Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 388 громад!

Обмеження зони та віку користування електросамокатів (загального користування)

Проблеми:
- Самокати, залишені на тротуарах або проїздах, можуть загородити шлях пішоходам, змушуючи їх сходити на дорогу або обходити перешкоду
- Самокати блокують проїзд для машин, велосипедів та сміттєвозів.
- Іноді самокати кидають на землю, що може призвести до їх пошкодження.
- Хаотичне паркування самокатів може ускладнювати доступ до будинків, під'їздів та гаражів. Особливо для людей з обмеженими можливостями, людей похилого віку та людей з дитячими візками.
- Діти часто не знають правил дорожнього руху, що робить їх вразливими до травм у ДТП.
- Їх невеликий зріст і незвичність до керування електросамокатом роблять їх нестійкими, що може призвести до падінь.
- Деякі діти їздять на електросамокатах без шоломів, що значно збільшує ризик серйозних травм.
- Деякі діти їздять на електросамокатах по тротуарах, що створює небезпеку для пішоходів.
- Деякі діти ігнорують правила прокату, їздять на самокатах удвох або перевищують дозволену швидкість.
- У разі ДТП або пошкодження майна знайти винного практично нереально.
- Орендарі електросамокатів не завжди перевіряють вік користувачів, що робить їх співучасниками порушення.

Можливі рішення:
- Виділення спеціальних зон для паркування: Міська влада може співпрацювати з компаніями з прокату самокатів, щоб визначити та обладнати спеціальні місця для паркування самокатів. Унеможливлювання паркування у житловій зоні двору.
- Встановлення правил паркування: Можна встановити чіткі правила паркування самокатів, наприклад, заборона паркування на тротуарах, проїздах та в зелених зонах.
- Підвищення обізнаності: Важливо інформувати жителів міста про правила паркування електросамокатів та про те, як їхнє хаотичне паркування може негативно впливати на інших.
- Посилити контроль за дотриманням правил дорожнього руху, особливо щодо їзди на електросамокатах.
- Зобов'язати орендарів електросамокатів ретельно перевіряти вік користувачів (за допомогою сервісу "Дія").

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Додаток до рішення

Категорія

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

Станом на 24 травня петицію підписали 23 особи з 350 необхідних.

Переглянути список

Автор:

Іщенко Марина Олексіївна

Дата створення:

9 березня 2024 р.