Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 453 громади!
Казковому Яру (Діденцеве провалля) бути у складі Ландшафтного заказника місцевого значення «Казковий Яр»
Результатом розгляду адресованої до Васильківської міської ради електронної петиції «Про заборону будівництва промислового об’єкту – асфальтного заводу на околиці села Велика Бугаївка неподалік території відомої як Казковий Яр» є відповідь Васильківської міської ради, що викладена у листі від 24.03.2023 року №КО-66/09.02-06 (ознайомитись з текстом петиції та відповіддю на неї органу місцевого самоврядування можна за посиланням https://petition.e-dem.ua/vasylkiv/Petition/View/137). В даному листі зокрема йдеться: «Звертаємо увагу, що Васильківська міська рада завжди відстоює інтереси громади в тому числі стоїть на захисті екологічних прав громадян, а тому ми повністю підтримуємо створення Ландшафтного заказника місцевого значення «Казковий Яр» на земельній ділянці площею 169.6472 га, розташованої на захід від села Велика Бугаївка на території Васильківської міської територіальної громади Обухівського району Київської області, без вилучення земельної ділянки з комунальної власності громади. В зв’язку з цим Васильківська міська рада звернулась до голови Київської обласної ради та директора Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації з підтримкою відповідного рішення про створення Ландшафтного заказника місцевого значення «Казковий Яр»».
Все б здавалося добре, але з невідомих причин сам Казковий Яр (Діденцеве провалля), що завдяки своїй популярності і спонукав до створення заказника з однойменною назвою, помилково не ввійшов до його складу!!! Уявіть собі Васильківську міську територіальну громаду без м. Василькова! Такого і в принципі не може та й не повинно бути! Це не теорема - це аксіома!
Враховуючи все вище викладене, Васильківська міська рада вкотре може довести громаді як вона відстоює її інтереси, а тому як розпорядник земель має терміново вжити невідкладних та дієвих заходів аби виправити це непорозуміння, а саме: погодити та спонукати відповідні органи, установи та організації до зміни меж та збільшення площі Ландшафтного заказника місцевого значення «Казковий Яр» з 169,6472 га до 214,9988 га, шляхом включення до його складу 13 земельних ділянок загальною площею 45,3516 га з наступними кадастровими номерами: 3221480501:01:057:0008, 3221480501:01:057:0009, 3221480501:01:057:0010, 3221480501:01:057:0011, 3221480501:01:057:0012, 3221480501:01:057:0013, 3221480501:01:057:0014, 3221480501:01:057:0015, 3221480501:01:057:0016, 3221480501:01:057:0017, 3221480501:01:057:0018, 3221480501:01:057:0019, 3221480501:01:057:0021 без вилучення їх з комунальної власності громади (схема місця розташування земельних ділянок додається).
Варто також звернути увагу на те, що Ландшафтний заказник місцевого значення «Казковий Яр» знаходиться не на захід від села Велика Бугаївка на території Васильківської міської територіальної громади Обухівського району Київської області, а безпосередньо в межах села, а точніше в західній частині села Велика Бугаївка на території Васильківської міської територіальної громади Обухівського району Київської області. Так буде коректно і правильно.
Разом зробимо громаду кращою!
Все б здавалося добре, але з невідомих причин сам Казковий Яр (Діденцеве провалля), що завдяки своїй популярності і спонукав до створення заказника з однойменною назвою, помилково не ввійшов до його складу!!! Уявіть собі Васильківську міську територіальну громаду без м. Василькова! Такого і в принципі не може та й не повинно бути! Це не теорема - це аксіома!
Враховуючи все вище викладене, Васильківська міська рада вкотре може довести громаді як вона відстоює її інтереси, а тому як розпорядник земель має терміново вжити невідкладних та дієвих заходів аби виправити це непорозуміння, а саме: погодити та спонукати відповідні органи, установи та організації до зміни меж та збільшення площі Ландшафтного заказника місцевого значення «Казковий Яр» з 169,6472 га до 214,9988 га, шляхом включення до його складу 13 земельних ділянок загальною площею 45,3516 га з наступними кадастровими номерами: 3221480501:01:057:0008, 3221480501:01:057:0009, 3221480501:01:057:0010, 3221480501:01:057:0011, 3221480501:01:057:0012, 3221480501:01:057:0013, 3221480501:01:057:0014, 3221480501:01:057:0015, 3221480501:01:057:0016, 3221480501:01:057:0017, 3221480501:01:057:0018, 3221480501:01:057:0019, 3221480501:01:057:0021 без вилучення їх з комунальної власності громади (схема місця розташування земельних ділянок додається).
Варто також звернути увагу на те, що Ландшафтний заказник місцевого значення «Казковий Яр» знаходиться не на захід від села Велика Бугаївка на території Васильківської міської територіальної громади Обухівського району Київської області, а безпосередньо в межах села, а точніше в західній частині села Велика Бугаївка на території Васильківської міської територіальної громади Обухівського району Київської області. Так буде коректно і правильно.
Разом зробимо громаду кращою!
