Оберіть вашу громаду
Скасувати
+ ще 429 громад!
Висловлюй позицію.
Консультуй владу.
Впливай на майбутнє!
На жаль, у вашому місті ще не було подано жодної петиції, будьте першим:
Поки що жодна петиція не потрапила на розгляд
Перегляньте петиції та прискорте збір підписів
Остання відповідь
Допомога ЗСУ – пріоритет видатків місцевого бюджету!
СЬОМАК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА
Відповідно до ст. 23 Закону України „Про звернення громадян” надаємо відповідь на електронну петицію, яка в установлений строк набрала необхідну кількість голосів:
1.Закласти у бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік видатки на заходи та роботи з оборони та територіальної цілісності країни не менше 20% доходу бюджету громади. Забезпечити проведення публічного обговорення проєкту бюджету на 2024 рік із залученням представників громадськості, волонтерів, представників благодійних фондів, ветеранів для пошуку максимальних можливостей спрямування коштів бюджету громади на першочергові потреби країни під час війниби країни під час війни
При плануванні проекту бюджету на 2024 рік згідно пункту 4 статті 77 Бюджетного кодексу України необхідно забезпечити видатки за захищеними статтями усіх головних розпорядників коштів міської громади, а також поточними видатками, які необхідні для їх функціонування відповідно до затверджених програм та заходів. Враховуючи вилучений з 01.01.2024 Державою ресурс податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що складає близько 25% доходів загального фонду бюджету громади 2023 року, а також існуючу мережу освітніх, медичних, соціальних, культурних, спортивних та комунальних закладів, затверджених програм на 2024 рік, видатки пов’язані з воєнним станом (укриття, генератори, реабілітація військових, медикаменти тощо) при формуванні бюджету Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік передбачити ресурс в розмірі 20 % на ЗСУ не є можливим.
Фінансовим управлінням планується винести на розгляд виконавчого комітету та на розгляд сесії міської ради проект рішення розподілу вільного залишку коштів, що утвориться на 01.01.2024 рік з урахуванням потреб військових частин ЗСУ.
Проект бюджету Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік буде винесений на розгляд виконавчого комітету Золотоніської міської ради та розміщений на офіційному сайті міської ради (www.zolo.gov.ua) для ознайомлення.
2.Оптимізувати інші (не пов’язані з допомогою Збройним Силам України) видатки бюджету громади шляхом відмови від запланованого будівництва, капітальних ремонтів та реконструкції будь-яких споруд, парків, елементів благоустрою, озеленення, закупівлі будь-яких елементів декору для міста тощо (крім відновлення функціонування аварійних об’єктів), скоротити видатки на висвітлення діяльності Золотоніської міської ради та структурних органів виконавчої влади та послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ, що стосуються прибирання територій тощо, як видатки, що не є пріоритетними в умовах війни
З метою оптимізації та скорочення інших, не пов’язаних із допомогою Збройним силам України, видатків бюджету громади, зокрема, щодо запланованого будівництва, капітальних ремонтів та реконструкції будь-яких споруд, парків, елементів благоустрою, закупівлі будь-яких елементів декору тощо (крім відновлення функціонування аварійних об’єктів), послуг з благоустрою на території Золотоніської міської територіальної громади, інформуємо, що управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради при формуванні бюджету на 2024 рік заплановано зменшення витрат на 56,5% по вищезазначеним напрямкам, у порівнянні з попереднім бюджетним роком.
Висвітлення діяльності в засобах ЗМІ (Газета ЗЛАТОКРАЙ)
Основні теми:
- Проблеми комунального господарства міста;
- Бюджетний процес у 2023-2025 роках;
- Робота господарського комплексу міста;
- Соціальна політика;
- Гуманітарна політика;
- Діяльність міської ради (депутатів);
- Діяльність виконавчих органів міської ради (відділів і управлінь).
