Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 433 громади!
Про зміну маршруту "#51 Луцьк - Кульчин" з приміського на міський з правом оплати проїзду за міськими тарифами
Ми жителі сіл Кульчин, Жидичин, - громада, яка відноситься до Луцької ОТГ, тому відповідно хочемо їздити громадським транспортом за тарифами м. Луцька. Звертаємось із проханням щодо зміни нашого маршруту "#51 Луцьк-Кульчин" з приміського на міський.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 1 Закону України “Про автомобільний транспорт” визначено, що автобусний маршрут міський - автобусний маршрут, який не виходить за межі території населеного пункту, а автобусний маршрут приміський - автобусний маршрут, який з'єднує населені пункти і протяжність якого не перевищує 50 км.
Відповідно до Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 17.11.2009 № 1175 і яка визначає механізм формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування і застосовується органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та автомобільними перевізниками незалежно від їх відомчої підпорядкованості, форми власності та організаційно-правової форми господарювання є обов'язковою для застосування під час встановлення регульованого тарифу органами виконавчої влади та місцевого самоврядування на послуги пасажирського автомобільного транспорту (далі Послуги) і носить рекомендаційний характер під час формування вільних тарифів на ці Послуги.
Методикою визначено, що тариф вільний - тариф на Послуги, який встановлюється Перевізником самостійно за згодою сторін, за винятком тих Послуг, на які встановлено регульовані тарифи.
Також визначено, що тариф на автобусних маршрутах загального користування це є вартість разового проїзду одного пасажира у міському сполученні чи вартість перевезення пасажира на один кілометр у приміському, міжміському, міжнародному сполученні.
Регульованим є лише тариф на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах, інші тарифи є вільними.
Отже зміна автобусного маршруту № 51 “Луцьк - Кульчин” з приміського на міський з правом оплати проїзду по міському тарифу буде порушенням чинного законодавства.
По мірі закінчення договорів на перевезення пасажирів маршрутна мережа буде приводитись до вимог чинного законодавства.
Статтею 1 Закону України “Про автомобільний транспорт” визначено, що автобусний маршрут міський - автобусний маршрут, який не виходить за межі території населеного пункту, а автобусний маршрут приміський - автобусний маршрут, який з'єднує населені пункти і протяжність якого не перевищує 50 км.
Відповідно до Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 17.11.2009 № 1175 і яка визначає механізм формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування і застосовується органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та автомобільними перевізниками незалежно від їх відомчої підпорядкованості, форми власності та організаційно-правової форми господарювання є обов'язковою для застосування під час встановлення регульованого тарифу органами виконавчої влади та місцевого самоврядування на послуги пасажирського автомобільного транспорту (далі Послуги) і носить рекомендаційний характер під час формування вільних тарифів на ці Послуги.
Методикою визначено, що тариф вільний - тариф на Послуги, який встановлюється Перевізником самостійно за згодою сторін, за винятком тих Послуг, на які встановлено регульовані тарифи.
Також визначено, що тариф на автобусних маршрутах загального користування це є вартість разового проїзду одного пасажира у міському сполученні чи вартість перевезення пасажира на один кілометр у приміському, міжміському, міжнародному сполученні.
Регульованим є лише тариф на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах, інші тарифи є вільними.
Отже зміна автобусного маршруту № 51 “Луцьк - Кульчин” з приміського на міський з правом оплати проїзду по міському тарифу буде порушенням чинного законодавства.
По мірі закінчення договорів на перевезення пасажирів маршрутна мережа буде приводитись до вимог чинного законодавства.
Категорія
ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИПетицію підписали 302 особи з 300 необхідних.