Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 401 громадa!
ПРО СТВОРЕННЯ СЛУЖБИ (ВІДДІЛУ, УПРАВЛІННЯ) ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ У МІСТІ ЗАПОРІЖЖЯ
Упродовж останніх десятиліть у світі спостерігається стрімке збільшення кількості транспортних засобів та підвищення інтенсивності дорожнього руху, що призводить до збільшення кількості дорожньо-транспортних пригод та їх негативних наслідків. Так, за даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (далі – ВООЗ), дорожньо-транспортний травматизм наразі є однією з найбільших проблем охорони здоров’я, і, за прогнозами, у 2030 році ДТП може стати однією з основних п’яти причин смертності людей у світі.
В Україні рівень смертності та травматизму внаслідок ДТП є одним із найвищих в Європі, а рівень організації безпеки дорожнього руху залишається вкрай низьким і наше місто не виняток.
Основні причини виникнення проблеми:
- відсутність у місті Запоріжжя єдиного координаційного органу управління безпекою дорожнього руху, що має наслідком відсутність цілісної системи управління безпекою дорожнього руху, нечіткий розподіл функцій, наявність конфлікту інтересів, низький рівень інституційної спроможності органів державної влади щодо аналізу, планування та діяльності у зазначеній сфері;
- невизначеність основних напрямів та стандартів безпеки дорожнього руху;
- відсутність обґрунтованої економічної оцінки вартості життя, здоров’я та завданої економіці шкоди від ДТП;
- відсутність фінансування або механізмів фінансування, спрямованих на запобігання та зниження рівня аварійності, зменшення кількості ДТП з тяжкими наслідками;
- недосконалість системи збору статистичної інформації про ДТП, її обробки, дослідження та аналізу;
- недостатня відповідність розвитку вулично-дорожньої мережі міста та її стану інтенсивності транспортного та пішохідного руху;
- недоступність транспорту та транспортної інфраструктури для осіб з інвалідністю.
Безпека організації дорожнього руху важливе питання для забезпечення повноцінного життєзабезпечення міста, для безпеки усіх учасників дорожнього руху. В м. Запоріжжя даний напрямок не керується жодним органом виконавчої влади, функції розподілені (відповідно до існуючих положень та місцевих програм) потрошку за усіма. Наприклад схеми організації дорожнього руху, протягом усього часу, розроблялися декількома органами виконавчої влади, а дорожні знаки встановлювалися не тільки районними адміністраціями, департаментами, а і комунальними підприємствами. Знайти відповідального неможливо! Як відомо: «Коли немає господаря – немає порядку!».
Врегулювати проблемні питання можна за допомогою створення на базі одного з структурних підрозділів виконавчого комітету Запорізької міської ради Служби (відділу, управління) організації дорожнього руху у місті Запоріжжя, до повноважень якої буде входити виконання усієї низки заходів щодо організації безпеки дорожнього руху на території міста Запоріжжя (від аналізу ДТП до організації повного процесу забезпечення та контролю дорожнього руху). Це практика багатьох міст України, яка дає позитивні результати.
В Україні рівень смертності та травматизму внаслідок ДТП є одним із найвищих в Європі, а рівень організації безпеки дорожнього руху залишається вкрай низьким і наше місто не виняток.
Основні причини виникнення проблеми:
- відсутність у місті Запоріжжя єдиного координаційного органу управління безпекою дорожнього руху, що має наслідком відсутність цілісної системи управління безпекою дорожнього руху, нечіткий розподіл функцій, наявність конфлікту інтересів, низький рівень інституційної спроможності органів державної влади щодо аналізу, планування та діяльності у зазначеній сфері;
- невизначеність основних напрямів та стандартів безпеки дорожнього руху;
- відсутність обґрунтованої економічної оцінки вартості життя, здоров’я та завданої економіці шкоди від ДТП;
- відсутність фінансування або механізмів фінансування, спрямованих на запобігання та зниження рівня аварійності, зменшення кількості ДТП з тяжкими наслідками;
- недосконалість системи збору статистичної інформації про ДТП, її обробки, дослідження та аналізу;
- недостатня відповідність розвитку вулично-дорожньої мережі міста та її стану інтенсивності транспортного та пішохідного руху;
- недоступність транспорту та транспортної інфраструктури для осіб з інвалідністю.
Безпека організації дорожнього руху важливе питання для забезпечення повноцінного життєзабезпечення міста, для безпеки усіх учасників дорожнього руху. В м. Запоріжжя даний напрямок не керується жодним органом виконавчої влади, функції розподілені (відповідно до існуючих положень та місцевих програм) потрошку за усіма. Наприклад схеми організації дорожнього руху, протягом усього часу, розроблялися декількома органами виконавчої влади, а дорожні знаки встановлювалися не тільки районними адміністраціями, департаментами, а і комунальними підприємствами. Знайти відповідального неможливо! Як відомо: «Коли немає господаря – немає порядку!».
Врегулювати проблемні питання можна за допомогою створення на базі одного з структурних підрозділів виконавчого комітету Запорізької міської ради Служби (відділу, управління) організації дорожнього руху у місті Запоріжжя, до повноважень якої буде входити виконання усієї низки заходів щодо організації безпеки дорожнього руху на території міста Запоріжжя (від аналізу ДТП до організації повного процесу забезпечення та контролю дорожнього руху). Це практика багатьох міст України, яка дає позитивні результати.
Категорія
ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИСтаном на 9 вересня петицію підписали 44 особи з 750 необхідних.