МЕТА висвітлення діяльності у ЗМІ:
-сформувати за допомогою засобів масової інформації об’єктивну громадську думку про діяльність Золотоніської міської ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів Золотоніської міської ради;
-оперативно і у повному обсязі інформувати громаду про роботу Золотоніської міської ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради, результати та перспективи розвитку Золотоніської міської територіальної громади;
-забезпечити належне інформаційне висвітлення нормотворчої та представницької діяльності міської ради (депутатів) та її виконавчих органів у друкованих та електронних засобах масової інформації.
-Загальна площа видання за 10 міс – 252000 см2 (6300 см2 *4аркуші*10 міс)
-Інформація міської ради за 10 міс – 98318 см2 (згідно актів виконаних робіт)
-Відсоток публікації в газеті – 39 %
-Сплачено за 10 місяців - 412810,80 грн.
-Середня вартість 1 см2 - 4,2 грн. –
-для порівняння – м.Кропивницький 15 грн.
Зменшення видатків – зниження відсотка публікації до 30% друкованої площі
3.Сформувати та оприлюднити на офіційному сайті Золотоніської міської ради зразок звернення-заявки на наданням допомоги військовим формуванням Збройних Сил України, в тому числі оприлюднити порядок подання такого звернення до міської ради, порядок розгляду, визначити та оприлюднити скорочені строки для надання відповідей
На офіційному сайті Золотоніської міської ради у розділі Прозора влада – Звернення розміщено онлайн – звернення, у якому запитується інформація про категорію автора. Цією формою онлайн-звернення можуть користуватися всі жителі громади, в т.ч. і військові формування ЗСУ.
Законом України „Про звернення громадян” визначено строки розгляду звернень та встановлено, які звернення розглядаються у першочерговому порядку.
Відповідно до чинного законодавства звернення військових формувань щодо необхідної допомоги у виконавчому комітеті розглядаються невідкладно, якщо не потребують додаткового вивчення, та не пізніше п'ятнадцяти календарних днів від дня їх отримання.
4.Проінформувати керівництво військових підрозділів ЗСУ, які не зареєстровані у
Золотоніському районі, але в яких, у тому числі, проходять військову службу жителі
нашого району, офіційним листом про можливість отримання допомоги у вигляді
субвенцій з міського бюджету на потреби відповідних військових частин
Виконавчим комітетом опрацьовано всі заявки, подані командирами військових частин ЗСУ, враховуючи і тих, які не зареєстровані у Золотоніському районі, але в яких, у тому числі, проходять військову службу жителі нашого району відповідно до Програми підтримки Збройних Сил України, інших військових та добровольчих формувань в Золотоніській територіальній громаді на 2023 рік.
5.До кінця 2023 року визначити відповідального за опрацюванням та виконанням звернень-заявок військових формувань Збройних Сил України та зобов’язати здійснювати оперативне інформування громади шляхом висвітлення на офіційному сайті міської ради інформації щодо результатів опрацювання таких звернень, зокрема кількісних показників поданих звернень, задоволених звернень та відмов у їх задоволенні з висвітленням причин такої відмови
На даний час відповідальним за опрацювання та виконання звернень-заявок військових формувань Збройних Сил України є заступник міського голови, начальник фінансового відділу, начальник відділу прогнозування та розвитку громади.
Питання щодо окремо визначеного відповідального за опрацювання та виконання звернень-заявок військових формувань Збройних Сил України вирішується.
Інформування громади, шляхом висвітлення результатів опрацювання звернень військових формувань Збройних Сил України, разом з їхніми потребами та номерами військових частин є недоцільним.
