Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 309 громад!
Про зміни в автобусних маршрутах №18, №1А, №37 та тролейбусних маршрутах №1 та №5
В грудні 2020 року було введено новий автобусний маршрут №37, який майже повністю ідентичний до нинішнього тролейбусного маршруту №1 (Маршрут проходження: Ринок-Довженка), однак на відміну від останнього, наявний заїзд на Овочевий ринок, крім того, він курсує лише в міжпік. За таких умов навряд чи обидва ці маршрути проіснують довго. Окрім цього, після вкорочення тролейбусного маршруту до Ринку в 2019 році, багато тернополян були незадоволені, що "одиничка" до м-ну Дружба не їздитиме.
Варто зазначити, що на даному тролейбусному маршруті наразі працює 2 машини.
Враховуючи те, що автобусний маршрут виконує заїзди до Овочевого ринку, пропоную його залишити, аби не викликати у тернополян незручностей у добиранні, а натомість:
1) Відновити тролейбусний маршрут №1, яким він був спочатку, тобто Винниченка-Слівенська, а також збільшити його випуск до колишніх 4-5 машин. За можливості поновити і тодішній час роботи даного маршруту.
2) Щоб уникнути дублювання з автобусним маршрутом №1А, пропоную або зменшити кількість машин на маршруті до 2-4, або ліквідувати взагалі.
3) Оскільки після поновлення тролейбусного маршруту №1 заїзд на Довженка зникне, пропоную відновити рейси тролейбусного маршруту №5 до цієї ж вулиці. На відміну від Дружби, БАМ прямого сполучення з Довженка не має.
4) Перевести автобусний маршрут №18 у комунальну вартість - для нього взяти всі діючі низькопідлогові автобуси з маршрутів №1А, а також і резервні (недіючі).
Чому потрібно зробити автобусний маршрут №18 комунальним?
а) Великі інтервали руху після 18:00-19:00 і завчасні з'їзди з маршруту.
б) Даний автобусний маршрут є найдовшим в Тернополі.
в) Охоплення одразу декількох мікрорайонів: Центр, Східний, БАМ, Аляска і селища міського типу Великої Березовиці.
г) Раніше практикувався запуск першого з новоприбулих низькопідлогових автобусів на маршрут №18, але його менш ніж за місяць передали в комунальну власність.
Варто зазначити, що на даному тролейбусному маршруті наразі працює 2 машини.
Враховуючи те, що автобусний маршрут виконує заїзди до Овочевого ринку, пропоную його залишити, аби не викликати у тернополян незручностей у добиранні, а натомість:
1) Відновити тролейбусний маршрут №1, яким він був спочатку, тобто Винниченка-Слівенська, а також збільшити його випуск до колишніх 4-5 машин. За можливості поновити і тодішній час роботи даного маршруту.
2) Щоб уникнути дублювання з автобусним маршрутом №1А, пропоную або зменшити кількість машин на маршруті до 2-4, або ліквідувати взагалі.
3) Оскільки після поновлення тролейбусного маршруту №1 заїзд на Довженка зникне, пропоную відновити рейси тролейбусного маршруту №5 до цієї ж вулиці. На відміну від Дружби, БАМ прямого сполучення з Довженка не має.
4) Перевести автобусний маршрут №18 у комунальну вартість - для нього взяти всі діючі низькопідлогові автобуси з маршрутів №1А, а також і резервні (недіючі).
Чому потрібно зробити автобусний маршрут №18 комунальним?
а) Великі інтервали руху після 18:00-19:00 і завчасні з'їзди з маршруту.
б) Даний автобусний маршрут є найдовшим в Тернополі.
в) Охоплення одразу декількох мікрорайонів: Центр, Східний, БАМ, Аляска і селища міського типу Великої Березовиці.
г) Раніше практикувався запуск першого з новоприбулих низькопідлогових автобусів на маршрут №18, але його менш ніж за місяць передали в комунальну власність.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Запропоновану Вами петицію на тему "Про зміни в автобусних маршрутах №18, №1А, №37 та тролейбусних маршрутах №1 та №5", котра не набрала необхідної кількості голосів підтримки, розглянуто.
Інформуємо, що в місті Тернополі представництвом німецької компанії «Dornier Consulting International GmbH» в Україні було проведено обстеження пасажиропотоку на маршрутах міського громадського транспорту загального користування та надані
рекомендації щодо оптимізації маршрутної мережі. У лютому 2020 року оновлена маршрутна мережа, з урахуванням згаданих рекомендацій, була затверджена виконавчим комітетом Тернопільської міської ради та впроваджена з 25.05.2020.
Переважна більшість користувачів громадського транспорту задоволена внесеними змінами в маршрутну мережу.
Також інформуємо, що першочергово автобусний маршрут №37 виконує основну функцію: забезпечує сполучення овочевого ринку з масивом "Східний", зокрема вул.Протасевича та просп. С.Бандери.
Після надходження нових автобусів, комунальному підприємству "Міськавтотранс", рекомендовано, першочергово, здійснити заміну транспортних засобів на нові автобуси більшої вмістимості, в тому числі тих, які працюють на маршруті № 18.
Міський голова С.В. Надал
Інформуємо, що в місті Тернополі представництвом німецької компанії «Dornier Consulting International GmbH» в Україні було проведено обстеження пасажиропотоку на маршрутах міського громадського транспорту загального користування та надані
рекомендації щодо оптимізації маршрутної мережі. У лютому 2020 року оновлена маршрутна мережа, з урахуванням згаданих рекомендацій, була затверджена виконавчим комітетом Тернопільської міської ради та впроваджена з 25.05.2020.
Переважна більшість користувачів громадського транспорту задоволена внесеними змінами в маршрутну мережу.
Також інформуємо, що першочергово автобусний маршрут №37 виконує основну функцію: забезпечує сполучення овочевого ринку з масивом "Східний", зокрема вул.Протасевича та просп. С.Бандери.
Після надходження нових автобусів, комунальному підприємству "Міськавтотранс", рекомендовано, першочергово, здійснити заміну транспортних засобів на нові автобуси більшої вмістимості, в тому числі тих, які працюють на маршруті № 18.
Міський голова С.В. Надал
Категорія
ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИСтаном на 21 вересня петицію підписали 2 особи з 300 необхідних.