Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 429 громад!
Щодо законності та доцільності діяльності УПЦ Московського патріархату (засновник РПЦ, патріарх Кіріл) на території міста Кам'янське
Більшість православних храмів розташованих не території міста Кам’янське, Дніпропетровської області належать до УПЦ московського патріархату.
Засновником УПЦ (МП) є Російська Православна церква (РПЦ). Після початку повномасштабної російської агресії проти України УПЦ намагалася інформаційно позбутися негативного впливу зв’язків з Московським патріархатом та РПЦ та заявила про свій особливий статус та самоврядність, хоча такі терміни в канонічному православному праві відсутні. Нова редакція статуту УПЦ не була опублікована, адже вона не була затверджена засновником РПЦ, а отже є нікчемною. В офіційних документах РПЦ збереглися згадки про залежність УПЦ від РПЦ.
Митрополит Київський Онуфрій УПЦ (МП) є постійним членом Священного Синоду Російської Православної Церкви з 2014 року разом з Патріархом Московським та усієї Русі Кірілом.
Московський Патріарх Кіріл - агент КДБ та предстоятель російської Православної Церкви, проповідник «руського миру» та ініціатор церковного мілітаризму благословив війська РФ на військові дії в Україні, та повністю підтримував агресивні дії російських окупаційних військ на території України. Стверджував, що нібито Росія вторглася в Україну справедливо. Під час вторгнення Росії до України, фактично перетворив російські православні храми в свого роду вербувальні пункти, де парафіян агітували вступати в армію для війни проти України. Виправдовував можливе застосування Росією ядерної зброї
Прямо чи опосередковано храми УПЦ ( МП) в Кам’янському залишаються під впливом Московського патріархату та патріарха Кіріла. УПЦ МП проігнорувала свої можливості під час Об’єднавчого Собору увійти до канонічної Православної Церкви України, яка отримала Томос від Вселенського Патріарха.
Проукраїнська патріотично налаштована громада міста Кам’янське звертається до мера міста та міської влади терміново на упередження громадських конфліктів ініціювати наступні процеси:
1. Провести публічний аудит законності місцезнаходження релігійних громад УПЦ (МП) на території міста та на територіях комунальних закладів (лікарні, комунальні приміщення тощо). Інформувати громаду щодо дії таких угод через ЗМІ та сайт міської ради.
2. Ініціювати розірвання угод оренди приміщень та земельних ділянок для УПЦ (МП) на території міста Кам’янське. Сприяти припиненню дії договорів користування УПЦ (МП) пам’ятками архітектури в місті Кам’янське такі як Свято-Миколаївський собор.
3. Звернутися до правоохоронних органів та в СБУ з метою недопущення незаконного використання майна та землі громади міста УПЦ ( МП)
4. Звернутися до правоохоронних органів та в СБУ з метою дослідження можливої протиправної діяльності священиків та персоналу УПЦ (МП). Перевірити факти наявності паспортів громадян РФ у священиків УПЦ (МП) в місті Кам’янське.
5. Провести масову інформаційну-роз’яснювальну компанію з громадою міста щодо своєчасного виявлення та реагування протиправної діяльності ,яка може приховуватися в релігійних громадах керованих з російської федерації та з московських релігійних структур
6. Сприяти проведенню зборів громадян щодо переходу релігійних громад УПЦ (МП) до канонічної ПЦУ. Сприяти законності передачі відповідного майна УПЦ (МП) відповідно до рішень зборів громадян.
7. Розглянути доцільність співпраці у волонтерській діяльності керівників департаментів та комунальних закладів міста з УПЦ (МП), усвідомлюючи причетність відповідної структури до РПЦ та московського патріарха Кіріла до збройної агресії росії проти України.
8. На території міста Кам’янське сприяти планам розвитку українським релігійним громадам (ПЦУ, УГКЦ та інші), котрі ніколи не були пов'язані з "духовними" лідерами РПЦ та російських спецслужб, шляхом укладання договорів оренди земельних ділянок та приміщень, використання пам’яток архітектури ( Свято Миколаївський Собор) для проведення релігійних заходів та надання їх в довгострокову оренду.