6.Доповнити Програму підтримки Збройних Сил України, інших військових та добровольчих формувань в Золотоніській територіальній громаді на 2023 рік затверджену Рішенням Золотоніської міської ради від 22.12.2022 № 25-50/VIII відповідними додатками, що дозволяють надавати допомогу військовим формуванням, що не зареєстровані в Золотоніському районі (або створити нову Програму підтримки ЗСУ). Доповнити Програму підтримки Збройних Сил України затверджену Рішенням
Золотоніської міської ради від 22.12.2022 № 25-50/VIII відповідними додатками, що дозволяють придбавати для потреб військових та передавати військовим формуванням Збройних Сил України на безоплатній основі наступні об’єкти, що не вилучені з
цивільного обігу: транспортні засоби, причепи, напівпричепи, навантажувачі, лафети, безпілотні літальні апарати (дрони), оптичні прилади та тепловізори, антидронові рушниці та інші портативні комплекси протидії БПЛА, засоби зв’язку, супутникові модеми тощо
Прийняття Програми обумовлене необхідністю розв’язання нагальних проблем підтримки Збройних Сил України, інших військових та добровольчих формувань.
До пріоритетів Програми відноситься також забезпечення матеріально-технічними засобами військовослужбовців та інших членів військових та добровольчих формувань.
Програма дозволяє надавати допомогу військовим формуванням без прив’язки до місця реєстрації.
7.Відмінити наступні тендерні закупівлі як непріоритетні в умовах війни :
-Послуги зі встановлення (зміни) межі міста Золотоноша (ДК 021:2015-71340000-3 -
Комплекснi iнженернi послуги) , очікувана вартість - 587 000,00 грн.
-Послуги зі створення (оновлення) цифрової картографічної основи (цифрових карт масштабу 1:10000 та планів масштабу 1:2000) для розроблення містобудівної документації - комплексного плану просторового розвитку (підготовчий етап) території Золотоніської міської територіальної громади Черкаської області, розроблення історико-архітектурного опорного плану міста Золотоноша, розроблення генерального плану з планом зонування території міста Золотоноша та звіту про стратегічну екологічну оцінку зазначеної містобудівної документації міста Золотоноша (ДК 021:2015 – 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування), очікувана вартість - 6 000 000,00 грн.
Вважаємо недоцільним відміну закупівлі щодо розроблення землевпорядної та містобудівної документації території Золотоніської міської територіальної громади, зокрема щодо закупівлі „Послуги зі встановлення (зміни) межі міста Золотоноша (ДК 021:2015-71340000-3 - Комплекснi iнженернi послуги)”, очікувана вартість якої становить 587 000,00 грн, вона вчинена як результат волевиявлення жителів с. Згар, які на зустрічі з керівництвом громади та народним депутатом висловили загальну потребу у включенні с. Згар до адміністративної одиниці м. Золотоноша для вирішення певних правових труднощів, які виникають при вчиненні юридичних дій.
Торги відбулися 01.12.2023, підписання договору заплановане на 11.12.2023 (термін дії договору до 31.12.2023 року), вартість закупівлі за проведеним тендером 291 000,00 грн (початкова сума торгів 587 000,00 грн).
Щодо закупівлі послуги зі створення (оновлення) цифрової картографічної основи (цифрових карт масштабу 1:10000 та планів масштабу 1:2000) для розроблення містобудівної документації
Торги відбулися 25.04.2023, договір від 08.05.2023 № 82 (договір діє до 31.12.2023 року), вартість закупівлі за проведеним тендером 1 121 262,00 грн (початкова сума торгів 1 121 263,00 грн).
Щодо закупівлі „Послуги зі створення (оновлення) цифрової картографічної основи (цифрових карт масштабу 1:10000 та планів масштабу 1:2000) для розроблення містобудівної документації - комплексного плану просторового розвитку (підготовчий етап) території Золотоніської міської територіальної громади Черкаської області, розроблення історико-архітектурного опорного плану міста Золотоноша, розроблення генерального плану з планом зонування території міста Золотоноша та звіту про стратегічну екологічну оцінку зазначеної містобудівної документації міста Золотоноша (ДК 021:2015 – 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування)”, очікувана вартість якої становить 6 000 000,00 грн, її проведення є необхідним на підставі рішення суду.
Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду (справа 580/1644/22) зобов`язано виконком вжити заходи щодо замовлення розроблення у складі генерального плану історико-архітектурного опорного плану міста Золотоноша та затвердження науково-проектної документації щодо визначення меж і режимів використання ареалів населених місць міста Золотоноша за заявою керівника Золотоніської окружної прокуратури в інтересах Міністерства культури та інформаційної політики України та Управління культури та охорони культурної спадщини Черкаської обласної державної адміністрації.
