Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 410 громад!
Про забезпечення мікрорайону Академічний сучасним громадським транспортом
Мікрорайон Академічний динамічно розвивається і в ньому вже проживає більше 5000 вінничан. Однак питання забезпечення мешканців мікрорайону сучасним громадським транспортом так і залишається невирішеним. На даний час до мікрорайону із залізничного вокзалу курсує лише автобус номер 22. Маленький, низький, тісний, більше схожий на маршрутку. І зовсім не призначений для перевезення такої кількості людей. Тим більше під час епідемій.
Єдиним надійним транспортним засобом, що може доправити працюючих до роботи, а дітей до шкіл і садочків, є приватні автомобілі, які ми були вимушені придбати ще перед купівлею житла в цьому районі. Але тепер наші двори перетворились на великі автостоянки, де вже ніде припаркуватись, і власники авто залишають їх на проїжджих частинах вулиць. Після заселення кожного нового багатоквартирного будинку на єдиній (що дуже незручно) транспортній артерії до міста вулиці Андрія Шептицького додається ще майже 100 автомобілів. І відповідно плюс 100 авто в місті, яке вже захлинається в корках. А що вже говорити про екологію.
Багато мешканців мікрорайону з радістю б користувались громадським транспортом. Але це мають бути просторі,
сучасні, красиві і якісні транспортні засоби. І коли ми читаємо про те, що нові великі автобуси чи тролейбуси на автономному ходу починають курсувати до околиць міста і найближчих сіл, при всій повазі і розумінні проблем їх мешканців, з'являється почуття не зовсім справедливого відношення до Академічного, який є великим бюджетоутворюючим районом Вінниці.
Дізнавшись із ЗМІ, що в 2022 році місто закуповує 10 нових електробусів, дуже просимо розглянути можливість виділення таких транспортних засобів для потреб мешканців мікрорайону.
Бо тільки тоді ми не будемо почуватись окраїною.
Єдиним надійним транспортним засобом, що може доправити працюючих до роботи, а дітей до шкіл і садочків, є приватні автомобілі, які ми були вимушені придбати ще перед купівлею житла в цьому районі. Але тепер наші двори перетворились на великі автостоянки, де вже ніде припаркуватись, і власники авто залишають їх на проїжджих частинах вулиць. Після заселення кожного нового багатоквартирного будинку на єдиній (що дуже незручно) транспортній артерії до міста вулиці Андрія Шептицького додається ще майже 100 автомобілів. І відповідно плюс 100 авто в місті, яке вже захлинається в корках. А що вже говорити про екологію.
Багато мешканців мікрорайону з радістю б користувались громадським транспортом. Але це мають бути просторі,
сучасні, красиві і якісні транспортні засоби. І коли ми читаємо про те, що нові великі автобуси чи тролейбуси на автономному ходу починають курсувати до околиць міста і найближчих сіл, при всій повазі і розумінні проблем їх мешканців, з'являється почуття не зовсім справедливого відношення до Академічного, який є великим бюджетоутворюючим районом Вінниці.
Дізнавшись із ЗМІ, що в 2022 році місто закуповує 10 нових електробусів, дуже просимо розглянути можливість виділення таких транспортних засобів для потреб мешканців мікрорайону.
Бо тільки тоді ми не будемо почуватись окраїною.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Вашу петицію щодо покращення транспортного забезпечення мікрорайону «Академічний» опрацьовано.
За результатами опрацювання інформую.
У місті Вінниці розроблено Комплексну стратегію міського транспорту і просторового розвитку м. Вінниці, затверджену рішенням міської ради від 30.10.2015 р. № 2322 та «Стратегію розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року – Стратегія 3.0», затверджену рішенням міської ради від 26.02.2021 р. № 194.
Реформування транспортної системи проводиться у відповідності до вищевказаних документів, основними цілями яких є доступні транспортні послуги та пріоритет громадського муніципального транспорту.
