Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 284 громади!
Закриття самовільного проїзду просп.Козацький(зпуск Сумирибгосп)
На підставі Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів поділяються на магістральні дороги (безперервного руху та регульованого руху), магістральні вулиці загальноміського значення (безперервного руху та регульованого руху), магістральні вулиці районного значення, а також вулиці і дороги місцевого значення.
У відповідності до чинної містобудівної документації, а саме генерального плану міста Суми, проспект Козацький та вулиця Проектна № 1 визнані міськими магістральними вулицями (Додаток 1. Карта з умовними позначеннями. Далі - Карта). Основне призначення магістральних вулиць загальноміського значення – забезпечення транспортного зв'язку між віддаленими транспортними районами, а також з центром міста. Для вулиць цієї категорії характерні великі транспортні й пішохідні потоки, що обумовлює необхідність спорудження широкої проїзної частини, тротуарів, велодоріжок/велосмуг.
Відповідно до таблиці 5.10 ДБН В.2.3.5:2018 формою організації велосипедного руху для магістральних вулиць загальноміського значення безперервного та регульованого руху наявною має бути велосипедна чи вело-пішохідна доріжка. У вимогах пункту 6.4.1 ДБН В.2.3.5:2018 зазначено, що на магістральних вулицях (дорогах) загальноміського значення пішохідні переходи та велосипедні переїзди в одному рівні з проїзною частиною, як правило, улаштовуються через вулиці (дороги) на відстані один від одного не менше ніж 300 м. В таблиці 8.1 ДБН В.2.3.5:2018 описано, що матеріалом для покриття магістральних вулиць загальноміського значення має бути асфальтобетон гарячий щільний дрібнозернистий І або ІІ марки; щебенево-мастиковий асфальтобетон. Тип – капітальний. Вимоги щодо природного і штучного освітлення магістральних вулиць (доріг) загальноміського значення викладені у ДБН В.2.5-28:2018. Жодна з вищезазначених вимог не відповідає існуючій ситуації на проспекті Козацькому та вилиці Проектні № 1 Карти, що виключає можливість вважати їх магістральними вулицями загальноміського значення. На вищезазначених вулицях повністю відсутні велосипедні чи вело-пішохідні доріжки, пішохідні переходи, матеріал покриття вулиць не відповідає вищезазначеним нормам. На частині проспекту Козацького та цілком на вулиці Проектна № 1 Карти дорога взагалі без покриття та не має штучного освітлення.
У межах вулиці Проектна № 1 Карти влаштований самовільний проїзд для автомобільного транспорту, який не має комплексу інженерних споруд для безпечного руху транспортних засобів і представляє собою ділянку грунту без покриття. Щодня цим самовільним проїздом користуються легкові та вантажні автомобілі. Транспортні засоби нарізають в грунті самовільного проїзду глибокі колії. Мали місце випадки, коли водії транспортних засобів, рухаючись по самовільному проїзду не справлялися з керуванням, що призводило до небезпеки для учасників руху та понесення матеріальних збитків як власниками транспортних засобів, так і власниками прилеглих територій.
У відповідності до вищевикладеного звертаємося з проханням про закриття самовільного проїзду, який не облаштований відповідно до вимог магістральної вулиці загальноміського значення, наражаючи на небезпеку як пішоходів, так і водіїв транспортних засобів, що здійснюють транзитний рух через зазначений самовільний аварійний проїзд.
У відповідності до чинної містобудівної документації, а саме генерального плану міста Суми, проспект Козацький та вулиця Проектна № 1 визнані міськими магістральними вулицями (Додаток 1. Карта з умовними позначеннями. Далі - Карта). Основне призначення магістральних вулиць загальноміського значення – забезпечення транспортного зв'язку між віддаленими транспортними районами, а також з центром міста. Для вулиць цієї категорії характерні великі транспортні й пішохідні потоки, що обумовлює необхідність спорудження широкої проїзної частини, тротуарів, велодоріжок/велосмуг.