Хоча рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 23 травня 2023 року скасовано постановою Шостого апеляційного адміністративного суду, нею ж прийнято нову постанову, якою позовні вимоги Керівника Золотоніської окружної прокуратури в інтересах Міністерства культури та інформаційної політики України та Управління культури та охорони культурної спадщини Черкаської обласної державної адміністрації до Виконавчого комітету Золотоніської міської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії визначено задовольнити:
-Визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Золотоніської міської ради, яка полягає у не вчиненні дій, спрямованих на замовлення розроблення історико-архітектурного опорного плану історичного міста Золотоноша.
-Зобов`язати Виконавчий комітет Золотоніської міської ради вжити заходи щодо замовлення розроблення у складі генерального плану історико-архітектурного опорного плану міста Золотоноша та затвердження науково-проектної документації щодо визначення меж і режимів використання ареалів населених місць міста Золотоноша.
Торги в системі Проззоро оголошено 17.11.23 р., розкриття пропозицій було заплановано на 25.11.23, але в зв’язку з отриманою скаргою, на зміст тендерної документації потенційних учасників торгів, Антимонопольним комітетом процедура призупинена. На сьогодні Уповноважена особа очікує рішення Антимонопольного комітету щодо усунення зауважень (в разі їх наявності повністю, або частково) до змісту тендерної документації. Очікувана сума торгів 6 000 000,00грн, з яких у 2023 році було заплановано освоїти наявних 1 500 000,00грн – історико-архітектурний план.
8.Здійснити аналіз запланованих у листопаді-грудні 2023 закупівель та скасувати непріоритетні під час війни закупівлі. Перенаправити залишки неосвоєних коштів на кінець 2023 бюджетного року на потреби військових підрозділів ЗСУ або на потреби Міністерства Оборони України
Протягом року перерозподілено на ЗСУ кошти в сумі 5,9 млн. грн. Фінансовим управлінням здійснено аналіз плановиx асигнувань у листопаді-грудні 2023 та винесено на розгляд чергової сесії міської ради перерозподіл залишків неосвоєних коштів на потреби військових підрозділів ЗСУ.
1.Закласти у бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік видатки на заходи та роботи з оборони та територіальної цілісності країни не менше 20% доходу бюджету громади. Забезпечити проведення публічного обговорення проєкту бюджету на 2024 рік із залученням представників громадськості, волонтерів, представників благодійних фондів, ветеранів для пошуку максимальних можливостей спрямування коштів бюджету громади на першочергові потреби країни під час війниби країни під час війни
При плануванні проекту бюджету на 2024 рік згідно пункту 4 статті 77 Бюджетного кодексу України необхідно забезпечити видатки за захищеними статтями усіх головних розпорядників коштів міської громади, а також поточними видатками, які необхідні для їх функціонування відповідно до затверджених програм та заходів. Враховуючи вилучений з 01.01.2024 Державою ресурс податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що складає близько 25% доходів загального фонду бюджету громади 2023 року, а також існуючу мережу освітніх, медичних, соціальних, культурних, спортивних та комунальних закладів, затверджених програм на 2024 рік, видатки пов’язані з воєнним станом (укриття, генератори, реабілітація військових, медикаменти тощо) при формуванні бюджету Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік передбачити ресурс в розмірі 20 % на ЗСУ не є можливим.
Фінансовим управлінням планується винести на розгляд виконавчого комітету та на розгляд сесії міської ради проект рішення розподілу вільного залишку коштів, що утвориться на 01.01.2024 рік з урахуванням потреб військових частин ЗСУ.
Проект бюджету Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік буде винесений на розгляд виконавчого комітету Золотоніської міської ради та розміщений на офіційному сайті міської ради (www.zolo.gov.ua) для ознайомлення.
