Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 222 громади!

Не повышать стоимость проезда до 7-8 и 8-9 гривен

Как стало недавно известно в СМИ, городская власть в 2019 году намерена повысить стоимость проезда в городском транспорте в два этапа:
- 1 марта 2019 года: трамвай-троллейбус - 7 гривен, коммунальный автобус - 8 гривен;
- 1 августа 2019 года: трамвай-троллейбус - 8 гривен, коммунальный автобус - 9 гривен.
Что получается? Мы снова догоняем Киев по стоимости проезда (на момент создания петиции, 31.01.2019, в киевском троллейбусе стоимость проезда составляла 8 гривен).
Но только вот, если сравнивать, хотя бы, с киевским троллейбусом, то уже возникает некое недоумение. В Киеве пассажиров перевозят около 400 троллейбусов, что ~в 8 раз больше, чем у нас. А ещё в Киеве 44 троллейбусных маршрута, причём они намного длиннее наших, и выпуск там намного больше.
И что же там? Там всё это стоит 8 гривен. А за что, в таком случае, у нас платить те же 8 гривен?
Каждый раз вы, повышая стоимость проезда, говорите, что это нужно для улучшения транспортной инфраструктуры города, но улучшения не сильно заметны, заметно только то, с какой скоростью растёт стоимость проезда.
Почему проблема роста цен за энергоносители ложится на плечи горожан? Неужели в бюджете не хватает денег?
Я понимаю, что было взято 2 кредита у ЕБРР и IFC на троллейбусы и автобусы. Но пока нет ни троллейбусов, ни автобусов, ни даже тендера на них. И не факт, что даже к августу это всё будет. А стоимость проезда уже повышена, несправедливо, правда?
В связи с вышеизложенным требую отказаться от идеи повышения стоимости проезда, или, как компромисс, остановиться на 6 гривнах для электротранспорта и 7 гривнах для коммунального автобуса.

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ


Шановний Кирило Івановичу!

Виконавчим комітетом Маріупольської міської ради була розглянута Ваша електронна петиція «Не повышать стоимость проезда до 7-8 и 8-9 гривен».
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
На сьогоднішній день розроблена і затверджена стратегія розвитку м. Маріуполя «Маріуполь Стратегія 2021», згідно даної стратегії ведеться постійна робота по поліпшенню якості пасажирських перевезень.
Так за період з 2016 р. інвестиції тільки на оновлення рухомого складу КП «МТТУ» склали 237,14 млн грн., придбано 113 од. пасажирського транспорту.
Запущена в роботу Автоматизована система диспетчерського управління Pikas, яка дозволяє стежити за рухом транспорту в режимі реального часу і планувати свої поїздки по місту (2,1 млн грн.). Для підвищення інформативності жителів про прибуття транспорту на зупинки встановлено 50 електронних інформаційних табло і ще близько 25 планується встановити у 2019р, введена в роботу тролейбусна лінія по вул. Купріна.
Також ведеться робота з ЄБРР і IFC з відкриття лінії кредитування на придбання 72 тролейбусів і 64 автобусів, в рамках реалізації даних проектів, місту в якості технічної підтримки від IFC буде розроблена транспортна модель, яка дозволить використовувати рухомий склад максимально ефективно з урахуванням транспортних потреб жителів міста.
Всі ці заходи безпосередньо впливають на виконання показників стратегії «Маріуполь Стратегія 2021», таким чином до 2021 планується досягти такі цільові значення показників як:
1) Збільшити частку муніципального транспорту в загальному обсязі перевезень до 70%
2) Збільшити рівень доступності транспорту для людей з інвалідністю до 30% в загальній кількості транспортних засобів
3) Збільшити рівень задоволеності жителів дорожньої та транспортної інфраструктури до 20%.
Тарифи, що діють на цей час, на проїзд в міському електричному та автомобільному транспорті, затверджені рішенням міської ради у жовтні 2018 року є значно нижчі нормативної собівартості.
За розрахунками підприємства, економічно обґрунтований тариф перевезення одного пасажира, який дає можливість підтримувати інфраструктуру, по електротранспорту складає 11,92 грн., на автотранспорті - 10,82 грн.
Подальший розвиток транспортного комплексу неможливий без збільшення операційних витрат. Збільшення транспортної роботи, оновлення та збільшення парку веде до збільшення витрат на перевезення та утримання інфраструктури. За рахунок збільшення рухомого складу та насичення маршрутів машинами з двозмінними графіками, порівняно з 2015р КП «МТТУ» виконало транспортної роботи на 31% більше: 7,943 млн вкм (2018) проти 6,065 млн вкм (2015), за планами в 2019р збільшити транспортну роботу ще на 31% до 10 млн вкм. Для забезпечення виконання цілей потрібно збільшувати фаховий персонал, але на разі в наявності є тенденція по його відтоку: з початку 2018 року звільнилося 261 працівник КП «МТТУ» різних професій, однією з основних причин звільнення є «низька заробітна плата». На сьогоднішній день є дефіцит кваліфікованого персоналу водіїв, слюсарів. Середня заробітна плата водіїв КП «МТТУ» становить 9,7 тис. грн.
У 2018 році парк рухомого складу оновився ще на 20 трамвайних вагонів та на разі складається переважно з зручніших та комфортних чеських трамвайних вагонів TATRA T3. Для забезпечення працездатного стану рухомого складу виробничі потужності ремонтних майстерень підприємства дозволяють проводити капітальний ремонт трамваїв та тролейбусів. Проте, у зв'язку з недостатністю коштів проводяться тільки середні ремонти рухомого складу та ТО-2.
Невиконання планової кількості ремонтів, через нестачу коштів, приводить до передчасного вибуття рухомого складу з руху, що викликає справедливі нарікання пасажирів.
Згідно з п.1.6. Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 17.11.2009 № 1175, перегляд тарифів повинен здійснюватися у зв'язку із зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності підприємств-перевізників. Також значну питому вагу в формуванні собівартості проїзду мають інфляційні процеси, а саме: зростання цін на енергоносії, запчастини та матеріали на утримування інфраструктури.
Враховуючи усі підвищення вартості матеріалів для обслуговування та ремонту рухомого складу, вартість електроенергії, підвищення мінімальної заробітної плати, виникла необхідність вирівняти вартість на транспортні послуги до економічно обґрунтованих показників.
Статтею 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на транспортні послуги.
У зв'язку з цим, департаментом транспорту та зв’язку міської ради підготовлені проекти рішень щодо підвищення вартості проїзду до 7 грн., у міському електротранспорті та 8 грн., у міських автобусах з 01.03.2019р., та другим етапом - до 8 грн., у міському електротранспорті та 9 грн., у міських автобусах з 01.08.2019р., які будуть розглянуті членами Виконавчого комітету Маріупольської міської ради на засіданні. Отже, якщо члени Виконавчого комітету Маріупольської міської ради ухвалять вищенаведені рішення при голосуванні тоді вартість проїзду у м. Маріуполь може бути змінено.
Додатково повідомляємо, що розвивати міській транспорт без капітальних вкладень не можливо. Враховуючи вищезазначене та обсяг виконаних робіт збільшення вартості проїзду є необхідною мірою для забезпечення населення якісними транспортними послугами.
Висловлюємо Вам подяку за активну громадську позицію, та не байдужість до питань транспортної інфраструктури м. Маріуполь.
Додаток до рішення

Категорія

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Петицію підписали 690 осіб з 250 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Горбунков Кирилл Иванович

Початок збору підписів:

1 лютого 2019 р.

Відповідь дана:

15 лютого 2019 р.