Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 429 громад!

Щодо незадовільного руху транспорту у місті та потреби негайного вирішення ситуації, що склалася через вкрай непрофесійну діяльність керівника Управління транспорту та зв'язку Луцької міської ради.

Починаючи з грудня 2019 року спостерігається вкрай незадовільний рух міського транспорту у вечірні години, а саме – маршрутних таксі № 1, 3, 9, 10, 11, 22, 25, 26, 29, 31 та інших, що прямують до віддалених районів міста. Так, на маршрутах номер 3, 31 – транспорт взагалі відсутній ще о 21:00, а дістатися навіть до центру міста з мікрорайону ЛПЗ після 21:30 – взагалі неможливо, бо водії маршрутів 10, 11, 9 - масово з’їжджають з рейсу. На більшості маршрутів у вихідні дні, а на деяких – і в будні дні – в рейс виходить значно менша за вказану в договорах кількість транспортних засобів. Все це, вкупі з введеними карантинними обмеженнями щодо кількості пасажирів, порушує права пасажирів, як споживачів послуг міського транспорту та призводить до неможливості вчасно дістатися у потрібний район міста, а часто – до зайвих витрат через користування послугами таксі, як єдиного доступного транспорту. Притому Управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради, як й його керівник мало того, що ігнорують ситуацію, що склалася, вони ще й скорочують рейси на дечких маршрутах – тролейбус та маршрутка номер 3 – яскравий тому приклад, після 19:30 вони, на думку Степанова – «непотрібні».
Всі вищеперелічені факти свідчать про різке зниження якості перевезень та вкрай незадовільну роботу як перевізників (яка хоч і покращилася відразу після введення системи безготівкової оплати, та ненадовго), так і Управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради, а отже – про необхідність здійснення цілого комплексу заходів, інколи – радикальних, для покращення ситуації.
Керуючись вищевикладеним, прошу:
1) Оприлюднити на офіційному сайті Луцької міської ради та у засобах масової інформації, невідкладно провівши відповідний моніторинг, по кожному маршруту окремо: реальну та заявлену у договорі кількість ТЗ на маршруті, кількість та причину скарг громадян на перевізника з вказанням причин (недотримання графіку, відсутність рейсу тощо).
2) Провести відкриті широкі громадські слухання, у зручний для населення міста час та у відповідному для вільної участі усіх бажаючих місці (а не в робочий день, 15:00, за попереднім записом у мікроскопічному актовому залі ЦНАПу) з питань повернення маршрутів № 4 (за маршрутом «Залізничний вокзал-Калина»), 47, 18, 32 (негайно повернути транспорт на вул. Шопена та Ветеранів), 33. Також винести на них питання відповідності вартості проїзду якості надаваних послуг та підняти питання можливості зменшення вартості проїзду до 5 грн, замість підвищення вартості до 10 гривень, якого вимагає перевізник на маршруті 26. З обов’язковою явкою усіх керівників (не заступників, не «представників») підприємств, що здійснюють перевезення в місті. З обов’язковим озвученням перед громадою вищезгаданої статистики порушень, реальної рентабельності по кожному перевізнику та заслуховування перевізників щодо причин і шляхів вирішення ситуації. Як майданчик для проведення даного заходу чудово підійде стадіон «Авангард», чи Театральний майдан, або (за несприятливих погодних умов) зал Волинського обласного драматичного театру імені Т. Г. Шевченка. Стадіон так стадіон, панове керівники міста, його транспортної галузі та панове перевізники, досить ховатися від власної громади, інтереси якої Ви повинні захищати, і потреби якої - задовольняти, а не ігнорувати! Доступ до громадських слухань повинні мати усі бажаючі, а не лише представники міськради та любіюючі підвищення вартості проїзду «свої люди» від перевізників.
3) Провести службове розслідування щодо систематичного невиконання колективом Управління транспорту та зв’язку та його керівником Степановим Володимиром Петровичем їхніх прямих посадових обов’язків. Повальні скасування маршрутів, відсутність реакції на порушення, ігнорування думки лучан та неможливість комунікації з підрозділом для жителів міста, відсутність будь-яких актуальних новин у відповідному розділі веб-сайту – свідчать саме про це. Про результати розслідуванння – проінформувати громадськість через засоби масової інформації та офіційний сайт Луцької міської ради. За результатами – розглянути питання доцільності перебування на посадах усіх причетних до неякісного виконання службових обов’язків або застосування до них дисциплінарних стягнень. В першу чергу – звернути увагу на повне ігнорування управлінням будь-яких скарг громадян щодо неналежної роботи транспорту.
4) Юридичному департаменту Луцької міської ради - вивчити наявність корупційних зв’язків посадовців Управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради та комунального підприємства «Луцьке підприємство електротранспорту» з керівниками компаній-перевізників, та наявність неконкурентних, порушуючих антимонопольне законодавство, змов між перевізниками міста – деякі рішення, як, наприклад, скорочення маршрутів 1 та 2 тролейбусних – до кільця на вул. Гордіюк замість КРЗ, скасування маршрутів 4, 17, 17а 18, 47, перетворення 9 та 9а на «єдиний маршрут» - є такими, що прийняті всупереч думці громади міста та незважаючи не те, що вони явно створюють незручність лучанам та спонукають їх до їзди з пересадками, а значить – несуть додаткову вигоду певним перевізникам. В разі виявлення вищенаведених порушень – негайно повідомити про них відповідні правоохоронні та антимонопольні органи з метою притягнення порушників до законної відповідальності.
5) Розглянути на сесії міської ради негайне введення системи штрафів (від 1000 грн. як мінімум за кожен факт) за порушення умов, а саме:
1. За недотримання графіку руху.
2. Меншу, ніж заявлена в договорі, кількість транспортних засобів на маршруті.
3. Відсутність певних рейсів.
4. Недотримання перевізником маршруту, недоїзд до кінцевої зупинки, безпідставний, без наявності документів про проведення ремонту на авторизованій СТО, з’їзд з маршруту.
5. Неналежний технічний стан ТЗ – непрацюючі двері, вікна та люки, що не відкриваються.
6. Брудний салон та забруднені вікна, заклеєні рекламою вікна.
7. Хамську поведінку водіїв – образи та погрози на адресу пасажира, ігнорування ними пасажирів на зупинці.
6) Виконавчому комітету Луцької міської ради та Управлінню транспорту та зв’язку Луцької міської ради – забезпечити негайне встановлення терміналів для поповнення електронних квитків на більшості зупинок міста, а не виключно в магазинах (котрі, як показав недавній локдаун на прикладі ЦУМу – можуть бути і закритими, позбавляючи людей можливості поповнення). Наразі – в деяких цілих районах міста (наприклад, Вишків), як і на кінцевих зупинках на в’їзді в місто – термінали відсутні. Невідкладно впровадити одноразові паперові квитки (на одну, чи декілька поїздок) з наявним на них QR-кодом для реєстрації поїздки в валідаторі, що можуть бути у водія, а можуть видаватися терміналом – тоді і облік буде, і незначний відсоток тих, хто платить готівкою, не будуть створювати жодних проблем (водій взяв гроші, видав квитка, система зареєструвала проїзд тим квитком, водій в кінці зміни здав гроші перевізнику, і з них будуть сплачені податки), переважно це – туристи та просто немісцеві люди. Негайно скасувати комісію, що стягується за оплату з допомогою банківської картки. Негайно впровадити поповнення електронного квитка в терміналі не лише готівкою, а й банківськими картами.
7) Враховуючи доцільність впровадження вищезгаданої системи одноразових квитків (Луцьк же все ще «туристичний», чи вже неактуально?) – спрямувати працівників Департаменту муніципальної варти не на незаконне штрафування громадян за оплату послуги офіційної національною валютою, а на проведення постійних рейдів щодо дотримання перевізниками графіків руху та наявності рейсів.
8) Забезпечити дохзд жителів громади до приєднаних приміських сіл міським транспортом – продовжити маршрут №22 хоча б до Княгининка, організувати доїзд не лише до Прилуцького, а й до Дачного, Жабки, інших приєднаних сіл - аналогічно, шляхом продовження певних міських маршрутів.

