Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 453 громади!
Аргументувати причину збільшення проїзду в Громадському Транспорті
Періодичністю 1 раз в рік піднімається дане питання , але з тих чи інших причин пропускається дуже важливе питання , ціна того питання з тих чи інших джерел становить 3-6 мільйона доларів кожного року .
Я не скажу нічого нового , якщо буду стверджувати , що кожен водій громадського транспорту принаймі приватного АТП повинен здати в касу суму в розмірі 1000 гривень в день , таких автобусів є 240 , отже 240.000 доларів кожного місяця , або 3 мільйона доларів в Рік , не зважаючи на це автопарк не оновлюється , тому причини збільшення вартості я не бачу , більше того не розумію , чому прибуток в 3 мільйона доларів в рік вважається збитковим , Якщо дана питиція буде підтримана , то я Вимагаю відповіді , Куди йде виручка від водіїв маршруток , які кожого дня здають касу в 1000 гривень , також прошу пояснити на яких умовах працюють водії комунальних АТП , та відповідно яку суму грошей вони приносять місту кожного дня , і лише після цього розслідування можете говорити про якесь можливе подорожчення. Станом на сьогодні ситуація наступна , суми в 3 мільйони доларів в рік комусь мало , тому ця група людей хоче 6.000.000 , На мою думку інтереси 750.000 мешканців Львова мають більший пріорітет , ніж 50-70 людей які зацікавленні в збільшені своїх прибутків
Я не скажу нічого нового , якщо буду стверджувати , що кожен водій громадського транспорту принаймі приватного АТП повинен здати в касу суму в розмірі 1000 гривень в день , таких автобусів є 240 , отже 240.000 доларів кожного місяця , або 3 мільйона доларів в Рік , не зважаючи на це автопарк не оновлюється , тому причини збільшення вартості я не бачу , більше того не розумію , чому прибуток в 3 мільйона доларів в рік вважається збитковим , Якщо дана питиція буде підтримана , то я Вимагаю відповіді , Куди йде виручка від водіїв маршруток , які кожого дня здають касу в 1000 гривень , також прошу пояснити на яких умовах працюють водії комунальних АТП , та відповідно яку суму грошей вони приносять місту кожного дня , і лише після цього розслідування можете говорити про якесь можливе подорожчення. Станом на сьогодні ситуація наступна , суми в 3 мільйони доларів в рік комусь мало , тому ця група людей хоче 6.000.000 , На мою думку інтереси 750.000 мешканців Львова мають більший пріорітет , ніж 50-70 людей які зацікавленні в збільшені своїх прибутків
Категорія
ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИСтаном на 19 січня петицію підписали 21 особа з 500 необхідних.