Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 406 громад!
Масштабна зачистка міста від рекламного сміття
Луцьку потрібна чистка від візуального забруднення, до якого призвело заклеєння вулиць міста зовнішньою рекламою. Вона спотворює місто. Замість того, щоб створювати єдиний малюнок, який гармонійно поєднується з будівлями Луцька, вона покриває їх великими брудними плямами.
Це стосується і великогабаритної реклами, і частини вивісок. На жаль, більшість бізнесменів дбає про привернення уваги клієнта, а не про вигляд міста, в якому він працює.
Ми знаємо, що в Луцьку існує Порядок, який регулюю вигляд зовнішньої реклами. Однак очевидно, що він неефективний.
Пропонуємо міській раді цивілізувати рекламу шляхом змін у Порядку, залучивши до його створення не чиновників, а експертів у галузях дизайну та містобудування. Можливо, й за кордону.
Також пропонуємо заборонити великогабаритну рекламу в центрі міста взагалі. Приміром не лише білборди навпроти ЦУМу, але й великі розтяжки на "Пано". Ці "об'єкти реклами" замінити на великі малюнки вуличних митців, приміром, мурали.
Для нагляднішої агітації подивіться як виглядає Луцьк без реклами в проекті Вікторії Величко: http://slovovolyni.com/ukr/volyn/21815/
Також почитайте як від реклами позбавилися в Сан-Паулу, де за рік забрали з вулиць 15 тисяч "реклам": http://geektimes.ru/post/263790/?mobile=no
Це реально зробити в Луцьку. І перший крок - це збір голосів під петицією.
Це стосується і великогабаритної реклами, і частини вивісок. На жаль, більшість бізнесменів дбає про привернення уваги клієнта, а не про вигляд міста, в якому він працює.
Ми знаємо, що в Луцьку існує Порядок, який регулюю вигляд зовнішньої реклами. Однак очевидно, що він неефективний.
Пропонуємо міській раді цивілізувати рекламу шляхом змін у Порядку, залучивши до його створення не чиновників, а експертів у галузях дизайну та містобудування. Можливо, й за кордону.
Також пропонуємо заборонити великогабаритну рекламу в центрі міста взагалі. Приміром не лише білборди навпроти ЦУМу, але й великі розтяжки на "Пано". Ці "об'єкти реклами" замінити на великі малюнки вуличних митців, приміром, мурали.
Для нагляднішої агітації подивіться як виглядає Луцьк без реклами в проекті Вікторії Величко: http://slovovolyni.com/ukr/volyn/21815/
Також почитайте як від реклами позбавилися в Сан-Паулу, де за рік забрали з вулиць 15 тисяч "реклам": http://geektimes.ru/post/263790/?mobile=no
Це реально зробити в Луцьку. І перший крок - це збір голосів під петицією.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
1.На виконання ініційованої Вами петиції інформуємо про наступне. Робота виконавчих органів міської ради здійснюється виключно в межах чинного законодавства. Крім того, зважаючи на важливість реалізації завдань з формування рекламної інфраструктури в контексті з архітектурним середовищем міста, необхідністю врахування його містобудівних умов, історичних та природно-географічних аспектів, а також з метою об'єднання зовнішньої реклами та навколишнього середовища у єдиний гармонійний ансамбль, управлінням було ініційовано розроблення Концепції розміщення та розвитку зовнішньої реклами в місті Луцьку (далі - Концепція), що була затверджена рішенням Луцької міської ради від 29.06.2011 №11/114. Прийняття Концепції та врахування її принципів у практичній роботі робочого органу, дозволило запобігти дійсному перевантаженню міського архітектурного ансамблю елементами атакуючої, контрастної та нав'язливої реклами, врахувати архітектурні особливості кожної з зон міста (історична частина, спальні райони тощо), що на сьогоднішній день не дозволяє розглядати Луцьк у числі тих міст, де спотворення архітектурного середовища ЗЗР дійсно набуло загрозливого характеру.
Водночас, слід зауважити й те, що з прийняттям Концепції стало можливим прибрати ряд великогабаритних ЗЗР з території Театрального майдану та пр-ту Волі, встановлених раніше.
2. Щодо великогабаритних ЗЗР, які згідно петиції не є окрасою міста (біг-борди навпроти ЦУМу, розтяжки на магазині "Пано" слід зазначити наступне:
- дозволи на їх встановлення було видано до моменту прийняття вищезазначеної Концепції;
- терміни дії дозволів на розміщення цих ЗЗР встановлені до 2016, 2018 та 2019 років, що дозволить лише після закінчення цього терміну робочому органу не поновлювати та не продовжувати дію дозволів на майбутні періоди, а також врахувати побажання, висловлені у петиції щодо їх заміни на малюнки, мурали тощо.
3. Станом на сьогоднішній день управлінням розвитку підприємництва та реклами спільно з управлінням містобудування та архітектури, КП "Луцькреклама" розпочато розроблення Концепції розміщення вивісок у м. Луцьку, що в свою чергу, як ї ЗЗР також являється додатковим елементом інформування споживачів товарів (послуг тощо).
Пропонуємо Вам прийняти участь, а також посприяти долученню до цієї роботи фахівців інших галузей, що дозволить спільно прийняти ефективні рішення задля збереження привабливого вигляду міста.
Водночас, слід зауважити й те, що з прийняттям Концепції стало можливим прибрати ряд великогабаритних ЗЗР з території Театрального майдану та пр-ту Волі, встановлених раніше.
2. Щодо великогабаритних ЗЗР, які згідно петиції не є окрасою міста (біг-борди навпроти ЦУМу, розтяжки на магазині "Пано" слід зазначити наступне:
- дозволи на їх встановлення було видано до моменту прийняття вищезазначеної Концепції;
- терміни дії дозволів на розміщення цих ЗЗР встановлені до 2016, 2018 та 2019 років, що дозволить лише після закінчення цього терміну робочому органу не поновлювати та не продовжувати дію дозволів на майбутні періоди, а також врахувати побажання, висловлені у петиції щодо їх заміни на малюнки, мурали тощо.
3. Станом на сьогоднішній день управлінням розвитку підприємництва та реклами спільно з управлінням містобудування та архітектури, КП "Луцькреклама" розпочато розроблення Концепції розміщення вивісок у м. Луцьку, що в свою чергу, як ї ЗЗР також являється додатковим елементом інформування споживачів товарів (послуг тощо).
Пропонуємо Вам прийняти участь, а також посприяти долученню до цієї роботи фахівців інших галузей, що дозволить спільно прийняти ефективні рішення задля збереження привабливого вигляду міста.
Категорія
БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВОПетицію підписали 447 осіб з 300 необхідних.