9) З перевізниками, на діяльність яких наявні більше 100 скарг громадян на місяць чи є зафіксовані 10 і більше грубих порушень – негайно розірвати договори на перевезення з забороною прийняття участі в подальших тендерах, але зобов’язати їх здійснювати перевезення пасажирів до визначення нового перевізника на маршруті у разі відмови перевізника – встановити штрафи, достатні для фінансування тимчасового існування маршруту. Відповідні зміни внести до текстів договорів та переукласти їх з усіма наявними перевізниками.
10) Змінити процедуру перевірки перевізників перед підписанням договору – зробити обов’язковими умовами наявність у нього у власності чи оренді за офіційно укладеним договором потрібної кількості ТЗ, що перебувають у належному технічному стані. Обов’язковою є перевірка працівниками міської ради реальних ТЗ, що будуть курсувати по маршруту, а не просте надання перевізником документів. По наявним договорам – перевірити наявність зазначеної у договорі кількості ТЗ у всіх перевізників, та дати мінімальні терміни на усунення невідповідностей у разі їх виявлення.

Про результати розгляду даної петиції прошу повідомити на офіційному сайті Луцької міської ради, в заcоби масової інформації та на електронну адресу o.poliakov@voladm.gov.ua.

Категорія

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Станом на 11 грудня петицію підписали 188 осіб з 300 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Поляков Олександр Ігорович

Дата створення:

2 лютого 2021 р.