Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 469 громад!
Організувати парковку біля Овочевого ринку
Організувати зону парковки біля Овочевого ринку, оскільки при встановленні кільця встановили знаки зупинка заборонена, яких дотриматись неможливо. Тому прошу або прибрати знаки, або побудувати парковку. Одна з парковок, що є біля Збруча ніяк не справиться з такою кількістю автомобілів.
ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ
Ваша петиція розглянута.
Повідомляємо, що до проектно-кошторисної документацйії «Капітальний ремонт — тимчасова (експериментальна) організації дорожнього руху на вул.Оболоня та вул. Митрополита Шептицького в м.Тернополі", яка погоджена в НПУ ДПП УПП в Тернопільській області визначено влаштувати 17 паркомісць (від вул.Оболоня до вул.Живова). Та відповідно до проектно-кошторисної документації - «Капітальний ремонт-влаштування тимчасової стоянки для легкових автомобілів на вул. Митрополита Шептицького від вул. Білогірської до вул.С.Будного в м.Тернополі (з правої сторони)» влаштувати 33 паркомісця.
Зміни передбачені в першу чергу для зменшення заторів, безперешкодного проїзду громадського транспорту та покращення безпеки руху автомобільного транспорту та та пішоходів.
Міський голова С.В. Надал
Повідомляємо, що до проектно-кошторисної документацйії «Капітальний ремонт — тимчасова (експериментальна) організації дорожнього руху на вул.Оболоня та вул. Митрополита Шептицького в м.Тернополі", яка погоджена в НПУ ДПП УПП в Тернопільській області визначено влаштувати 17 паркомісць (від вул.Оболоня до вул.Живова). Та відповідно до проектно-кошторисної документації - «Капітальний ремонт-влаштування тимчасової стоянки для легкових автомобілів на вул. Митрополита Шептицького від вул. Білогірської до вул.С.Будного в м.Тернополі (з правої сторони)» влаштувати 33 паркомісця.
Зміни передбачені в першу чергу для зменшення заторів, безперешкодного проїзду громадського транспорту та покращення безпеки руху автомобільного транспорту та та пішоходів.
Міський голова С.В. Надал
Категорія
ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИСтаном на 10 травня петицію підписали 12 осіб з 300 необхідних.