Оберіть вашу громаду

Created with Sketch. Скасувати
+ ще 467 громад!
Висловлюй позицію.
Консультуй владу.
Впливай на майбутнє!

На жаль, у вашому місті ще не було подано жодної петиції, будьте першим:

Поки що жодна петиція не потрапила на розгляд

Перегляньте петиції та прискорте збір підписів

Остання відповідь

📌 ВИМАГАЄМО НЕГАЙНОГО ЗВІЛЬНЕННЯ СЕРГІЯ КОЛЕСНИКА З ПОСАДИ КЕРІВНИКА КП «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628»

ШИМАНСЬКА ГАЛИНА СТЕПАНІВНА

Розглянувши Вашу електронну петицію з назвою «Вимагаємо негайного звільнення Сергія Колесника з посади керівника КП «Автотранспортне підприємство 0628» повідомляємо таке.

1. Щодо негайного звільнення Колесника С.М.

Трудові відносини органу місцевого самоврядування з керівниками комунальних підприємств регулюються Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексом законів про працю України та укладеним контрактом. Чинним контрактом з керівником комунального підприємства «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради від 23.11.2021 передбачено випадки припинення його дії, зокрема за вироком суду або з ініціативи керівника (міського голови, або особи, яка здійснює його повноваження). Проте, серед підстав звільнення з ініціативи керівника відсутні підстави, зазначені Вами у петиції.

Можливість обмеження здійснення посадовою особою своїх обов’язків під час досудового розслідування та судового розгляду кримінальних проваджень передбачено главою 14 Кримінального процесуального кодексу України «Відсторонення від посади» (далі – КПК України). Таке відсторонення здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого с прокурором (ст.ст. 154-155 КПК України).

Твердження про те, що сесія міської ради не надавала Колеснику С.М. дозволу укладати договір щодо комплексу робіт з дегазації полігону ТПВ не відповідає дійсності оскільки Житомирська міська рада рішенням 39-ї сесії шостого скликання від 24.09.2014 №754 прямо уповноважила керівника КП «АТП 0628» підписати відповідний договір. Звертаємо увагу, що суть дегазації полягає саме у вилученні біогазу з маси побутових відходів, що утворюється незалежно від розміщення обладнання для його збирання, а тому припущення автора про можливі ризики для екології та обов’язковість наявності «публічної екологічної експертизи впливу на довкілля» не знаходять свого підтвердження. Навпаки, метою дегазації є зниження ризиків виникнення пожеж на міському полігоні ТПВ, які дійсно становлять значну загрозу для екології та якості атмосферного повітря.

Таким чином, законних підстав для звільнення Колесника С.М. із займаної посади не встановлено. Захист від незаконного звільнення також гарантується громадянам статтею 43 Конституції України.

2. Щодо аудиту фінансів КП «АТП 0628» та перегляду договору з ТОВ «ЛНК».

Відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», державний фінансовий аудит є різновидом державного фінансового контролю і полягає у перевірці та аналізі органом державного фінансового контролю фактичного стану справ щодо законного та ефективного використання державних чи комунальних коштів і майна, інших активів держави, правильності ведення бухгалтерського обліку і достовірності фінансової звітності, функціонування системи внутрішнього контролю. Результати державного фінансового аудиту та їх оцінка викладаються у звіті.

Останній державний фінансовий аудит діяльності комунального підприємства «Атотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради за період з 01.01.2018 по 30.09.2022 року було здійснено Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у 2023 році. Зауважень щодо діяльності комунального підприємства в частині відносин з суб’єктом господарювання, який здійснює роботи по дегазації полігону ТПВ відповідний аудиторський звіт не містить.

Оскільки договір діє з 25.09.2014 по 31.12.2025, переглядати його умови доцільно під час вирішення питання подальшої діяльності з дегазації полігону.

3. Щодо оприлюднення доходів від біогазу.

Інформація щодо отриманих доходів за договором з ТОВ «ЛНК» є публічною та міститься, зокрема, у звітах про виконання показників фінансових планів комунального підприємства «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради, які знаходяться у вільному доступі.

Відповідно до звіту про виконання показників фінансового плану комунального підприємства 0628» Житомирської міської ради за 2024 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 31.03.2025 №410, у 2024 році комунальне підприємство отримало 1245600 грн. надходжень від дегазації полігону.

4. Щодо «прозорих конкурсів для комунальних підприємств».

Житомирська міська рада, її виконавчі органи та юридичні особи, засновником яких є орган місцевого самоврядування, неухильно дотримуються вимог чинного законодавства України щодо всіх конкурсних процедур, конкурентних торгів, закупівель тощо, зокрема і в частині відкритості та прозорості їх проведення.