2.Оптимізувати інші (не пов’язані з допомогою Збройним Силам України) видатки бюджету громади шляхом відмови від запланованого будівництва, капітальних ремонтів та реконструкції будь-яких споруд, парків, елементів благоустрою, озеленення, закупівлі будь-яких елементів декору для міста тощо (крім відновлення функціонування аварійних об’єктів), скоротити видатки на висвітлення діяльності Золотоніської міської ради та структурних органів виконавчої влади та послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ, що стосуються прибирання територій тощо, як видатки, що не є пріоритетними в умовах війни
З метою оптимізації та скорочення інших, не пов’язаних із допомогою Збройним силам України, видатків бюджету громади, зокрема, щодо запланованого будівництва, капітальних ремонтів та реконструкції будь-яких споруд, парків, елементів благоустрою, закупівлі будь-яких елементів декору тощо (крім відновлення функціонування аварійних об’єктів), послуг з благоустрою на території Золотоніської міської територіальної громади, інформуємо, що управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради при формуванні бюджету на 2024 рік заплановано зменшення витрат на 56,5% по вищезазначеним напрямкам, у порівнянні з попереднім бюджетним роком.
Висвітлення діяльності в засобах ЗМІ (Газета ЗЛАТОКРАЙ)
Основні теми:
- Проблеми комунального господарства міста;
- Бюджетний процес у 2023-2025 роках;
- Робота господарського комплексу міста;
- Соціальна політика;
- Гуманітарна політика;
- Діяльність міської ради (депутатів);
- Діяльність виконавчих органів міської ради (відділів і управлінь).
МЕТА висвітлення діяльності у ЗМІ:
-сформувати за допомогою засобів масової інформації об’єктивну громадську думку про діяльність Золотоніської міської ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів Золотоніської міської ради;
-оперативно і у повному обсязі інформувати громаду про роботу Золотоніської міської ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради, результати та перспективи розвитку Золотоніської міської територіальної громади;
-забезпечити належне інформаційне висвітлення нормотворчої та представницької діяльності міської ради (депутатів) та її виконавчих органів у друкованих та електронних засобах масової інформації.
-Загальна площа видання за 10 міс – 252000 см2 (6300 см2 *4аркуші*10 міс)
-Інформація міської ради за 10 міс – 98318 см2 (згідно актів виконаних робіт)
-Відсоток публікації в газеті – 39 %
-Сплачено за 10 місяців - 412810,80 грн.
-Середня вартість 1 см2 - 4,2 грн. –
-для порівняння – м.Кропивницький 15 грн.
Зменшення видатків – зниження відсотка публікації до 30% друкованої площі
3.Сформувати та оприлюднити на офіційному сайті Золотоніської міської ради зразок звернення-заявки на наданням допомоги військовим формуванням Збройних Сил України, в тому числі оприлюднити порядок подання такого звернення до міської ради, порядок розгляду, визначити та оприлюднити скорочені строки для надання відповідей
На офіційному сайті Золотоніської міської ради у розділі Прозора влада – Звернення розміщено онлайн – звернення, у якому запитується інформація про категорію автора. Цією формою онлайн-звернення можуть користуватися всі жителі громади, в т.ч. і військові формування ЗСУ.
Законом України „Про звернення громадян” визначено строки розгляду звернень та встановлено, які звернення розглядаються у першочерговому порядку.
Відповідно до чинного законодавства звернення військових формувань щодо необхідної допомоги у виконавчому комітеті розглядаються невідкладно, якщо не потребують додаткового вивчення, та не пізніше п'ятнадцяти календарних днів від дня їх отримання.
4.Проінформувати керівництво військових підрозділів ЗСУ, які не зареєстровані у
Золотоніському районі, але в яких, у тому числі, проходять військову службу жителі
нашого району, офіційним листом про можливість отримання допомоги у вигляді
субвенцій з міського бюджету на потреби відповідних військових частин
Виконавчим комітетом опрацьовано всі заявки, подані командирами військових частин ЗСУ, враховуючи і тих, які не зареєстровані у Золотоніському районі, але в яких, у тому числі, проходять військову службу жителі нашого району відповідно до Програми підтримки Збройних Сил України, інших військових та добровольчих формувань в Золотоніській територіальній громаді на 2023 рік.
