Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 217 громад!

Зменшення вартості проїзду, поки не будуть покращені умови проїзду

Кілька років тому вартість проїзду в маршрутних таксі була підвищена до 5 грн з метою покращення умов, але за цей час ситуація не тільки не поліпшилась, а стала набагато гіршою. Немає ніякого бажання сплачувати через декілька причин:
1) Маршрутки в жахливому стані. "Труна на колесах" - то про них.
2) Більшість водіїв не дотримуються ПДР.
3) Цей пункт, особисто мене, бісить найбільше, адже майже кожного разу, стоячи на зупинці, треба чекати на транспорт біля години, хоча на сайті інтервал - 15 хв.
4) Сайт - це окрема тема. Здавалося б, класна штука, дуже зручна, АЛЕ навіщо він потрібен, якщо у найкращому випадку на карті є лише одна маршрутка з навігатором? А ще здається, що транспорт їде на кінцеву на Роменській, аби померти. Бо з тієї зупинки ніхто не виїжджає. Водії, здається, взагалі не знають значення слова "інтервал".
Прошу хоча б просто виправити ті проблеми, що я тут описала, бо користуватися транспортом просто неможливо.
https://www.facebook.com/artem.govorun/videos/2346158705484474/?comment_id=2621165591462180¬if_id=1583068158865786¬if_t=group_comment_follow - щоб ви розуміли у якому стані транспорт.

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

За результатами розгляду електронної петиції «зменшення вартості проїзду, поки не будуть покращені умови проїзду» повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законодавством тарифів на транспортні послуги. Відповідно до статті 10 Закону України «Про автомобільний транспорт», тарифна політика на автомобільному транспорті має сприяти вирішенню таких завдань як забезпечення балансу між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання та забезпечення стабільності, прозорості та прогнозованості тарифів.
Реалізація єдиної тарифної політики передбачає єдину методику розрахунку тарифів за видами перевезень. Зокрема, наразі діє Методика розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затверджена наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 №1175 (далі - Методика). Ця Методика визначає механізм формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування і застосовується органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та автомобільними перевізниками незалежно від їх відомчої підпорядкованості, форми власності та організаційно-правової форми господарювання.
Методика є обов'язковою для застосування під час встановлення регульованого тарифу органами виконавчої влади та місцевого самоврядування на послуги пасажирського автомобільного транспорту.
Відповідно до п. 1.6. Методики перегляд рівня тарифів повинен здійснюватись у зв'язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації Послуг, що не залежать від господарської діяльності Перевізника, в тому числі в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%.
Тариф на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що працюють у звичайному режимі в розмірі 5 гривень був встановлений виконавчим комітетом Сумської міської ради 29.01.2018 року відповідно до звернень перевізників і наданих до них розрахунків, які відповідають Методиці розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 №1175.
Таким чином, з урахуванням наведених вище положень Закону, запропоноване в електронній петиції зменшення вартості проїзду є необгрунтованим, так як не відповідає чинному законодавству і не підтверджене розрахунками, відповідно до діючої Методики.
Що стосується Ваших зауважень щодо «маршруток в жахливому стані» та «не дотримання водіями ПДР» повідомляємо наступне.
Виконавчий комітет Сумської міської ради в особі міського голови Лисенка Олександра Миколайовича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про автомобільний транспорт» уклав з Перевізниками Договір про організацію перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Суми, відповідно до якого Перевізник повинен забезпечити:
- регулярну роботу транспортних засобів на визначеному Договором маршруті (маршрутах);
- проведення контролю технічного та санітарного стану автобусів перед початком роботи;
- випуск на маршрут технічно справних, відповідно обладнаних та укомплектованих транспортних засобів, що відповідають вимогам Законів України «Про дорожній рух» та «Про автомобільний транспорт».
Контроль за дотриманням Перевізником умов Договору здійснюється шляхом проведення перевірок дотримання умов Договору.
Відділ транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг, як контролююча ланка, реагує на будь-які зауваження щодо недоліків роботи міського транспорту, організовує наради з перевізниками міста для спільного вирішення питань пасажирських перевезень.
Відповідно до плану роботи працівниками відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг проводяться перевірки роботи міського пасажирського транспорту (виконання умов договору), та за необхідністю проводяться позачергові перевірки разом з іншими уповноваженими службами: управлінням Укртрансбезпеки у Сумській області та Управління патрульної поліції у м. Суми.
Так, з початку року і до сьогодні відділом транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг було проведено 56 перевірок щодо роботи міського пасажирського транспорту, а саме: технічного та санітарного стану автобусів, дотримання графіків руху та випуску на лінію рухомого складу. За результатами проведених перевірок складено відповідні акти. Згідно з умовами Договору, зазначені акти було направлено суб’єктам господарювання, що здійснюють організацію перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Суми для усунення виявлених порушень та письмового повідомлення про це протягом 10-денного терміну з дня отримання актів.
Таким чином, міська влада зосереджуює багато зусиль, щоб забезпечить належну організацію роботи міського пасажирського транспорту та покращити якість перевезення пасажирів.
Додаток до рішення

Категорія

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Петицію підписали 271 особа з 250 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Кульченко Елизавета Александровна

Початок збору підписів:

2 березня 2020 р.

Відповідь дана:

25 березня 2020 р.