Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 370 громад!

Призупинення будь-яких втручань на набережній Незалежності

Вимагаємо зупинити будь-яке втручання до набережної Незалежності до вирішення вказаних нижче питань:


1. Вимагаємо призупинити будь-яке втручання до набережної Незалежності до отримання відповідних погоджень.


Проект капітального ремонту не був погоджений з органами охорони культурної спадщини відповідно до чинного законодавства України та не пройшов відповідного експертного оцінювання та громадського обговорення. Проект капітального ремонту повторює те саме зонування, яке було заплановане в 30-их роках, коли набережною Незалежності проходила проїжджа частина. Зараз потреби і функції набережної змінилися, нею не їздять машини, однак потік пішоходів, велосипедистів, значно зріс. Оскільки проект не враховує збільшення кількості вказаних користувачів, вимагаємо провести детальне наукове дослідження цього міського простору і запланувати відновлення цього історичного ареалу зі зміною функціональності та збереженням властивостей, які є предметом охорони культурної спадщини. Вважаємо, що непрозорий підхід до проектування ставить під загрозу можливість внесення історичного ареалу Малий Галагов, частиною якого є й набережна Незалежності, до Списку культурної спадщини ЮНЕСКО.


2. Вимагаємо включити додаткові критерії для вибору виконавця робіт, скасувавши поточні результати тендеру.


Тендер на виконання робіт виграв виконавець, за яким вже тягнеться низка кримінальних справ, пов’язаних з розкраданням бюджетних коштів. Крім того, цей виконавець вже показав низький рівень якості робіт (в тому числі й пошкодження дерев) та недотримання термінів виконання на інших об’єктах в Ужгороді. Дозволяти таким підрядникам нищити найулюбленіший громадський простір ужгородців – це злочин.


3. Вимагаємо включити в технічне завдання на розробку проекту відновлення набережної Незалежності додатковий план заходів зі збереження зелених насаджень.

Набережна Незалежності є пам'яткою садово-паркового мистецтва місцевого значення "Алея лип на набережній річки Уж". Негативний досвід роботи вказаного виконавця і відсутність контролю з боку міської влади показує, як нищяться дерева під час ремонтів. Вважаємо недопустимим пошкодження дерев у цій частині міста. А тому вимагаємо розробити додатковий план заходів, який передбачатиме проекті роботи, що будуть спрямовані на захист дерев на набережній Незалежності.

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Станом на 31 серпня дана електронна петиція щодо «Призупинення будь-яких втручань на набережній Незалежності» зібрала 262 голосів з необхідних 250 голосі та прийнята до розгляду.

Л. ЛІВАК
lyudisha@gmail.com


Шановна Людмила Вікторівна!

Ужгородська міська рада в особі виконавчих органів міської ради, розглянула електронну петицію до влади м. Ужгород від 31.08.2018 року №2018-2-ПТЦ щодо призупинення будь-яких втручань на набережній Незалежності та інформує про наступне.
У відповідності до Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 року № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою та населених пунктів» (зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства № 94 (z1098-07) від 24.07.2007 року) до капітального ремонту об’єктів благоустрою населених пунктів належать роботи, що спрямовані на відновлення їх експлуатаційних характеристик, збільшення міцності та несучої здатності конструктивних елементів. Відповідно до пункту 2.6 даного Наказу, роботи з капітального ремонту об’єктів благоустрою населених пунктів проводяться за наявності проектно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту щодо розгляду проектно-кошторисної документації. Згідно п.2.7. Наказу, тривалість капітального ремонту визначається проектно-кошторисною документацією та графіком проведення робіт. Графік проведення робіт затверджує балансоутримувач.
У відповідності до чинного законодавства, на виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо удосконалення містобудівної діяльності», враховуючи ч.2 ст.34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», КМУ прийняв постанову від 07.06.2017 року № 406 про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. Враховуючи п. 9 даного Переліку, затвердженого постановою КМУ від 07.06.2017 року №406 визначено роботи, з відновлення елементів благоустрою, визначених Законом України «Про благоустрій населених пунктів».
Крім того, повідомляємо, що рішенням Закарпатської обласної ради від 18.11.1969 року № 414, у межах наб. Незалежності оголошено парк-пам’ятку садово-паркового мистецтва місцевого значення «Липова алея». Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про природно-заповідний фонд» парки-пам’ятки садово-паркового мистецтва класифікуються як штучно створені об’єкти природно-заповідного фонду (далі -ПЗФ).
На виконання чинних нормативно-правових актів у сфері охорони навколишнього середовища, Ужгородською міською радою в особі департаменту міського господарства Ужгородської міської ради на об’єкт ПЗФ, загальною площею 1 га, оформлено охоронне зобов’язання (зареєстроване в Держуправлінні за № 25) та Положення про об’єкт ПЗФ «Липова Алея», що затверджено Наказом Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Закарпатській області від 10.10.2012 року № 65, згідно якого, зокрема, підлягає збереженню 202 зелені насадження, в т.ч. 191 дерево породи липа. Так в межу охоронного об’єкту входить зелена зона обмежена бордюрним каменем під насадженнями липи та простір від бордюру в бік ухилу р. Уж, загальною площею 1 га. Додатково повідомляємо, що охоронну зону об’єкту ПЗФ «Липова Алея» не встановлено.
Згідно розробленої проектно-кошторисної документації, роботи з Капітального ремонту наб. Незалежності у м. Ужгороді передбачено провести поза межею об’єкту природно-заповідного фонду (площею 1га), капітальний ремонт буде проводитися в існуючих межах елементів благоустрою. Проектно-кошторисна документація складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва». Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП». Експертний звіт №38-0907-18/ЕП/КШ від 13 липня 2018 року.
Відтак, чинним законодавством не передбачено отримання інших документів дозвільного характеру та погоджень, окрім наявних.
Статтею 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
– наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
– наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
– наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для закупівлі робіт з Капітального ремонту наб. Незалежності у м. Ужгород замовником розроблено тендерну документацію, яка містить вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 та вимоги, встановлені статтею 17 Закону.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Процедура закупівлі вважається завершеною з моменту укладення договору підряду. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом «Про публічні закупівлі». Порядок внесення змін та розірвання господарських договорів, врегульовано статтею 188 Господарського кодексу України.
Договір підряду укладено 29.08.2018 року. Відповідно до статті 525 Цивільного кодексу України та частиною першої статті 188 Господарського кодексу України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається.
В силу вимого частини 1, 3 статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін або в судовому порядку.

З повагою,

Міський голова Б. АНДРІЇВ


Володимир Бабидорич 614190
Олег Боршовський 617103
Віталій Пекар 617141
Додаток до рішення

Категорія

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

Петицію підписали 387 осіб з 250 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Лівак Людмила Вікторівна

Початок збору підписів:

30 серпня 2018 р.

Відповідь дана:

17 вересня 2018 р.