Для реалізації зазначених цілей визначено ряд заходів, які необхідно виконувати, а саме постійне оновлення парку громадського транспорту, збільшення кількості рухомого складу, оптимізація маршрутів з урахуванням потреб новоприєднаних територій.
Так, в рамках виконання вищезазначених заходів комунальним підприємством «Вінницька транспортна компанія» реалізовується проект «Закупівля муніципальних електроавтобусів для Вінницької міської територіальної громади» за рахунок коштів державного бюджету України, отриманих в рамках Кіотського протоколу відповідно до Порядку розгляду, схвалення і реалізації проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій.
Зазначеним проектом передбачено придбання 10-ти електроавтобусів на заміну такої ж кількості морально та фізично застарілих моделей дизельних автобусів, які не відповідають сучасним екологічним стандартам.
Питання розподілу електробусів по маршрутам Вінницької міської територіальної громади розглядатиметься після постачання даних автобусів,
яке заплановано на поточний рік.
Водночас повідомляю, що на даний час транспортне обслуговування мешканців мікрорайону «Академічний» забезпечується автобусним
маршрутом загального користування в звичайному режимі руху
№22 «Мікрорайон «Академічний» – Залізничний вокзал» на якому працює
3 автобуси середньої вмістимості марки «Атаман» з інтервалом руху в
години «пік» 25-45 хвилин.
Розклад руху автобусів зазначеного маршруту розроблено на основі наявного пасажиропотоку, побажань мешканців мікрорайону «Академічний» та ефективності використання рухомого складу.
При збільшенні загальної кількості автобусів в муніципальному автобусному парку комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» розглядатиметься питання щодо їх залучення для покращення транспортного обслуговування мешканців мікрорайону «Академічний».
За результатами опрацювання інформую.
У місті Вінниці розроблено Комплексну стратегію міського транспорту і просторового розвитку м. Вінниці, затверджену рішенням міської ради від 30.10.2015 р. № 2322 та «Стратегію розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року – Стратегія 3.0», затверджену рішенням міської ради від 26.02.2021 р. № 194.
Реформування транспортної системи проводиться у відповідності до вищевказаних документів, основними цілями яких є доступні транспортні послуги та пріоритет громадського муніципального транспорту.
Для реалізації зазначених цілей визначено ряд заходів, які необхідно виконувати, а саме постійне оновлення парку громадського транспорту, збільшення кількості рухомого складу, оптимізація маршрутів з урахуванням потреб новоприєднаних територій.
Так, в рамках виконання вищезазначених заходів комунальним підприємством «Вінницька транспортна компанія» реалізовується проект «Закупівля муніципальних електроавтобусів для Вінницької міської територіальної громади» за рахунок коштів державного бюджету України, отриманих в рамках Кіотського протоколу відповідно до Порядку розгляду, схвалення і реалізації проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій.
Зазначеним проектом передбачено придбання 10-ти електроавтобусів на заміну такої ж кількості морально та фізично застарілих моделей дизельних автобусів, які не відповідають сучасним екологічним стандартам.
Питання розподілу електробусів по маршрутам Вінницької міської територіальної громади розглядатиметься після постачання даних автобусів,
яке заплановано на поточний рік.
Водночас повідомляю, що на даний час транспортне обслуговування мешканців мікрорайону «Академічний» забезпечується автобусним
маршрутом загального користування в звичайному режимі руху
№22 «Мікрорайон «Академічний» – Залізничний вокзал» на якому працює
3 автобуси середньої вмістимості марки «Атаман» з інтервалом руху в
години «пік» 25-45 хвилин.
Розклад руху автобусів зазначеного маршруту розроблено на основі наявного пасажиропотоку, побажань мешканців мікрорайону «Академічний» та ефективності використання рухомого складу.
При збільшенні загальної кількості автобусів в муніципальному автобусному парку комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» розглядатиметься питання щодо їх залучення для покращення транспортного обслуговування мешканців мікрорайону «Академічний».
Категорія
ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИПетицію підписали 367 осіб з 350 необхідних.