Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 464 громади!
Ліквідація департаменту муніципальної варти та розслідування діяльності департаменту та її очільниці за весь період існування муніціпальної варти
Зважаючи на скандальну протиправну діяльність структури департаменту та численні скарги громадян, доцільно ліквідувати дану організацію як не потрібну лучанам.
Метою створення Департаменту було виконання повноважень місцевого самоврядування щодо забезпечення на території міста законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів територіальної громади. Такі функції покладено на національну поліцію. Місту не потрібна "приватна армія", яка обходиться міському бюджету в мільйони гривень. Муніципальна варта показала, що виконує замовлення групи депутатів і абсолютно не виконує своїх прямих функцій. На Департамент постійно купуються різні предмети по завищеній ціні (камери GoPro, велосипеди, одях та взуття). Незаконні паркування "елітних" авто муніципали не бачать, натомість карають власників дешевих авто. Новеньки позашляховик, куплений за гроші бюджету міста здійснює безнаказані поїздки на озеро Свитязь. Завдяки існуванню дублюючої структури поліція міста взагалі усунулася від виконання своїх обовязків - наведення порядку у місті. Вимагаємо:
1. Ліквідувати департамент муніципальної варти.
2. Створити тимчасову комісію Луцької міської Ради чи будь який інший орган (у межах компетенції міської ради) по розслідуванню та ревізії фінансової діяльності Департаменту муніципальної варти та особисто пані Сиротинської. До комісії включити депутатів Яручика, Запотоцького, Вусенко, які доказали, що не приймають участь в "договорняках", представників громадськості та журналістів. Про роботу комісії звітувати на сайті міської ради та в пресі.
3. Звернутися до правоохоронних органів та ДФС з проханням провести перевірку діяльності Департаменту за весь період і проаналізувати витрачання коштів.
4. Звернутися до правоохоронних органів області з проханням дати правову оцінку діяльності Департаменту та його керівниці по знесенню торгових точок на центральному ринку та взагалі дати пояснення законності існування такої "кишенькової поліції"!
Метою створення Департаменту було виконання повноважень місцевого самоврядування щодо забезпечення на території міста законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів територіальної громади. Такі функції покладено на національну поліцію. Місту не потрібна "приватна армія", яка обходиться міському бюджету в мільйони гривень. Муніципальна варта показала, що виконує замовлення групи депутатів і абсолютно не виконує своїх прямих функцій. На Департамент постійно купуються різні предмети по завищеній ціні (камери GoPro, велосипеди, одях та взуття). Незаконні паркування "елітних" авто муніципали не бачать, натомість карають власників дешевих авто. Новеньки позашляховик, куплений за гроші бюджету міста здійснює безнаказані поїздки на озеро Свитязь. Завдяки існуванню дублюючої структури поліція міста взагалі усунулася від виконання своїх обовязків - наведення порядку у місті. Вимагаємо:
1. Ліквідувати департамент муніципальної варти.
2. Створити тимчасову комісію Луцької міської Ради чи будь який інший орган (у межах компетенції міської ради) по розслідуванню та ревізії фінансової діяльності Департаменту муніципальної варти та особисто пані Сиротинської. До комісії включити депутатів Яручика, Запотоцького, Вусенко, які доказали, що не приймають участь в "договорняках", представників громадськості та журналістів. Про роботу комісії звітувати на сайті міської ради та в пресі.
3. Звернутися до правоохоронних органів та ДФС з проханням провести перевірку діяльності Департаменту за весь період і проаналізувати витрачання коштів.
4. Звернутися до правоохоронних органів області з проханням дати правову оцінку діяльності Департаменту та його керівниці по знесенню торгових точок на центральному ринку та взагалі дати пояснення законності існування такої "кишенькової поліції"!
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” визначені повноваження виконавчих органів міських рад, зокрема, щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, у сфері благоустрою населених пунктів, паркування транспортних засобів.
Як передбачено ч. 1 ст. 11, абз. 11 ст. 1 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” до виконавчих органів рад належать органи, що створюються міськими, радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим законом та іншими законами. Виконавчими органами міських рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.
Також, згідно з п. 5 ч. 2 ст. 10, п. 1 ч. 3 ст. 40 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів. Самоврядний контроль за станом благоустрою населених пунктів здійснюється шляхом проведення перевірок території.
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить затвердження за пропозицією сільського, селищного, міського голови структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання.
Рішенням Луцької міської ради від 28.04.2021 № 10/69 затверджена структура виконавчих органів міської ради до складу якої також входить департамент муніципальної варти.
Департамент муніципальної варти Луцької міської ради є виконавчим органом міської ради для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, у сфері благоустрою населених пунктів відповідно до Положення про департамент муніципальної варти, затвердженого рішенням Луцької міської ради від 22.12.2021 № 24/71.
Таким чином створення, функціювання та утримання департаменту муніципальної варти здійснюється в межах чинного законодавства України.
Повідомляємо, що вимога щодо створення комісії в запропонованому Вами складі не може бути задоволена, оскільки відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ” постійні та тимчасові комісії є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.
Також зазначаємо, що у разі наявності у Вас відомостей, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення працівниками департаменту муніципальної варти, Ви маєте право звернутися до правоохоронних органів з відповідною усною або письмовою заявою, виклавши відомі Вам обставини.
У разі Вашої незгоди із наданою інформацією роз’яснюємо, що відповідно до статті 55 Конституції України Ви маєте право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Як передбачено ч. 1 ст. 11, абз. 11 ст. 1 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” до виконавчих органів рад належать органи, що створюються міськими, радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим законом та іншими законами. Виконавчими органами міських рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.
Також, згідно з п. 5 ч. 2 ст. 10, п. 1 ч. 3 ст. 40 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів. Самоврядний контроль за станом благоустрою населених пунктів здійснюється шляхом проведення перевірок території.
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить затвердження за пропозицією сільського, селищного, міського голови структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання.
Рішенням Луцької міської ради від 28.04.2021 № 10/69 затверджена структура виконавчих органів міської ради до складу якої також входить департамент муніципальної варти.
Департамент муніципальної варти Луцької міської ради є виконавчим органом міської ради для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, у сфері благоустрою населених пунктів відповідно до Положення про департамент муніципальної варти, затвердженого рішенням Луцької міської ради від 22.12.2021 № 24/71.
Таким чином створення, функціювання та утримання департаменту муніципальної варти здійснюється в межах чинного законодавства України.
Повідомляємо, що вимога щодо створення комісії в запропонованому Вами складі не може бути задоволена, оскільки відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ” постійні та тимчасові комісії є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.
Також зазначаємо, що у разі наявності у Вас відомостей, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення працівниками департаменту муніципальної варти, Ви маєте право звернутися до правоохоронних органів з відповідною усною або письмовою заявою, виклавши відомі Вам обставини.
У разі Вашої незгоди із наданою інформацією роз’яснюємо, що відповідно до статті 55 Конституції України Ви маєте право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Категорія
ОХОРОНА ПРАВОПОРЯДКУПетицію підписали 402 особи з 300 необхідних.