Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 425 громад!
Покращення комунального транспорту
Петиція до Сумської міської ради щодо покращення комунального транспорту
Шановні члени Сумської міської ради!
Ми, мешканці міста Суми, звертаємося до Вас із проханням негайно вирішити проблеми, які стосуються комунального транспорту. Наразі транспортна система міста має ряд критичних недоліків, що створюють значні незручності для мешканців.
По-перше, деякі маршрути мають задовгий інтервал руху, що становить 50 хв., а іноді перевищує цей показник, це є надкритичною цифрою і призводить до того, що платники податків не можуть вчасно доїхати до місця роботи та по своїх справах, а це зменшує пасажиропотік у комунальному транспорті. Для комфортного користування послугами КП СМР ‘Електроавтотранс” потрібні інтервали руху не більше ніж 5-10 хвилин.
По-друге, просимо поступово виводити приватних перевізників з ринку та заміняти їх комунальним транспортом. На нашу думку, це дозволить вивести КП СМР ‘Електроавтотранс” на прибутковий рівень доходів і звільнить місто від дотацій в останнє. Багато клієнтів приватного транспорту поступово пересідатимуть на комунальний, збільшуючи при цьому прибутки КП. Також нас як мешканців міста турбує фактор можливості корупційних схем між приватними перевізниками та СМР, оскільки приватним перевізникам вигідно сповільнювати розвиток КП, щоб останнє не забирало в них пасажирів. Тож приватні перевізники потенційно можуть вступати в змову з членами СМР та КП СМР “Електроавтотранс”, щоб створити такі умови, за яких пасажири не хотіли б чи не мали б змоги користуватись послугами КП. Наші занепокоєння не є безпідставними: дивною є ситуація, коли КП СМР “Електроавтотранс” має достатню кість транспорту, але вони не випускають його на маршрути, щоб зменшити інтервал руху. Також містяни не розуміють, чому СМР не розірвала контракти з приватними перевізниками через численні порушення з боку останніх, до прикладу, за умовами конкурсу ще у 2017 році старі «Рути» приватні перевізники мали замінити на середні або великі автобуси. Умови договору й сьогодні, 06.11.2024 р., не було виконано, то чому ж посадовці належним чином не реагували на це 10 років та досі не вживають жодних заходів. Просимо вас провести службове розслідування через цей та інші подібні курйози. Нині містяни вимушені користуватись приватним транспортом з неоновленим автопарком, машини якого розвалюються на ходу, спричиняючи ДТП, маршрутки повністю взяті корозією, занедбані, брудні та викликають естетичну огиду, псуючи вигляд міста, також в салоні цього приватного транспорту не зручно пересуватись через його вузькість та непристосованість для перевезення дитячих візочків та людей на кріслах колісних. Натомість тролейбуси та автобуси КП СМР “Електроавтотранс” широкі, зручні, пристосовані для потреб різних верств населення та викликають естетичне задоволення. Тож ми як мешканці нашого міста просимо та вимагаємо поступово, але форсовано виводити приватних перевізників з ринку та заміняти їх комунальними маршрутами.
По-третє, занепокоєння викликає транспорт, переданий як гуманітарна допомога КП ще 04.09.2023. Польща передала автобуси нашому місту, очільник КП “Електроавтотранс” в інтерв'ю телекомпанії “СТС” пообіцяв, що автобуси пустять на рейси у грудні 2023 р. Невдовзі настане грудень 2024 р, а містяни так і не бачили цих машин на маршрутах. Просимо вас розібратись із цією ситуацією, доповісти містянам, де був та що робив цей транспорт за весь період від моменту передачі, коли він почне курсувати на рейсах КП, та покарати винних.
Також викликають питання тролейбуси, куплені за кредитні кошти, що мають кондиціонери. Але мало хто бачив, як вони працюють. За ці додаткові системи ми як платники податків заплатили більше грошей. І місто віддаватиме кредит наступні 22 роки за функції, які не використовуються. Також з транспорту кудись зник wi-fi. Викликають занепокоєння і гучномовці, що оголошують зупинки занадто тихо, а іноді взагалі не працюють. Просимо вас виправити цю ситуацію.
По-п'яте, просимо пояснити, чому, транспорт часто не відстежується онлайн.
По-шосте, просимо зробити безкоштовним проїзд для здобувачів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, як у більшості міст нашої країни. Також просимо розглянути можливість безоплатного проїзду для медиків (що працюють в державних закладах) та працівників освіти (що працюють в державних закладах).
По-сьоме, просимо переробити квиткову систему, адже існує багато куточків міста, що не сполучаються одним маршрутом, внаслідок чого містянам доводиться робити пересадки і витрачати зайвий раз кошти (нагадаємо, що 8 червня 2024 р Уряд ухвалив Бюджетну декларацію на 2025 - 2027 роки, що передбачає заморожування соціальних стандартів).
Відповідаючи на нашу петицію, просимо не виправдовуватися воєнним станом та дефіцитом бюджету, адже усі ми бачили активні ремонтні роботи доріг та бачимо, куди витрачаються бюджетні кошти, тому впевнені, що на комунальний транспорт фінансування знайдеться.
