Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 433 громади!

Порядок розгляду електронної петиції, адресованої органам місцевого самоврядування

Електронна петиція - це звернення громадян до органів державної влади та місцевих рад з вимогою розглянути важливе питання чи вирішити проблему.Розгляд електронної петиції може бути ініційований громадянами шляхом збору підписів на офіційному веб-сайті органу влади або на веб-сайті громадського об’єднання. Електронна петиція розглядається у випадку, якщо було зібрано встановлену кількість підписів. Вимоги до кількості підписів, які необхідно зібрати на підтримку електронної петиції та строк збору підписів визначається у статуті територіальної громади, або в окремому положенні про електронні петиції. Громадяни можуть звертатися до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційний веб-сайт органу – стаття 231 ЗУ «Про звернення громадян». Встановлено кількість підписів для підтримки електронної петиції:
від 1000 до 100 000 жителів - не більше ніж 150 підписів;
від 100 000 до 500 000 жителів - не більше ніж 250 підписів;
від 500 000 до 1 000 000 жителів - не більше ніж 500 підписів;
понад 1 000 000 жителів - не більше ніж 1000 підписів.
Звертаюся до керівництва Миколаївської с\р з проханням, розробити типове положення для запровадження е-петиції в Миколаївській с\р, де внести необхідну кількість для підтримки електронної петиції - не більше ніж 150 підписів, на підставі ЗУ України "Про звернення Громадян".

Категорія

ІНШІ

Станом на 15 грудня петицію підписали 5 осіб з 300 необхідних.

Переглянути список

Автор:

ЗАГНІЙ ІННА МИКОЛАЇВНА

Початок збору підписів:

7 жовтня 2024 р.

До кінця збору підписів залишилось: