Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 401 громадa!
Відкритість, Чесність та Прозорість: Петиція щодо публічної інформації про допомогу ЗСУ за кошти з бюджету Вінниці
Петиція до Вінницької міської ради
Україна веде війну за існування.
Відповідно до статті 65 Конституції України, захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України.
Мешканці Вінниці та Вінницької області, благодійні та громадські організації як і мільйони українців, максимально сприяють справі оборони України та наближають Перемогу – перераховують власні кошти на допомогу ЗСУ, територіальній обороні, Нацгвардії, ССО, ГУР МО та іншим силовим структурам, віддають на потребу держави особисте майно, займаються волонтерством.
Відповідно, спрямовувати на потреби справи захисту України кошти платників податків (гроші бюджету громади) – обов’язок, а не привілей органів місцевого самоврядування.
Водночас, почастішали випадки, коли усі заслуги щодо перерахування коштів місцевого бюджету на потреби ЗСУ, передачу закупленої коштом громади допомоги, приписують собі приватні особи та політики, які не мають юридичного і фактичного відношення ані до самоврядних структур, ані до державної влади, ані до територіальної громади Вінниці.
Також, в інформаційному просторі Вінницької області системно з’являються повідомлення рекламного характеру структур з невизначеним статусом, які «передають захисникам» техніку, автомобілі та спеціальні засоби, які придбані за кошти платників податків (вінничан), з міського бюджету Вінницької Територіальної Громади.
Справа приписування собі заслуг пожертв на користь фронту отримала скандальний резонанс на загальнодержавному рівні, коли ЗМІ оприлюднили дані, що начебто «ініціатива» передачі автівок ЗСУ та дронів насправді була реалізована через тендери за бюджетні гроші.
Ситуація, коли за рахунок платників податків відбуваються псроби заробити політичні бали не темі допомоги ЗСУ, в розпал повномасштабної війни – неприпустима.
У зв’язку з цим звертаюсь до керівництва Вінницької міської ради та депутатів Вінницької міської ради із закликом ухвалити наступні рішення:
1. У кожному випадку публікації на офіційному сайті Вінницької міської ради (та пов’язаних з ним соціальними мережами, телеграм-каналом, тощо) повідомлень про надання допомоги ЗСУ та іншим силовим структурам, зазначати – за рахунок яких коштів ця допомога була надана: бюджетних, спонсорських, міжнародних грантів, міжнародної допомоги, або приватних.
2. Зобов’язати Департамент у справах засобів масової інформації та зав’язків з громадськістю Вінницької міської ради взяти під контроль поширення інформації в ЗМІ та соцмережах, яка пов’язана з передачею допомоги ЗСУ, Силам Оборони, ВПО, мешканцям Вінниці і яка фінансується з бюджету Вінницької громади, та відповідно реагувати на повідомлення, в яких міститься недостовірна, чи неповна інформація про таку допомогу. Вимагати спростування, чи уточнення інформації, в частині обов’язкового зазначення джерел закупівлі техніки, спецзасобів, транспорту, гуманітарної допомоги вищеперерахованим юридичним та фізичним особам.
3. Рекомендувати міському голові міста Вінниці вказувати джерела фінансування такої допомоги на власних інформаційний майданчиках в соцмережах, месенджерах, телебаченні, коментарях ЗМІ.
Вінничани, які віддають останнє фронту, заслуговують на те, щоб муніципальна влада їхнього міста поводила себе з ними чесно.
З повагою, Микола Філонов
Україна веде війну за існування.
Відповідно до статті 65 Конституції України, захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України.
Мешканці Вінниці та Вінницької області, благодійні та громадські організації як і мільйони українців, максимально сприяють справі оборони України та наближають Перемогу – перераховують власні кошти на допомогу ЗСУ, територіальній обороні, Нацгвардії, ССО, ГУР МО та іншим силовим структурам, віддають на потребу держави особисте майно, займаються волонтерством.
Відповідно, спрямовувати на потреби справи захисту України кошти платників податків (гроші бюджету громади) – обов’язок, а не привілей органів місцевого самоврядування.