Відповідь на петицію прошу надати публічно у встановлені законом терміни.
Засновником УПЦ (МП) є Російська Православна церква (РПЦ). Після початку повномасштабної російської агресії проти України УПЦ намагалася інформаційно позбутися негативного впливу зв’язків з Московським патріархатом та РПЦ та заявила про свій особливий статус та самоврядність, хоча такі терміни в канонічному православному праві відсутні. Нова редакція статуту УПЦ не була опублікована, адже вона не була затверджена засновником РПЦ, а отже є нікчемною. В офіційних документах РПЦ збереглися згадки про залежність УПЦ від РПЦ.
Митрополит Київський Онуфрій УПЦ (МП) є постійним членом Священного Синоду Російської Православної Церкви з 2014 року разом з Патріархом Московським та усієї Русі Кірілом.
Московський Патріарх Кіріл - агент КДБ та предстоятель російської Православної Церкви, проповідник «руського миру» та ініціатор церковного мілітаризму благословив війська РФ на військові дії в Україні, та повністю підтримував агресивні дії російських окупаційних військ на території України. Стверджував, що нібито Росія вторглася в Україну справедливо. Під час вторгнення Росії до України, фактично перетворив російські православні храми в свого роду вербувальні пункти, де парафіян агітували вступати в армію для війни проти України. Виправдовував можливе застосування Росією ядерної зброї
Прямо чи опосередковано храми УПЦ ( МП) в Кам’янському залишаються під впливом Московського патріархату та патріарха Кіріла. УПЦ МП проігнорувала свої можливості під час Об’єднавчого Собору увійти до канонічної Православної Церкви України, яка отримала Томос від Вселенського Патріарха.
Проукраїнська патріотично налаштована громада міста Кам’янське звертається до мера міста та міської влади терміново на упередження громадських конфліктів ініціювати наступні процеси:
1. Провести публічний аудит законності місцезнаходження релігійних громад УПЦ (МП) на території міста та на територіях комунальних закладів (лікарні, комунальні приміщення тощо). Інформувати громаду щодо дії таких угод через ЗМІ та сайт міської ради.
2. Ініціювати розірвання угод оренди приміщень та земельних ділянок для УПЦ (МП) на території міста Кам’янське. Сприяти припиненню дії договорів користування УПЦ (МП) пам’ятками архітектури в місті Кам’янське такі як Свято-Миколаївський собор.
3. Звернутися до правоохоронних органів та в СБУ з метою недопущення незаконного використання майна та землі громади міста УПЦ ( МП)
4. Звернутися до правоохоронних органів та в СБУ з метою дослідження можливої протиправної діяльності священиків та персоналу УПЦ (МП). Перевірити факти наявності паспортів громадян РФ у священиків УПЦ (МП) в місті Кам’янське.
5. Провести масову інформаційну-роз’яснювальну компанію з громадою міста щодо своєчасного виявлення та реагування протиправної діяльності ,яка може приховуватися в релігійних громадах керованих з російської федерації та з московських релігійних структур
6. Сприяти проведенню зборів громадян щодо переходу релігійних громад УПЦ (МП) до канонічної ПЦУ. Сприяти законності передачі відповідного майна УПЦ (МП) відповідно до рішень зборів громадян.
7. Розглянути доцільність співпраці у волонтерській діяльності керівників департаментів та комунальних закладів міста з УПЦ (МП), усвідомлюючи причетність відповідної структури до РПЦ та московського патріарха Кіріла до збройної агресії росії проти України.
8. На території міста Кам’янське сприяти планам розвитку українським релігійним громадам (ПЦУ, УГКЦ та інші), котрі ніколи не були пов'язані з "духовними" лідерами РПЦ та російських спецслужб, шляхом укладання договорів оренди земельних ділянок та приміщень, використання пам’яток архітектури ( Свято Миколаївський Собор) для проведення релігійних заходів та надання їх в довгострокову оренду.
