Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 335 громад!
Збереження Вінницького міського клінічного пологового будинку №2
Просимо зберегти пологовий будинок №2 та трудовий колектив закладу заради надання кваліфікованої медичної допомоги жінкам та немовлятам в комфортних умовах.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Ваша петиція про збереження Вінницького міського клінічного пологового будинку №2 розглянута виконавчими органами Вінницької міської ради, та повідомляємо про наступне.
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення надання медичної допомоги» №2347-ІX від 01.07.2022 року в Україні запускається інфраструктурна частина реформи охорони здоров'я, вводиться поняття кластерного закладу охорони здоров’я та передбачається поділ госпітальних округів на госпітальні кластери.
Органи місцевого самоврядування повинні спланувати розвиток мережі закладів охорони здоров’я комунальної форми власності та прийняти відповідні рішення щодо формування спроможної мережі враховуючи: межі адміністративно-територіальних одиниць; географічні особливості регіону та стану автомобільних доріг; поточні і прогнозовані демографічні характеристики чисельності населення, структури захворюваності та смертності; оптимальні клінічні маршрути пацієнтів для своєчасного доступу до медичної та реабілітаційної допомоги, заснованої на принципах доказової медицини; навантаження на медичних працівників і фахівців з реабілітації.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», зі змінами, межі госпітальних округів та госпітальних кластерів, порядок їх визначення та функціонування, а також порядок визначення кластерних, надкластерних та інших видів закладів охорони здоров’я, що входять до спроможної мережі закладів охорони здоров’я госпітального округу, визначаються Кабінетом Міністрів України на основі потреб населення у медичній допомозі та забезпеченні комплексного надання медичної та реабілітаційної допомоги.
Органи місцевого самоврядування здійснюють планування розвитку мережі закладів охорони здоров’я комунальної форми власності, приймають рішення про створення, припинення, реорганізацію чи перепрофілювання закладів охорони здоров’я з урахуванням затвердженого у встановленому порядку плану розвитку госпітального округу.
На сьогодні проводиться аналіз функціонування закладів спеціалізованої медичної допомоги комунальної власності Вінницької міської територіальної громади, у тому числі і комунального некомерційного підприємства «Вінницький міський клінічний пологовий будинок №2», та напрацьовуються рекомендації щодо подальшого розвитку системи охорони здоров’я громади у відповідності до вимог, встановлених чинним законодавством України.
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення надання медичної допомоги» №2347-ІX від 01.07.2022 року в Україні запускається інфраструктурна частина реформи охорони здоров'я, вводиться поняття кластерного закладу охорони здоров’я та передбачається поділ госпітальних округів на госпітальні кластери.
Органи місцевого самоврядування повинні спланувати розвиток мережі закладів охорони здоров’я комунальної форми власності та прийняти відповідні рішення щодо формування спроможної мережі враховуючи: межі адміністративно-територіальних одиниць; географічні особливості регіону та стану автомобільних доріг; поточні і прогнозовані демографічні характеристики чисельності населення, структури захворюваності та смертності; оптимальні клінічні маршрути пацієнтів для своєчасного доступу до медичної та реабілітаційної допомоги, заснованої на принципах доказової медицини; навантаження на медичних працівників і фахівців з реабілітації.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», зі змінами, межі госпітальних округів та госпітальних кластерів, порядок їх визначення та функціонування, а також порядок визначення кластерних, надкластерних та інших видів закладів охорони здоров’я, що входять до спроможної мережі закладів охорони здоров’я госпітального округу, визначаються Кабінетом Міністрів України на основі потреб населення у медичній допомозі та забезпеченні комплексного надання медичної та реабілітаційної допомоги.
Органи місцевого самоврядування здійснюють планування розвитку мережі закладів охорони здоров’я комунальної форми власності, приймають рішення про створення, припинення, реорганізацію чи перепрофілювання закладів охорони здоров’я з урахуванням затвердженого у встановленому порядку плану розвитку госпітального округу.
На сьогодні проводиться аналіз функціонування закладів спеціалізованої медичної допомоги комунальної власності Вінницької міської територіальної громади, у тому числі і комунального некомерційного підприємства «Вінницький міський клінічний пологовий будинок №2», та напрацьовуються рекомендації щодо подальшого розвитку системи охорони здоров’я громади у відповідності до вимог, встановлених чинним законодавством України.
Категорія
ОХОРОНА ЗДОРОВ’ЯПетицію підписали 439 осіб з 350 необхідних.