засади того що мав робити держ. посадовець на данній посаді.

Пояснити, що у разі якщо ви ходячи на роботу не можете виконувати свої обов'язки ніхто вам 5 років просто так платити не буде. Розсказати, що точно таке ж правило діє і з публічним договором між громадою на людьми які приймають рішення на основі демократичного механізму делегування - тобто держ. посадовцями.
Розказати також про непряму і пряму демократію.

Роздати учасниками курсів книжки (наприклад за 5-ий клас), наполягати щоб вони вивчили/повторили такі теми як "пропорція", організувати курси з простої арифметики та математики оскільки - це фундамент наступних блоків - фінансової грамотності.

Пояснити мешканцям їх конституційні права, що вони є суб'єктами прямої демократії, що вони можуть виходити на протести з будь-якого приводу.

Пояснити людям що таке ринкова економіка.
Розказати людям про те, що на вулиці 2020 рік а не 1990.
Як мінімум пройти курси мають суттєва кількість людей, від тисяч людей до десяти тисяч працездатного населення Лисичанську.

Тоді вони методом peer2peer "заражати" один одного знаннями зібравши критичну масу критично мислячих людей.

Розказати про реальні обов’язки депутатів, держслужбовців. Також про те чим не має займатися депутат (фарбування дитячих площадок). також розказати що депутат - це людина яка теж має абсолютно ідентичні фізіологічні потреби, теж постійно перебуває в ілюзіях як і більшість людей. Пояснити що не існує ніякої суттєвої різниці між держ. службовцями та тими хто отримує їх послуги крім цієї різниці. І що не може бути особливої уваги, пошани до тих людей які виконують свої обов’язки. Що не існує ніяких привілей, крім тих що зазначені у законі. А також що ці люди мають дотримуватися законів у повному обсязі. І що вимагання від держ. посадовців подібних конкретних вимог по конкретних пунктах - природньо і це є індикатором гідності.

Розказати про такі речі як причина та наслідки. Пірнути у математичну логіку.
Пояснити що якщо 30 років стукатись у двері які не відкриваються, то треба перестати стукати у цю дверь.

Також розказати що мешканці несуть повну і без апеляційну відповідальність
а) за свій вибір
б) за наслідки свого вибору , наприклад мальовничі руїни сотен гектар , колись, промислового велетня,
в) що долі відповідальності - 1/1000 у середньому для кожного мешканця, зареєстрованого у Лисичанську, без винятку.

Попутно пояснити тему що таке дроби і до чого тут це.
Пояснити що якщо додати 1/100000 сто тисяч разів - буде одиниця, а не нуль.

Пояснити що
1.01 ^ 365 = 37.8
0.99 ^ 365 = 0.03

Пояснити що головним драйвером економіки є конкуренція і бізнесові свободи.

У курсах також має бути підрозділ "Конституція України" які вони також мають вивчити, бо у школі чомусь більше зайняті частіше маячнею ніж ділом.
дослідження показали що від знань - голова точно не лусне.

Після проходження курсів - організувати тести з простими задачами і питаннями стосовно усвоєнного матеріалу. З результатами пройденного матеріалу я викласти у цифровому вигляді з прізвищем і ініціалами на офіційному сайті ВЦА у місті Лисичанськ.

Також треба контролювати базову адекватність тих хто проходить ці курси: наркозалежність, оскільки ми живемо в деградуючому (у майже 99% всіх сенсах цього слова зокрема культурном, економічному, цивілізаційному) місті де більшість населення страждає на різного рода паталогічні захворювання які характеризуються нестачої чоловічої волі та сили, тобто залежність від специфічних речовин таких як табакопаління, спирт змістовні речовині (так звані “спиртні напої”), та наркотичні речовини. Таким людям подібні курси не дадуть свого ефекту. Їми мають зайнятися наркологи та інші вузькі спеціалісти.

Постає питання яку аудиторія підходить більш всього до цих освітніх курсів,які одночасно є великим дослідженням. Організаторам прочитати купу статей на мові науки на англійській мові стосовного того які цільові групи найбільше краще розповсюджують “вірус здорового глузду” - гідності та фінансової грамотності.
Також під час епідемії COVID-19 подбати про непоширення цієї інфекцію.

Результати подібних курсів знову ж таки вивести на сайті ВЦА у м. Лисичанськ

Згідно наукових досліджень, подібні освітні інтенсиви - впливають набагато краще на матеріальний стан ніж будь-які так звані фантастично принизливі подачки від держави у вигляді якихось компенсацій або льгот, а також від кандидатів у держ. посадовців.

Адже головним органом у людей поки що залишається сірі та білі речовини , від "неокортексу" та "мозжечку".

Тому держава має подбати про розум своїх громадян ажде тільки розумом можна побудувати “мегазачьоту” державу і годувати себе мільярди років, а ось довбанням гірської породи - годуватися можна тільки дуже короткий час історії, поки не знайдуться нові джерела енергії колонізуючи Марс навіть того щоб лише займатися чварами у стінах державних установ або у дебатах низької якості.

Слава визволітелям Лисичанську та України від російського агресора*.

*агресор - визначена у Постанові Верховної ради України 2356 Про комплекс невідкладних заходів щодо практичної реалізації міжнародно-правової відповідальності Російської Федерації за збройну агресію проти України яка наголошує на тому, що кінцевою метою дипломатичних зусиль України мають стати відновлення територіальної цілісності України та повномасштабна реалізація міжнародно-правової відповідальності Російської Федерації як держави-агресора;

Категорія

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

Станом на 22 жовтня петицію підписали 0 осіб з 500 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Нурієв Нусрат Хікмєт оглу

Дата створення:

18 серпня 2020 р.