Шановні члени Сумської міської ради!
Ми, мешканці міста Суми, звертаємося до Вас із проханням негайно вирішити проблеми, які стосуються комунального транспорту. Наразі транспортна система міста має ряд критичних недоліків, що створюють значні незручності для мешканців.
По-перше, деякі маршрути мають задовгий інтервал руху, що становить 50 хв., а іноді перевищує цей показник, це є надкритичною цифрою і призводить до того, що платники податків не можуть вчасно доїхати до місця роботи та по своїх справах, а це зменшує пасажиропотік у комунальному транспорті. Для комфортного користування послугами КП СМР ‘Електроавтотранс” потрібні інтервали руху не більше ніж 5-10 хвилин.
По-друге, просимо поступово виводити приватних перевізників з ринку та заміняти їх комунальним транспортом. На нашу думку, це дозволить вивести КП СМР ‘Електроавтотранс” на прибутковий рівень доходів і звільнить місто від дотацій в останнє. Багато клієнтів приватного транспорту поступово пересідатимуть на комунальний, збільшуючи при цьому прибутки КП. Також нас як мешканців міста турбує фактор можливості корупційних схем між приватними перевізниками та СМР, оскільки приватним перевізникам вигідно сповільнювати розвиток КП, щоб останнє не забирало в них пасажирів. Тож приватні перевізники потенційно можуть вступати в змову з членами СМР та КП СМР “Електроавтотранс”, щоб створити такі умови, за яких пасажири не хотіли б чи не мали б змоги користуватись послугами КП. Наші занепокоєння не є безпідставними: дивною є ситуація, коли КП СМР “Електроавтотранс” має достатню кість транспорту, але вони не випускають його на маршрути, щоб зменшити інтервал руху. Також містяни не розуміють, чому СМР не розірвала контракти з приватними перевізниками через численні порушення з боку останніх, до прикладу, за умовами конкурсу ще у 2017 році старі «Рути» приватні перевізники мали замінити на середні або великі автобуси. Умови договору й сьогодні, 06.11.2024 р., не було виконано, то чому ж посадовці належним чином не реагували на це 10 років та досі не вживають жодних заходів. Просимо вас провести службове розслідування через цей та інші подібні курйози. Нині містяни вимушені користуватись приватним транспортом з неоновленим автопарком, машини якого розвалюються на ходу, спричиняючи ДТП, маршрутки повністю взяті корозією, занедбані, брудні та викликають естетичну огиду, псуючи вигляд міста, також в салоні цього приватного транспорту не зручно пересуватись через його вузькість та непристосованість для перевезення дитячих візочків та людей на кріслах колісних. Натомість тролейбуси та автобуси КП СМР “Електроавтотранс” широкі, зручні, пристосовані для потреб різних верств населення та викликають естетичне задоволення. Тож ми як мешканці нашого міста просимо та вимагаємо поступово, але форсовано виводити приватних перевізників з ринку та заміняти їх комунальними маршрутами.
По-третє, занепокоєння викликає транспорт, переданий як гуманітарна допомога КП ще 04.09.2023. Польща передала автобуси нашому місту, очільник КП “Електроавтотранс” в інтерв'ю телекомпанії “СТС” пообіцяв, що автобуси пустять на рейси у грудні 2023 р. Невдовзі настане грудень 2024 р, а містяни так і не бачили цих машин на маршрутах. Просимо вас розібратись із цією ситуацією, доповісти містянам, де був та що робив цей транспорт за весь період від моменту передачі, коли він почне курсувати на рейсах КП, та покарати винних.
Також викликають питання тролейбуси, куплені за кредитні кошти, що мають кондиціонери. Але мало хто бачив, як вони працюють. За ці додаткові системи ми як платники податків заплатили більше грошей. І місто віддаватиме кредит наступні 22 роки за функції, які не використовуються. Також з транспорту кудись зник wi-fi. Викликають занепокоєння і гучномовці, що оголошують зупинки занадто тихо, а іноді взагалі не працюють. Просимо вас виправити цю ситуацію.
По-п'яте, просимо пояснити, чому, транспорт часто не відстежується онлайн.
По-шосте, просимо зробити безкоштовним проїзд для здобувачів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, як у більшості міст нашої країни. Також просимо розглянути можливість безоплатного проїзду для медиків (що працюють в державних закладах) та працівників освіти (що працюють в державних закладах).
По-сьоме, просимо переробити квиткову систему, адже існує багато куточків міста, що не сполучаються одним маршрутом, внаслідок чого містянам доводиться робити пересадки і витрачати зайвий раз кошти (нагадаємо, що 8 червня 2024 р Уряд ухвалив Бюджетну декларацію на 2025 - 2027 роки, що передбачає заморожування соціальних стандартів).
Відповідаючи на нашу петицію, просимо не виправдовуватися воєнним станом та дефіцитом бюджету, адже усі ми бачили активні ремонтні роботи доріг та бачимо, куди витрачаються бюджетні кошти, тому впевнені, що на комунальний транспорт фінансування знайдеться.
Категорія
БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВОСтаном на 5 грудня петицію підписали 45 осіб з 250 необхідних.