5.До кінця 2023 року визначити відповідального за опрацюванням та виконанням звернень-заявок військових формувань Збройних Сил України та зобов’язати здійснювати оперативне інформування громади шляхом висвітлення на офіційному сайті міської ради інформації щодо результатів опрацювання таких звернень, зокрема кількісних показників поданих звернень, задоволених звернень та відмов у їх задоволенні з висвітленням причин такої відмови
На даний час відповідальним за опрацювання та виконання звернень-заявок військових формувань Збройних Сил України є заступник міського голови, начальник фінансового відділу, начальник відділу прогнозування та розвитку громади.
Питання щодо окремо визначеного відповідального за опрацювання та виконання звернень-заявок військових формувань Збройних Сил України вирішується.
Інформування громади, шляхом висвітлення результатів опрацювання звернень військових формувань Збройних Сил України, разом з їхніми потребами та номерами військових частин є недоцільним.
6.Доповнити Програму підтримки Збройних Сил України, інших військових та добровольчих формувань в Золотоніській територіальній громаді на 2023 рік затверджену Рішенням Золотоніської міської ради від 22.12.2022 № 25-50/VIII відповідними додатками, що дозволяють надавати допомогу військовим формуванням, що не зареєстровані в Золотоніському районі (або створити нову Програму підтримки ЗСУ). Доповнити Програму підтримки Збройних Сил України затверджену Рішенням
Золотоніської міської ради від 22.12.2022 № 25-50/VIII відповідними додатками, що дозволяють придбавати для потреб військових та передавати військовим формуванням Збройних Сил України на безоплатній основі наступні об’єкти, що не вилучені з
цивільного обігу: транспортні засоби, причепи, напівпричепи, навантажувачі, лафети, безпілотні літальні апарати (дрони), оптичні прилади та тепловізори, антидронові рушниці та інші портативні комплекси протидії БПЛА, засоби зв’язку, супутникові модеми тощо
Прийняття Програми обумовлене необхідністю розв’язання нагальних проблем підтримки Збройних Сил України, інших військових та добровольчих формувань.
До пріоритетів Програми відноситься також забезпечення матеріально-технічними засобами військовослужбовців та інших членів військових та добровольчих формувань.
Програма дозволяє надавати допомогу військовим формуванням без прив’язки до місця реєстрації.
7.Відмінити наступні тендерні закупівлі як непріоритетні в умовах війни :
-Послуги зі встановлення (зміни) межі міста Золотоноша (ДК 021:2015-71340000-3 -
Комплекснi iнженернi послуги) , очікувана вартість - 587 000,00 грн.
-Послуги зі створення (оновлення) цифрової картографічної основи (цифрових карт масштабу 1:10000 та планів масштабу 1:2000) для розроблення містобудівної документації - комплексного плану просторового розвитку (підготовчий етап) території Золотоніської міської територіальної громади Черкаської області, розроблення історико-архітектурного опорного плану міста Золотоноша, розроблення генерального плану з планом зонування території міста Золотоноша та звіту про стратегічну екологічну оцінку зазначеної містобудівної документації міста Золотоноша (ДК 021:2015 – 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування), очікувана вартість - 6 000 000,00 грн.
Вважаємо недоцільним відміну закупівлі щодо розроблення землевпорядної та містобудівної документації території Золотоніської міської територіальної громади, зокрема щодо закупівлі „Послуги зі встановлення (зміни) межі міста Золотоноша (ДК 021:2015-71340000-3 - Комплекснi iнженернi послуги)”, очікувана вартість якої становить 587 000,00 грн, вона вчинена як результат волевиявлення жителів с. Згар, які на зустрічі з керівництвом громади та народним депутатом висловили загальну потребу у включенні с. Згар до адміністративної одиниці м. Золотоноша для вирішення певних правових труднощів, які виникають при вчиненні юридичних дій.