Водночас, почастішали випадки, коли усі заслуги щодо перерахування коштів місцевого бюджету на потреби ЗСУ, передачу закупленої коштом громади допомоги, приписують собі приватні особи та політики, які не мають юридичного і фактичного відношення ані до самоврядних структур, ані до державної влади, ані до територіальної громади Вінниці.
Також, в інформаційному просторі Вінницької області системно з’являються повідомлення рекламного характеру структур з невизначеним статусом, які «передають захисникам» техніку, автомобілі та спеціальні засоби, які придбані за кошти платників податків (вінничан), з міського бюджету Вінницької Територіальної Громади.
Справа приписування собі заслуг пожертв на користь фронту отримала скандальний резонанс на загальнодержавному рівні, коли ЗМІ оприлюднили дані, що начебто «ініціатива» передачі автівок ЗСУ та дронів насправді була реалізована через тендери за бюджетні гроші.
Ситуація, коли за рахунок платників податків відбуваються псроби заробити політичні бали не темі допомоги ЗСУ, в розпал повномасштабної війни – неприпустима.
У зв’язку з цим звертаюсь до керівництва Вінницької міської ради та депутатів Вінницької міської ради із закликом ухвалити наступні рішення:
1. У кожному випадку публікації на офіційному сайті Вінницької міської ради (та пов’язаних з ним соціальними мережами, телеграм-каналом, тощо) повідомлень про надання допомоги ЗСУ та іншим силовим структурам, зазначати – за рахунок яких коштів ця допомога була надана: бюджетних, спонсорських, міжнародних грантів, міжнародної допомоги, або приватних.
2. Зобов’язати Департамент у справах засобів масової інформації та зав’язків з громадськістю Вінницької міської ради взяти під контроль поширення інформації в ЗМІ та соцмережах, яка пов’язана з передачею допомоги ЗСУ, Силам Оборони, ВПО, мешканцям Вінниці і яка фінансується з бюджету Вінницької громади, та відповідно реагувати на повідомлення, в яких міститься недостовірна, чи неповна інформація про таку допомогу. Вимагати спростування, чи уточнення інформації, в частині обов’язкового зазначення джерел закупівлі техніки, спецзасобів, транспорту, гуманітарної допомоги вищеперерахованим юридичним та фізичним особам.
3. Рекомендувати міському голові міста Вінниці вказувати джерела фінансування такої допомоги на власних інформаційний майданчиках в соцмережах, месенджерах, телебаченні, коментарях ЗМІ.
Вінничани, які віддають останнє фронту, заслуговують на те, щоб муніципальна влада їхнього міста поводила себе з ними чесно.
З повагою, Микола Філонов
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Ваша петиція щодо зазначення джерел фінансування при публікації в ЗМІ повідомлень про надання допомоги ЗСУ, іншим силовим структурам, опрацьована виконавчими органами Вінницької міської ради.
Повідомляю, що в офіційних засобах масової інформації Вінницької міської ради при розміщенні матеріалів, які стосуються надання допомоги як Збройним силам України так і незахищеним верствам населення, вказується інформація стосовно її закупівлі або отримання.
Інформаційні повідомлення про роботу Вінницької міської ради, її виконавчих органів висвітлюються на офіційних джерелах Вінницької міської ради та надаються на відповідні інформаційні запити в повному обсязі. Вказана інформація є відкритою та загальнодоступною, тому може вільно копіюватись та розміщуватись на сторінках соціальних мереж усіма охочими.
Крім того, Бюджетний кодекс України визначає поняття фінансового органу як установи, що відповідно до законодавства України здійснює функції зі складання, виконання місцевих бюджетів, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами місцевого бюджету. Департамент фінансів міської ради відповідно до статті 28 Бюджетного кодексу України оприлюднює інформацію про виконання бюджету громади - за підсумками місяця, кварталу, року.
Також, доводжу до Вашого відома, що відповідно до положень частини 1 статті 4 Закону України «Про медіа» діяльність у сфері медіа ґрунтується на принципах свободи вираження поглядів і переконань, свободи поширення, обміну та отримання інформації, свободи діяльності суб’єктів у сфері медіа, у тому числі вільного визначення змісту інформації, свободи господарської діяльності у сфері медіа, гарантованості права на інформацію, відкритості та доступності інформації, достовірності і повноти інформації, правомірності одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, захищеності особи від втручання в її особисте та сімейне життя.
