Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 207 громад!

Смуги громадського транспорту (Проблеми та ідеї вирішення)

Прохання трошки заспокоїтися з встановленням автобусних смуг , вони вже всюди навіть там де з них толку немає наведу приклад
1 вулиця Окружна , 500 метрів дороги і поставили автобусну смугу , як ті 500 метрів покращать роботу громадського транспорту не понятно , крім того всі ті водії які повертають на вулицю Кульпарківську по факту порушують ПДР , бо відповідно до ПДР водій який рухаючись смугою громадського транспорту забовязаний повернути в перший поворот, праворуч або ліворуч в даному випадку то вулиця Терлецького , отже як треба людині з Любінською поїхати на Кульпарківську то треба об’їжати або Звязковою або Поперечньою , інакше порушення ПДР , чи може я шось не те кажу ?
2 Вулиця Чорновола , памятаю себе з 4-х років зараз мені майже 30 , ніколи там затору не було , хоть день міста хоть різдво а вулиця Чорновола пуста . НІ такому ганебному явищу сказала ЛМР і втановила там смугу громадського транспорту , тепер в тому заторі , що на Чорновола треба довго постояти ; не подобається? їдь по Куліша , там якраз переклали бруківку ,3-4 роки тому, переклали її так , що краще їхалося по Городоцькі ще до ремонту чи по ті частині Вітовського яку , ще не ремонтували заодно можна перевірити чи нічого не відвалиться від автомобіля після проїзду тою вулицею, але впринципі нам то до лямпочки бо Львів то заможне місто, кожен має Лексус чи ЛендРовер
3 Вулиця Липинського , одна з вулиць яка відповідає за виїзд з міста , така ж важлива вулиця як Городоцька Стрийська або Шевченка , останні 3-4 роки там все частіше утворюється затор , особливо в травні коли люди масово їдуть копати картоплю. і в вересні коли їдуть її збирати , ключова дорога , якою користуються люди які хочуть поїхати в напрямку Києва і замість додаткової смуги ЛМР приймає рішення , ану вгадайте яке , правильно встановити там смугу громадського транспорту тепер всіх водіїв які їдуть з міста треба загнати як то кажуть в Польші в одну колейку , в результаті чого 400-700 машин стоять в рядочок ,зараз карантим , коли закінчиться , то , щоб виїхати з міста треба буде займати чергу , ще десь від мотозаводу чи десь на Княгині Ольги , затор буде через весь центр і Городоцька знов стане , коротче буде транспортний колапс , то в мене питання на якої холери вам ті смуги чим Вам погано жилося без них ?
4 я розумію , що просити ліквідувати вас всі ті смуги то гибле діло , коли петиція стосовно вулиці Чорновола набрала потрібну кількість голосів ви її відхили , тому є інший варіант , але для початку приклад Лондон 2011 рік відомий Британський ведучий Джеремі Кларксон запросив Бориса Джонсона на передачу ТопГір на той час він був Мер Лондона
зараз Прем'єр-міністр Великої Британії , " коротче дурачок якийсь" , в той день на одні автобусні смузі встановили веб камеру вивели картинку на екран і попросили всіх гостей в студії казати автобус , якщо вони його побачать , за 45 хвилин ефіру слово автобус сказали 7 раз , проаналізувавши ситуацію Борис Джонсон ліквідував смуги громадського транспорту , як показав експеримент автобусні смуги створили затори які в кінцевому результаті не зменшили час затрачений автобуса на проїзд свого маршруту . Тепер давайте поговоримо про Лондон 8 мільйонів людей , сила силенна громадського і приватного транспорту, наявний метрополітен , якого до речі в нас немає , за рік після рішення ЛМР не проведено жодних робіт по розробці цього проекту та втілення його в життя , до речі прошу дати відповідь на просте запитання , ЧОМУ ? якщо рішення ЛМР було прийняте позитивно , пройшов рік , жодної роботи проведено не було , навіть відповіді на просте запитання скільки коштує побудувати метрополітен у Львові жоден орган виконавчої влади не може дати , тому користуючись можливістю прошу дати відповідь які роботи по даному проекті були проведені з моменту підтримання даної петиції . Повертаємося до смуг громадського транспорту , так от Борис Джонсон дав розпорядження ліквідувати смуги громадського транспорту , заторів стало менше , отже і громадський транспорт справлявся з своїм маршрутом так само як і раніше , а не зручності водіям приватного транспорту зникли , як я писав раніше в мене є ідея як дане питання вирішити позитивно для всіх як для громадського транспорту , так і для приватного, для початку повернутися повторно до ідеї Метрополітену , що до смуг єдине , що потрібно це додаток до знаку достатньо таблички " лише у випадку присутності громадського транспорту " або "проїзд з зупинкою заборонений " таким чином водій має надати перевагу громадському транспорту , якщо він рухається позаду нього, точно так само як мав би надати перевагу швидкі пожежні чи поліції , оскільки поліція контролює , щоб люди виконували вимогу знаку смуга громадського транспорту , то їм буде легше контролювати чи дають автомобілі перевагу громадському транспорту чи ні, отже проблема вирішена , для того , щоб громадський транспорт було більш помітно з далеку , прошу їх облаштувати проблисковими маячками оранжевого кольору , так для галочки ціна від 150 гривень , тому можна забовязати всі підприємства , що надають послуги з перевезення облаштувати свої автобуси цими маячками , також водій який рухається тою частиною дороги яка облаштована цими смугами не має права в жодному випадку зипинятися , навіть якщо утворився затор ,тобто зупинка в дані смузі , таке ж порушення як і не надати перевагу громадському транспорту , розуміючи , що ситуація ризикована , тими смугами будуть користуватися одиниці ,а можливо і ні треба перевірити що з цього получиться тому пропоную перевірити суто в якості експерименту хоча б на 2-3 місяці, зрозумійте правильно ліпити ті смуги куди тільки можна і не можна це вже перебор в подальшому прошу більш ретельно аналізувати ситуації де ставити ті смуги , отже все просто , "додаток до знаку" , що ті смуги можуть використовувати , але у випадку відсутності в них автобусів , зрозумійте правилньо кожного разу створюючи таку смугу та комісія яка відповідає за встановлення тих смуг забирає частину дороги в одних водіїв і віддає їх в руки інших , якщо моя ідея безглузда , то дайте відповідь , чому не можна використовувати смугу громадського транспорту , якщо по ній в немає жодного автобуса чи тролейбуса. Все просто замість повної заборони користуватися тою смугою , забовязати водіїв давати в тих смугах дорогу громадському транспорту , якщо буде позитивний результат то впровадити те питання по цілому місту

Категорія

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Станом на 4 червня петицію підписали 512 осіб з 500 необхідних.

Переглянути список

Автор:

ЛОЗОВИЙ ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ

Початок збору підписів:

16 квітня 2020 р.

Оприлюднення відповіді не пізніше:

27 червня 2020 р.