Торги відбулися 01.12.2023, підписання договору заплановане на 11.12.2023 (термін дії договору до 31.12.2023 року), вартість закупівлі за проведеним тендером 291 000,00 грн (початкова сума торгів 587 000,00 грн).
Щодо закупівлі послуги зі створення (оновлення) цифрової картографічної основи (цифрових карт масштабу 1:10000 та планів масштабу 1:2000) для розроблення містобудівної документації
Торги відбулися 25.04.2023, договір від 08.05.2023 № 82 (договір діє до 31.12.2023 року), вартість закупівлі за проведеним тендером 1 121 262,00 грн (початкова сума торгів 1 121 263,00 грн).
Щодо закупівлі „Послуги зі створення (оновлення) цифрової картографічної основи (цифрових карт масштабу 1:10000 та планів масштабу 1:2000) для розроблення містобудівної документації - комплексного плану просторового розвитку (підготовчий етап) території Золотоніської міської територіальної громади Черкаської області, розроблення історико-архітектурного опорного плану міста Золотоноша, розроблення генерального плану з планом зонування території міста Золотоноша та звіту про стратегічну екологічну оцінку зазначеної містобудівної документації міста Золотоноша (ДК 021:2015 – 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування)”, очікувана вартість якої становить 6 000 000,00 грн, її проведення є необхідним на підставі рішення суду.
Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду (справа 580/1644/22) зобов`язано виконком вжити заходи щодо замовлення розроблення у складі генерального плану історико-архітектурного опорного плану міста Золотоноша та затвердження науково-проектної документації щодо визначення меж і режимів використання ареалів населених місць міста Золотоноша за заявою керівника Золотоніської окружної прокуратури в інтересах Міністерства культури та інформаційної політики України та Управління культури та охорони культурної спадщини Черкаської обласної державної адміністрації.
Хоча рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 23 травня 2023 року скасовано постановою Шостого апеляційного адміністративного суду, нею ж прийнято нову постанову, якою позовні вимоги Керівника Золотоніської окружної прокуратури в інтересах Міністерства культури та інформаційної політики України та Управління культури та охорони культурної спадщини Черкаської обласної державної адміністрації до Виконавчого комітету Золотоніської міської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії визначено задовольнити:
-Визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Золотоніської міської ради, яка полягає у не вчиненні дій, спрямованих на замовлення розроблення історико-архітектурного опорного плану історичного міста Золотоноша.
-Зобов`язати Виконавчий комітет Золотоніської міської ради вжити заходи щодо замовлення розроблення у складі генерального плану історико-архітектурного опорного плану міста Золотоноша та затвердження науково-проектної документації щодо визначення меж і режимів використання ареалів населених місць міста Золотоноша.
Торги в системі Проззоро оголошено 17.11.23 р., розкриття пропозицій було заплановано на 25.11.23, але в зв’язку з отриманою скаргою, на зміст тендерної документації потенційних учасників торгів, Антимонопольним комітетом процедура призупинена. На сьогодні Уповноважена особа очікує рішення Антимонопольного комітету щодо усунення зауважень (в разі їх наявності повністю, або частково) до змісту тендерної документації. Очікувана сума торгів 6 000 000,00грн, з яких у 2023 році було заплановано освоїти наявних 1 500 000,00грн – історико-архітектурний план.
8.Здійснити аналіз запланованих у листопаді-грудні 2023 закупівель та скасувати непріоритетні під час війни закупівлі. Перенаправити залишки неосвоєних коштів на кінець 2023 бюджетного року на потреби військових підрозділів ЗСУ або на потреби Міністерства Оборони України
Протягом року перерозподілено на ЗСУ кошти в сумі 5,9 млн. грн. Фінансовим управлінням здійснено аналіз плановиx асигнувань у листопаді-грудні 2023 та винесено на розгляд чергової сесії міської ради перерозподіл залишків неосвоєних коштів на потреби військових підрозділів ЗСУ.