Відповідно до положень частини 4 статті 4 Закону України «Про медіа» не допускається незаконне втручання у діяльність суб’єктів у сфері медіа з боку державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, політичних партій, власників відповідних суб’єктів, будь-яких інших фізичних та юридичних осіб. Не допускаються вимога попереднього погодження інформації, яка поширюється медіа, заборона поширення інформації з боку посадових осіб державних органів, органів місцевого самоврядування, політичних партій.
Таким чином вільне поширення інформації суб’єктами у сфері медіа є конституційною гарантією свободи слова в Україні і знаходиться поза компетенцією Департаменту у справах засобів масової інформації та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради.
Департаментом у справах засобів масової інформації та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради у межах існуючих матеріально-технічних ресурсів здійснюється аналіз актуальних питань життєдіяльності Вінницької міської територіальної громади та її розвитку, відображених суб’єктами у сфері медіа у належних їм інформаційних ресурсах. У кожному випадку виявлення недостовірності чи неточностей висвітлення суб’єктами у сфері медіа та у соціальних мережах інформації, оприлюдненої Вінницькою міською радою, в тому числі й щодо закупівлі за кошти місцевого бюджету та передачі допомоги, оперативне реагування Департаментом у справах засобів масової інформації та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради гарантовано.
Повідомляю, що в офіційних засобах масової інформації Вінницької міської ради при розміщенні матеріалів, які стосуються надання допомоги як Збройним силам України так і незахищеним верствам населення, вказується інформація стосовно її закупівлі або отримання.
Інформаційні повідомлення про роботу Вінницької міської ради, її виконавчих органів висвітлюються на офіційних джерелах Вінницької міської ради та надаються на відповідні інформаційні запити в повному обсязі. Вказана інформація є відкритою та загальнодоступною, тому може вільно копіюватись та розміщуватись на сторінках соціальних мереж усіма охочими.
Крім того, Бюджетний кодекс України визначає поняття фінансового органу як установи, що відповідно до законодавства України здійснює функції зі складання, виконання місцевих бюджетів, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами місцевого бюджету. Департамент фінансів міської ради відповідно до статті 28 Бюджетного кодексу України оприлюднює інформацію про виконання бюджету громади - за підсумками місяця, кварталу, року.
Також, доводжу до Вашого відома, що відповідно до положень частини 1 статті 4 Закону України «Про медіа» діяльність у сфері медіа ґрунтується на принципах свободи вираження поглядів і переконань, свободи поширення, обміну та отримання інформації, свободи діяльності суб’єктів у сфері медіа, у тому числі вільного визначення змісту інформації, свободи господарської діяльності у сфері медіа, гарантованості права на інформацію, відкритості та доступності інформації, достовірності і повноти інформації, правомірності одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, захищеності особи від втручання в її особисте та сімейне життя.
Відповідно до положень частини 4 статті 4 Закону України «Про медіа» не допускається незаконне втручання у діяльність суб’єктів у сфері медіа з боку державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, політичних партій, власників відповідних суб’єктів, будь-яких інших фізичних та юридичних осіб. Не допускаються вимога попереднього погодження інформації, яка поширюється медіа, заборона поширення інформації з боку посадових осіб державних органів, органів місцевого самоврядування, політичних партій.
Таким чином вільне поширення інформації суб’єктами у сфері медіа є конституційною гарантією свободи слова в Україні і знаходиться поза компетенцією Департаменту у справах засобів масової інформації та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради.
Департаментом у справах засобів масової інформації та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради у межах існуючих матеріально-технічних ресурсів здійснюється аналіз актуальних питань життєдіяльності Вінницької міської територіальної громади та її розвитку, відображених суб’єктами у сфері медіа у належних їм інформаційних ресурсах. У кожному випадку виявлення недостовірності чи неточностей висвітлення суб’єктами у сфері медіа та у соціальних мережах інформації, оприлюдненої Вінницькою міською радою, в тому числі й щодо закупівлі за кошти місцевого бюджету та передачі допомоги, оперативне реагування Департаментом у справах засобів масової інформації та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради гарантовано.
Категорія
ІНШІПетицію підписали 371 особа з 350 необхідних.