Відповідь на петицію прошу надати публічно у встановлені законом терміни.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Ваше звернення щодо законності та доцільності діяльності УПЦ на території міста Кам’янське розглянуто та опрацьовано юридичним відділом міської ради.
Інформуємо про наступне.
Щодо пп.1,2 – об’єкти комунальної власності Кам’янської міської територіальної громади надаються у користування відповідно до норм чинного законодавства у сфері оренди комунального майна. У разі виявлення порушення вимог чинного законодавства чи безпосередньо договорів - міською радою буде вжито усі належні та передбачені відповідними нормативно-правовими актами заходи направлені на недопущення порушень норм таких актів та договорів відповідно.
Щодо пп.3,4 – у разі виявлення посадовими особами Кам’янської міської ради порушення норм чинного законодавства відповідні правоохоронні органи будуть повідомленні згідно порядку встановленого Кримінально-процесуальним кодексом України, Податкового Кодексу України тощо.
Додатково зазначаємо, що у посадових осіб міської ради відсутні повноваження та спеціальні знання які б дозволили здійснити заходи направлені на перевірку наявності паспортів інших держав у фізичних осіб.
Щодо пп. 5,6 - статтями 19 Конституції України та 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, у зв’язку з чим у посадових осіб міської ради відсутні повноваження для вжиття заходів з порушених у даних пунктах питань.
Щодо пп. 7,8 – Кам’янська міська рада її посадові особи будують відносини з релігійними громадами в незалежності від їх конфесійної належності відповідно до вимог чинного законодавства України.
У разі бажання орендувати об’єкти комунальної власності Кам’янської міської територіальної громади будь яка фізична чи юридична особа має таке право виключно відповідно до вимог чинного законодавства у сфері оренди комунального майна
Відповідно до статті 5 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» церква (релігійні організації) в Україні відокремлена від держави. Держава захищає права і законні інтереси релігійних організацій; сприяє встановленню відносин взаємної релігійної і світоглядної терпимості й поваги між громадянами, які сповідують релігію або не сповідують її, між віруючими різних віросповідань та їх релігійними організаціями; бере до відома і поважає традиції та внутрішні настанови релігійних організацій, якщо вони не суперечать чинному законодавству. Держава не втручається у здійснювану в межах закону діяльність релігійних організацій Усі релігії, віросповідання та релігійні організації є рівними перед законом. Встановлення будь-яких переваг або обмежень однієї релігії, віросповідання чи релігійної організації щодо інших не допускається. Релігійна організація зобов'язана додержувати вимог чинного законодавства і правопорядку.
Стаття 29 вищевказаного Закону визначає, що забезпечення виконання та додержання законодавства про свободу совісті, світогляду, віросповідання та релігійні організації здійснюють у межах компетенції центральні органи виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізують державну політику у сфері релігії, інші центральні органи виконавчої влади, органи прокуратури, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Враховуючи вищевикладене та отриманий лист від Дніпропетровської обласної військової адміністрації № 2439/0/526-23 від 10.05.2023 року щодо порушеного питання, слід констатувати, що органи місцевого самоврядування не повинні приймати незаконних рішень щодо релігійних організацій всіх конфесій, зокрема з питань відведення земельних ділянок або припинення права постійного користування ними, надання в оренду будівель, приміщень для церковних потреб або припинення права користуватися культовими будівлями.
В умовах широкомасштабної війни російської федерації проти України, під час дії правового режиму воєнного стану органи місцевого самоврядування мають реалізовувати державну політику у сфері релігії з дотримання норм законодавства та діяти виважено у прийнятті будь-яких рішень в області державно-церковних відносин, зокрема щодо недопущення розпалювання релігійної ворожнечі та міжконфесійних конфліктів, забезпечення толерантних відносин між релігійними організаціями
Отже виконання законодавства про свободу совісті та релігійні організації всіма органами влади сприятиме консолідації українського суспільства у боротьбі з російським агресором та наближенню перемоги України.