Відповідно до таблиці 5.10 ДБН В.2.3.5:2018 формою організації велосипедного руху для магістральних вулиць загальноміського значення безперервного та регульованого руху наявною має бути велосипедна чи вело-пішохідна доріжка. У вимогах пункту 6.4.1 ДБН В.2.3.5:2018 зазначено, що на магістральних вулицях (дорогах) загальноміського значення пішохідні переходи та велосипедні переїзди в одному рівні з проїзною частиною, як правило, улаштовуються через вулиці (дороги) на відстані один від одного не менше ніж 300 м. В таблиці 8.1 ДБН В.2.3.5:2018 описано, що матеріалом для покриття магістральних вулиць загальноміського значення має бути асфальтобетон гарячий щільний дрібнозернистий І або ІІ марки; щебенево-мастиковий асфальтобетон. Тип – капітальний. Вимоги щодо природного і штучного освітлення магістральних вулиць (доріг) загальноміського значення викладені у ДБН В.2.5-28:2018. Жодна з вищезазначених вимог не відповідає існуючій ситуації на проспекті Козацькому та вилиці Проектні № 1 Карти, що виключає можливість вважати їх магістральними вулицями загальноміського значення. На вищезазначених вулицях повністю відсутні велосипедні чи вело-пішохідні доріжки, пішохідні переходи, матеріал покриття вулиць не відповідає вищезазначеним нормам. На частині проспекту Козацького та цілком на вулиці Проектна № 1 Карти дорога взагалі без покриття та не має штучного освітлення.
У межах вулиці Проектна № 1 Карти влаштований самовільний проїзд для автомобільного транспорту, який не має комплексу інженерних споруд для безпечного руху транспортних засобів і представляє собою ділянку грунту без покриття. Щодня цим самовільним проїздом користуються легкові та вантажні автомобілі. Транспортні засоби нарізають в грунті самовільного проїзду глибокі колії. Мали місце випадки, коли водії транспортних засобів, рухаючись по самовільному проїзду не справлялися з керуванням, що призводило до небезпеки для учасників руху та понесення матеріальних збитків як власниками транспортних засобів, так і власниками прилеглих територій.
У відповідності до вищевикладеного звертаємося з проханням про закриття самовільного проїзду, який не облаштований відповідно до вимог магістральної вулиці загальноміського значення, наражаючи на небезпеку як пішоходів, так і водіїв транспортних засобів, що здійснюють транзитний рух через зазначений самовільний аварійний проїзд.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
За результатами розгляду Вашої електронної петиції «Закриття самовільного проїзду просп. Козацький (зпуск Сумирибгосп)»,
розміщеної на веб-порталі «Єдина система місцевих петицій»
(https://e-dem.in.ua/sumy/Petition/View/2677), повідомляємо наступне.
Рішенням XІІІ сесії Сумської міської ради VIII скликання № 2246-МР від 05 жовтня 2021 року депутатським корпусом Сумської міської ради підтримано запит депутата Сумської міської ради Перепеки І. О. щодо розблокування проїзду по проспекту Козацькому до водойми ПРАТ «Сумирибгосп» та до садівничого кооперативу «Авіатор».
Крім того варто зазначити, що виконання робіт з внесення змін до організації дорожнього руху можливе лише за умови наявності відповідного проєкту організації дорожнього руху, погодженого відділом превентивної діяльності ГУ Національної поліції у Сумській області.
Враховуючи вищевикладене та зважаючи на та той факт, що відповідно до генерального плану міста Суми проспект Козацький визнано магістральною вулицею, основним призначенням якої є забезпечення транспортного зв’язку між віддаленими транспортними районами, Управління патрульної поліції в Сумській області Департаменту патрульної поліції вважає недоцільним запровадження запропонованих Вами заходів.
розміщеної на веб-порталі «Єдина система місцевих петицій»
(https://e-dem.in.ua/sumy/Petition/View/2677), повідомляємо наступне.
Рішенням XІІІ сесії Сумської міської ради VIII скликання № 2246-МР від 05 жовтня 2021 року депутатським корпусом Сумської міської ради підтримано запит депутата Сумської міської ради Перепеки І. О. щодо розблокування проїзду по проспекту Козацькому до водойми ПРАТ «Сумирибгосп» та до садівничого кооперативу «Авіатор».
Крім того варто зазначити, що виконання робіт з внесення змін до організації дорожнього руху можливе лише за умови наявності відповідного проєкту організації дорожнього руху, погодженого відділом превентивної діяльності ГУ Національної поліції у Сумській області.
Враховуючи вищевикладене та зважаючи на та той факт, що відповідно до генерального плану міста Суми проспект Козацький визнано магістральною вулицею, основним призначенням якої є забезпечення транспортного зв’язку між віддаленими транспортними районами, Управління патрульної поліції в Сумській області Департаменту патрульної поліції вважає недоцільним запровадження запропонованих Вами заходів.
Категорія
БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВОПетицію підписали 252 особи з 250 необхідних.