Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 406 громад!
Велосипедні доріжки і статистика смертності велосипедистів.
Велосипедні доріжки – право людини на безпечне пересування по місту, хіба що ми вважаємо, що лише люди на автомобілях мають право на безпечний рух без ризику бути вбитими.
У звязку з тим, що у місті Нововолинську – європейському прикордонному місті – відсутні велосипедні доріжки а також культура поведінки автомобілістів на дорогах відбуваються нещасні випадки. Нещодавно їдучи спокійно на велосипеді містом на близького родича наїхав мінівен білого кольору, за кермом якого була жінка. Впавши із велосипеда було важко довгий час оговтатись від больового шоку. Після наїзду довелося самотужки добиратися до лікарні на обробку ран та просвітлювання на предмет переломів.
На гіркому прикладі доводиться констатувати, що у місті не ведеться планування щодо інших учасників транспорту відмінних від автомобілістів.
Статистика смертей велосипедистів у області та місті ігнорується з огляду на низьку пріоритетність цього питання для зросту бюджету міста.
Але саме увага до інших груп населення - велосипедистів, пішоходів, адаптованість міста до потреб мешканів із особливими потребами, що не в змозі пересуватися без чужої допомоги - а не лише націленість на комерційні пріоритети чи наживу є ознакою європейськості міста.
У Нововолинську відповідно до права людини на безпечне пересування по місту потрібно зробити велосипедні доріжки аби уникнути подальших нещасних чи навіть летальних випадків.
У звязку з тим, що у місті Нововолинську – європейському прикордонному місті – відсутні велосипедні доріжки а також культура поведінки автомобілістів на дорогах відбуваються нещасні випадки. Нещодавно їдучи спокійно на велосипеді містом на близького родича наїхав мінівен білого кольору, за кермом якого була жінка. Впавши із велосипеда було важко довгий час оговтатись від больового шоку. Після наїзду довелося самотужки добиратися до лікарні на обробку ран та просвітлювання на предмет переломів.
На гіркому прикладі доводиться констатувати, що у місті не ведеться планування щодо інших учасників транспорту відмінних від автомобілістів.
Статистика смертей велосипедистів у області та місті ігнорується з огляду на низьку пріоритетність цього питання для зросту бюджету міста.
Але саме увага до інших груп населення - велосипедистів, пішоходів, адаптованість міста до потреб мешканів із особливими потребами, що не в змозі пересуватися без чужої допомоги - а не лише націленість на комерційні пріоритети чи наживу є ознакою європейськості міста.
У Нововолинську відповідно до права людини на безпечне пересування по місту потрібно зробити велосипедні доріжки аби уникнути подальших нещасних чи навіть летальних випадків.
Категорія
БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВОСтаном на 10 жовтня петицію підписали 46 осіб з 200 необхідних.