Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 410 громад!
Спорудження тимчасової мостової переправи біля с. Осещина на час відновлення основного моста
З початком бойових дій на території Київської та Чернігівської областей, виходячи з воєнної необхідності, було частково зруйновано міст через обвідний канал на трасі Р69 біля с. Осещина Вишгородського району Київської області. З часом, після зниження рівня вірогідної загрози з боку ворога, на місці зруйнованого прольоту моста було встановлено тимчасову конструкцію обмеженої вантажопідйомності.
На даний час ця конструкція потребує заміні і на кінець березня 2023 р. заплановано початок проекту з повної реконструкції цього моста тривалістю від 6 до 8 місяців. Протягом цього часу сполучення населених пунктів, підприємств і організацій лівобережжя обвідного каналу (с. Осещина, с. Хотянівка, с. Новосілки, с. Нижня Дубечня, низка садівничих товариств, котеджні містечка) з м. Вишгород і далі пропонується здійснювати в об’їзд по трасі Р69 через с. Лебедівка, міст через обвідний канал біля нього і далі по дамбі Київського водосховища. Відстань, яку доведеться долати мешканцям лівого берега набагато перевищує ту, яка нині відділяє їх від м. Вишгорода, наприклад, від с. Осещина до Вишгорода доведеться їхати 45 км, тоді як зараз це 6 км (у 7,5 рази довше), а з урахуванням зворотного шляху 90 км). Кількість громадян, які потребують щоденних поїздок до міст Вишгорода, Києва та інших населених пунктів є значною.
Тривалість даного проекту і попередній досвід (за час відсутності переправи через обвідний канал після зруйнування мосту і до спорудження тимчасової конструкції) свідчать, що це значно погіршить становище мешканців лівобережжя і призведе, якщо не до їхньої часткової ізоляції, то до відчутних негативних явищ і додаткових витрат, серед яких:
- значне збільшення витрати часу на поїздки;
- перевантаження трафіку на ділянці вздовж Київського водосховища;
- кількаразове збільшення матеріальних витрат на пальне та амортизацію автотранспортних засобів;
- додаткове руйнування автошляхів та моста біля с. Лебедівка;
- морально-психологічна і фізіологічна шкода для жителів лівобережжя;
- ускладнення постачання товарами споживання, удорожчання логістики для промислових і торгових підприємств, і вірогідне підвищення вартості товарів для населення на лівому березі;
Можливі й інші негативні наслідки.
Відомо, що під час подібних проектів в інших місцях України, наприклад у м. Ірпені, на час реконструкції мостів поряд з ними споруджувались тимчасові переправи, які дозволяли уникнути тимчасових незручностей і негативних наслідків для населення, підприємств і організацій.
Вимагаємо до початку реконструкції моста через обвідний канал на трасі Р69 біля с. Осещина Вишгородського району Київської області забезпечити розробку проекту і спорудження тимчасової мостової переправи необхідної пропускної здатності у цьому місці аби уникнути негативних наслідків тривалої відсутності нормального сполучення мешканців, підприємств і організацій лівого берега.
На даний час ця конструкція потребує заміні і на кінець березня 2023 р. заплановано початок проекту з повної реконструкції цього моста тривалістю від 6 до 8 місяців. Протягом цього часу сполучення населених пунктів, підприємств і організацій лівобережжя обвідного каналу (с. Осещина, с. Хотянівка, с. Новосілки, с. Нижня Дубечня, низка садівничих товариств, котеджні містечка) з м. Вишгород і далі пропонується здійснювати в об’їзд по трасі Р69 через с. Лебедівка, міст через обвідний канал біля нього і далі по дамбі Київського водосховища. Відстань, яку доведеться долати мешканцям лівого берега набагато перевищує ту, яка нині відділяє їх від м. Вишгорода, наприклад, від с. Осещина до Вишгорода доведеться їхати 45 км, тоді як зараз це 6 км (у 7,5 рази довше), а з урахуванням зворотного шляху 90 км). Кількість громадян, які потребують щоденних поїздок до міст Вишгорода, Києва та інших населених пунктів є значною.
Тривалість даного проекту і попередній досвід (за час відсутності переправи через обвідний канал після зруйнування мосту і до спорудження тимчасової конструкції) свідчать, що це значно погіршить становище мешканців лівобережжя і призведе, якщо не до їхньої часткової ізоляції, то до відчутних негативних явищ і додаткових витрат, серед яких:
- значне збільшення витрати часу на поїздки;
- перевантаження трафіку на ділянці вздовж Київського водосховища;
- кількаразове збільшення матеріальних витрат на пальне та амортизацію автотранспортних засобів;
- додаткове руйнування автошляхів та моста біля с. Лебедівка;
- морально-психологічна і фізіологічна шкода для жителів лівобережжя;
- ускладнення постачання товарами споживання, удорожчання логістики для промислових і торгових підприємств, і вірогідне підвищення вартості товарів для населення на лівому березі;
Можливі й інші негативні наслідки.
Відомо, що під час подібних проектів в інших місцях України, наприклад у м. Ірпені, на час реконструкції мостів поряд з ними споруджувались тимчасові переправи, які дозволяли уникнути тимчасових незручностей і негативних наслідків для населення, підприємств і організацій.
Вимагаємо до початку реконструкції моста через обвідний канал на трасі Р69 біля с. Осещина Вишгородського району Київської області забезпечити розробку проекту і спорудження тимчасової мостової переправи необхідної пропускної здатності у цьому місці аби уникнути негативних наслідків тривалої відсутності нормального сполучення мешканців, підприємств і організацій лівого берега.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Апаратом виконавчого комітету Вишгородської міської ради розглянуто петицію (вх. № 2-18/1058 від 01.03.2023 р.) щодо спорудження тимчасової мостової переправи біля с. Осещина на час відновлення моста через канал на км 29+110 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-69 Київ-Вишгород-Десна-Чернігів, Київська область.
Виконавчий комітет Вишгородської міської ради направляє на розгляд петицію за належністю. Просимо розглянути петицію та надати відповідь виконавчому комітету Вишгородської міської ради та заявнику.
Виконавчий комітет Вишгородської міської ради направляє на розгляд петицію за належністю. Просимо розглянути петицію та надати відповідь виконавчому комітету Вишгородської міської ради та заявнику.
Категорія
ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИПетицію підписали 208 осіб з 150 необхідних.