Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 230 громад!

Улучшение работы водоканала.

Подключение горводоканала к сервису АБОНЕНТИНФО уменьшит очереди в водоканале и сберкассах,выведет передачу показаний водомеров на новый уровень , облегчит работу контролёрам и положит конец неразберихе при сверке. https://www.abonentinfo.com - очень простой и удобный сервис.И не надо писать рекомендательные письма в водоканал.Подключение напрямую зависит от отдела ЖКХ и желания мэра.Может есть смысл подумать о своём городском сервере на котором будут собраны все жизненно важные службы города. В исполкоме есть люди с образованием программистов и кому как не им понимать важность данной петиции.Подумайте о людях.

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Толстих Ю.Ю
(ел.петиція)



На Вашу електронну петицію, адресовану Слов’янській міській раді з питання поліпшення роботи комунального підприємства Слов’янської міської ради «Словміськводоканал», оприлюдненої на офіційному веб-сайті Слов’янської міської ради повідомляємо наступне.
У відповідності з п.18 Порядку розгляду електронної петиції, адресованої Слов’янській міській раді, затвердженого рішенням Слов’янської міської ради від 15.02.2017 №12-ХХ-7, 20.03.2017р. відбулося засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності та міського господарства, до порядку денного якого включено питання підключення КП «Словміськводоканал» до сервісу «АБОНЕНТ ІНФО».
За результатами розгляду питання петиції повідомляємо, що керівництвом КП «Словміськводоканал» прийнято рішення про створення особистого кабінету абонентів підприємства на офіційному веб-сайті КП «Словміськводоканал» - www.slavvoda.dn.ua. Відповідні роботи розпочаті і в червні 2017 запланований запуск «Особистого кабінету абонентів».


Додаток до рішення

Категорія

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Петицію підписали 255 осіб з 250 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Толстых Юрий Юрьевич

Початок збору підписів:

14 грудня 2016 р.

Відповідь дана:

24 березня 2017 р.