Додаток : лист Дніпропетровської обласної військової адміністрації № 2439/0/526-23 від 10.05.2023 року
Інформуємо про наступне.
Щодо пп.1,2 – об’єкти комунальної власності Кам’янської міської територіальної громади надаються у користування відповідно до норм чинного законодавства у сфері оренди комунального майна. У разі виявлення порушення вимог чинного законодавства чи безпосередньо договорів - міською радою буде вжито усі належні та передбачені відповідними нормативно-правовими актами заходи направлені на недопущення порушень норм таких актів та договорів відповідно.
Щодо пп.3,4 – у разі виявлення посадовими особами Кам’янської міської ради порушення норм чинного законодавства відповідні правоохоронні органи будуть повідомленні згідно порядку встановленого Кримінально-процесуальним кодексом України, Податкового Кодексу України тощо.
Додатково зазначаємо, що у посадових осіб міської ради відсутні повноваження та спеціальні знання які б дозволили здійснити заходи направлені на перевірку наявності паспортів інших держав у фізичних осіб.
Щодо пп. 5,6 - статтями 19 Конституції України та 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, у зв’язку з чим у посадових осіб міської ради відсутні повноваження для вжиття заходів з порушених у даних пунктах питань.
Щодо пп. 7,8 – Кам’янська міська рада її посадові особи будують відносини з релігійними громадами в незалежності від їх конфесійної належності відповідно до вимог чинного законодавства України.
У разі бажання орендувати об’єкти комунальної власності Кам’янської міської територіальної громади будь яка фізична чи юридична особа має таке право виключно відповідно до вимог чинного законодавства у сфері оренди комунального майна
Відповідно до статті 5 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» церква (релігійні організації) в Україні відокремлена від держави. Держава захищає права і законні інтереси релігійних організацій; сприяє встановленню відносин взаємної релігійної і світоглядної терпимості й поваги між громадянами, які сповідують релігію або не сповідують її, між віруючими різних віросповідань та їх релігійними організаціями; бере до відома і поважає традиції та внутрішні настанови релігійних організацій, якщо вони не суперечать чинному законодавству. Держава не втручається у здійснювану в межах закону діяльність релігійних організацій Усі релігії, віросповідання та релігійні організації є рівними перед законом. Встановлення будь-яких переваг або обмежень однієї релігії, віросповідання чи релігійної організації щодо інших не допускається. Релігійна організація зобов'язана додержувати вимог чинного законодавства і правопорядку.
Стаття 29 вищевказаного Закону визначає, що забезпечення виконання та додержання законодавства про свободу совісті, світогляду, віросповідання та релігійні організації здійснюють у межах компетенції центральні органи виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізують державну політику у сфері релігії, інші центральні органи виконавчої влади, органи прокуратури, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Враховуючи вищевикладене та отриманий лист від Дніпропетровської обласної військової адміністрації № 2439/0/526-23 від 10.05.2023 року щодо порушеного питання, слід констатувати, що органи місцевого самоврядування не повинні приймати незаконних рішень щодо релігійних організацій всіх конфесій, зокрема з питань відведення земельних ділянок або припинення права постійного користування ними, надання в оренду будівель, приміщень для церковних потреб або припинення права користуватися культовими будівлями.
В умовах широкомасштабної війни російської федерації проти України, під час дії правового режиму воєнного стану органи місцевого самоврядування мають реалізовувати державну політику у сфері релігії з дотримання норм законодавства та діяти виважено у прийнятті будь-яких рішень в області державно-церковних відносин, зокрема щодо недопущення розпалювання релігійної ворожнечі та міжконфесійних конфліктів, забезпечення толерантних відносин між релігійними організаціями
Отже виконання законодавства про свободу совісті та релігійні організації всіма органами влади сприятиме консолідації українського суспільства у боротьбі з російським агресором та наближенню перемоги України.
Додаток : лист Дніпропетровської обласної військової адміністрації № 2439/0/526-23 від 10.05.2023 року
Категорія
ІНШІПетицію підписали 293 особи з 250 необхідних.