Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 229 громад!

Створення ТМР рішення про відкодування коштів в бюджет міста за довготривале користування транспортними мережами міста.

Дуже часто в Тернополі ведуться ремонтні і будівельні роботи різними державними і приватними субєктами, які псують асфальтне чи інше покриття автомобільних доріг, тротуарів і пішохідних зон. Самі ремонти робляться за короткі строки, а пошкоджене дорожнє полотно залишається у зруйнованому вигляді місяцями, а деколи і роками. Такі роботи часто проводить Тернопільводоканал та різні будівельні компанії, які проводять комунікації до своіх об"єктів. Найчастіше ями, що утворюються після будівельно-монтажних чи ремонтних робіт засипають щебенем, який після короткого часу просідає, а також є небезпечним, так як під тиском автомобільних шин може розлітатися на велику відстань пошкоджуючи автомобілі чи наносячи ушкодження дорослим людям і дітям. Недавній випадок, свідком якого я був особисто, коли на виритій ямі у дворі на вул. Вербицького 7, яка була вирита у капітально відремонтованому дворі і засипана щебенем, дрібний камінь з під колеса автомобіля вилетів на тротуар і пролетів поряд з дитячим візком у якому, на щастя, не було дитини чи недавній випадок з летальним результатом коли чоловік впав у вириту водоканалом яму, внаслідок чого помер від отриманих травм. Таких незакінчених об'єктів в Тернополі безліч.

Що пропонується?
1. Створити та проголосувати рішення, яке б дозволяло стягувати орендну плату за використання землі під час ремонту чи будівництва, що є частиною траспортної мережі міста (дороги, міжбудинкові проїзди, а також тротуари і пішохідні доріжки) субєктом , яка не належить йому за договором оренди чи будь яким іншим документом, який дає право використання цієї землі у власних цілях. Орендну плату нараховувати починаючи з другого дня від моменту коли початок робіт був зафіксований офіційними документами чи фактичного початку робіт зафіксованими фотовідеофіксацією. Також понні бути враховані квадртні метри зайняті будматеріалами чи відходами будівництва, що займали територію більше однієї доби.

2. Створити та проголосувати рішення, яке б дозволяло стягувати пеню за неусунення пошкодження (повернення до початкового стану) наслідків ремонту чи будівництва, яка є частиною траспортної мережі міста (дороги, міжбудинкові проїзди, а також тротуари і пішохідні доріжки) субєктом , що не належить йому за договором оренди чи будь яким іншим документом, який дає право використання цієї землі у власних цілях. (Там де був афальт - повинно бути заасфальтовано, де була бруківка, повинна бути встановлена бруківка)

3. Якщо субєкт немає можливості ліквідувати наслідки своєї роботи власними силами, він повинен оплатити цю роботу компанії, яка має можливості і відповідні дозволи на проведення таких ремонтних робіт.

4. ТМР визначити розмір орендноі плати чи пені за 1м.кв. відповідно до якого буде розраховуватися сума відшкодування. Сума орендноі плати чи пені буде розраховуватися за формулою де:
Х - загальна сума відшкодування;
A - кількість днів, яку триває ремонт чи будівництво та ліквідація наслідків ремонту чи будівництва, що здійснювалося субєктом;
N - кількість кватратних метрів, яка використовується субєктом чи була пошкоджена його діяльністю.
С - сума за 1м.кв. (ця сума може варіюватися в залежності від того якоі важливості використовувана земля. Автомобільна дорога дорожче тротуар дешевше)
Формула матиме вигляд: Х = (А-1)*N*C;
Мною пропонується встановити суму за 1м.кв.:
- для автомобільних доріг 5 прожиткових мінімумів;
- для пішохідних доріжок і тротарів 3 прожиткових мінімумів;

5. Для фіксації цієї норми залучити муніципальну поліцію.

Для кого будуть діяти ці норми?
Дані норми і тарифи будуть діяти для всіх суб'єктів господарювання незалежно від видів та організаційно-правових форм, що будуть використовувити землю, яка належить до компетенції ТМР.

Що дасть таке нововведення?
Таке нововведення дозволить:
- пришвидшити темпи проведення будівельно-ремонтних робіт;
- Покращить якість проведення ремонтних робіт, так як за неякісний ремонт, через який знадобиться повторне втручання, доведеться платити знову;
- наповнить бюджет міста;
- зробить життя в місті більш комфортним і безпечнішим.

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

На Вашу петицію «Створення ТМР рішення про відшкодування коштів в бюджет міста за довготривале користування транспортних мереж міста» від 03.03.2019р. інформуємо, що питання здійснення порушення об’єктів благоустрою, пов’язані з проведенням земляних та/або ремонтних робіт юридичними особами та фізичними особами – підприємцями врегульовані Порядком видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів у м. Тернополі, затвердженим рішенням міської ради від 28.11.2014р. № 6/53/14 та Правилами благоустрою м.Тернополя, затвердженими рішенням міської ради від 19.05.2011р. № 6/8/20 (далі Правила).
Згідно згаданих Правил:
- «Особа, якій видано дозвіл, зобов’язана власними силами привести об’єкт благоустрою у належний стан після закінчення проведення земляних та/або ремонтних робіт протягом 10 днів (для комунальних підприємств, установ, організації - 20 днів) або може у випадках, передбачених пунктом 2 частини другої статті 19 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», сплатити його відновну вартість, а у разі порушення встановленого терміну приведення у належний стан (відновлення) об’єкта благоустрою сплатити балансоутримувачу кошти в сумі 1 700грн. (для комунальних підприємств, установ, організації – 850грн.) за кожен день порушення (крім випадків проведення робіт з усунення наслідків аварій в період з 15 листопада по 15 березня).».
- «Після закінчення робіт і відновленні зруйнованих елементів благоустрою, юридична особа або фізична особа - підприємець повинна запросити представників відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради та інших зацікавлених організацій для огляду і прийняття робіт по відновленню елементів благоустрою.
Всі юридичні особи та фізичні особи - підприємці, які проводять земляні та/або ремонтні роботи на території міста, відновлюють зруйновані об’єкти благоустрою за власні кошти.
Відновлення пошкоджених об’єктів благоустрою повинно виконуватись в найкоротші терміни після закінчення проведення земляних та/або ремонтних робіт.».
- «Самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів здійснюється міською радою, в особі управління муніципальної поліції Тернопільської міської ради, підприємствами, які обслуговують житловий фонд міста.».
- «Відповідальність за відновлення об’єктів благоустрою після закінчення робіт з усунення наслідків аварій несуть юридичні особи та фізичні особи - підприємці, які їх проводили.».
- та ін.
Одночасно зазначаємо, що діючий Порядок формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011р. № 869, не передбачає включення у структуру тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води витрат на відновлення зруйнованих об’єктів благоустрою, які утворилися внаслідок проведення робіт з усунення наслідків аварій. В бюджеті м.Тернополя (громади) на 2019 рік передбачено кошти для відновлення місць розкопів проведених комунальним підприємством теплових мереж «Тернопільміськтеплокомуненерго» Тернопільської міської ради.
Також, інформуємо, що між управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології та переможцем процедури закупівлі ФОП Швайкою В.Д. укладено договір на надання послуг з поточного ремонту - ліквідація місць розкопок на тротуарах, дворових дорогах та прибудинкових територіях в місті Тернополі. На сьогоднішній день послуги надаються.

Додаток до рішення

Категорія

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

Станом на 15 травня петицію підписали 10 осіб з 300 необхідних.

Переглянути список

Автор:

БУДЗІНСЬКИЙ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Дата створення:

3 березня 2019 р.