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Шановний Віталію Владиславовичу!
Відповідно до ст. 40 Конституції України, ст.231 Закону України «Про звернення громадян», Положення про Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Васильківській міській раді, затвердженого рішенням Васильківської міської ради VII скликання від 29.09.2017 № 05.09-30-VII, розглянуто ініційовану Вами електронну петицію Казковому Яру (Діденцеве провалля) бути у складі Ланшафтного заказника місцевого значення «Казковий Яр», яку підтримали 126 громадян.
Положеннями статті 19 Конституції України регламентовано, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до частини 4, 5 Статті 7 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», межі територій та об’єктів природно-заповідного фонду встановлюються в натурі відповідно до законодавства. До встановлення меж територій та об’єктів природно-заповідного фонду в натурі їх межі визначаються відповідно до проектів створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду. На використання земельної ділянки або її частини в межах природно-заповідного фонду може бути встановлено обмеження (обтяження) в обсязі, передбаченому законом або договором. Обмеження (обтяження) підлягає державній реєстрації і діє протягом строку, встановленого законом або договором.
Також у відповідності до Статті 11 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», уповноваженими органами державного управління в галузі організації, охорони та використання природно-заповідного фонду є центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації. Для забезпечення державного управління територіями та об’єктами природно-заповідного фонду можуть утворюватися спеціальні підрозділи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
Враховуючи частину 1, 3 Статті 53 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» рішення про створення природних заповідників, національних природних парків, а також щодо інших територій та об’єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення приймаються Президентом України. Рішення про організацію чи оголошення територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та встановлення охоронних зон територій та об’єктів природно-заповідного фонду приймається Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами.
Також з урахування ст. 54 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», зміна меж, категорії та скасування статусу територій та об’єктів природно-заповідного фонду проводиться відповідно до статей 51-53 цього Закону за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, на підставі відповідного експертного висновку.
Враховуючи вищезазначене, Васильківська міська рада не має повноважень щодо створення та визначення меж майбутньої природньо-заповідної зони заказника місцевого значення «Казковий Яр».
Додатково повідомляємо, що управлінням містобудування архітектури та контролю за розвитком інфраструктури Васильківської міської ради направлено запит до Головного управління Держгеокадастру України в Київській області, з метою з’ясування підстав утворення вищезазначених 13 земельних ділянок на території схилястої місцевості, в межах села Велика Бугаївка. На даний час відповідь на вищезазначений запит не надходила.
З повагою
Міський голова Наталія БАЛАСИНОВИЧ
Відповідно до ст. 40 Конституції України, ст.231 Закону України «Про звернення громадян», Положення про Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Васильківській міській раді, затвердженого рішенням Васильківської міської ради VII скликання від 29.09.2017 № 05.09-30-VII, розглянуто ініційовану Вами електронну петицію Казковому Яру (Діденцеве провалля) бути у складі Ланшафтного заказника місцевого значення «Казковий Яр», яку підтримали 126 громадян.
Положеннями статті 19 Конституції України регламентовано, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до частини 4, 5 Статті 7 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», межі територій та об’єктів природно-заповідного фонду встановлюються в натурі відповідно до законодавства. До встановлення меж територій та об’єктів природно-заповідного фонду в натурі їх межі визначаються відповідно до проектів створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду. На використання земельної ділянки або її частини в межах природно-заповідного фонду може бути встановлено обмеження (обтяження) в обсязі, передбаченому законом або договором. Обмеження (обтяження) підлягає державній реєстрації і діє протягом строку, встановленого законом або договором.
Також у відповідності до Статті 11 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», уповноваженими органами державного управління в галузі організації, охорони та використання природно-заповідного фонду є центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації. Для забезпечення державного управління територіями та об’єктами природно-заповідного фонду можуть утворюватися спеціальні підрозділи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
Враховуючи частину 1, 3 Статті 53 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» рішення про створення природних заповідників, національних природних парків, а також щодо інших територій та об’єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення приймаються Президентом України. Рішення про організацію чи оголошення територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та встановлення охоронних зон територій та об’єктів природно-заповідного фонду приймається Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами.
Також з урахування ст. 54 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», зміна меж, категорії та скасування статусу територій та об’єктів природно-заповідного фонду проводиться відповідно до статей 51-53 цього Закону за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, на підставі відповідного експертного висновку.
Враховуючи вищезазначене, Васильківська міська рада не має повноважень щодо створення та визначення меж майбутньої природньо-заповідної зони заказника місцевого значення «Казковий Яр».
Додатково повідомляємо, що управлінням містобудування архітектури та контролю за розвитком інфраструктури Васильківської міської ради направлено запит до Головного управління Держгеокадастру України в Київській області, з метою з’ясування підстав утворення вищезазначених 13 земельних ділянок на території схилястої місцевості, в межах села Велика Бугаївка. На даний час відповідь на вищезазначений запит не надходила.
З повагою
Міський голова Наталія БАЛАСИНОВИЧ
Категорія
ЕКОЛОГІЯПетицію підписали 148 осіб з 100 необхідних.